|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
de meeste black vin ik schijt death heerscht t meest. Suck my piss |
|
Oh ik vergeet alles met van die irritante hoge pielsolo's zuigt |
|
Favoriet : Death- en Blackmetal. Zuigt : NU-metal. Heads I win, tails you lose |
|
Favoriet: Grindcore & Powerviolence Een grote nee: Powermetal |
|
Als je het wel generaliseren: Powermetal/speedmetal/heavymetal Gothic metal Black metal Death metal (in de volgorde) n.b. Ik heb een grafhekel aan het in hokjes plaatsen van muziekstromingen dus hang me d'r niet aan op als ik de volgende keer zeg dat ik niet van blackmetal hou [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 16-01-2002 0:43] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Black (true of niet, I couldn't care less) Power en heavy metal Over het algemeen hou ik niet zo van death, maar er zijn uitzonderingen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik luister het meeste naar gothic metal, maar in bijna alle stromingen zijn leuke bands te vinden I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Luister naar alles (behalve nu metal). In principe geef ik alles een kans; eerst drie nummers luisteren die me worden aangeraden en dan kan ik het alsnog wel/niet ver-/beoordelen. Over het algemeen heb ik een voorkeur voor bands met een orgineel vernieuwend en vooral eigen geluid. Van mij mag er wel wat vernieuwing in de metal. |
|
ik BLACK, beetje DOOM en DEATH maar meer en deel BLACK (metal) Godverdommen.. |
|
Gothic Gothic/Rock Gothic/Metal Metal Heavy Metal Soms Industrial/underground Wiegen Meister ! |
|
Graag: -Death -Doom -Gothic -Thrash Mwah, okee: -Speed -Power -Grindcore Dikke NEE: -Nu -Black -Hardcore -Commerciële shit -en alles wat softer is dan het zojuist genoemde. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Death Black thrash grindcore |
|
quote: 100% mee eens: naapers zat, vernieuwers altijd te weinig!!!! (Geldt overigens voor alle muziek/kunststromingen) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: toevallig! de meeste schijt is ook black (nouja, donkerbruin dan) |
|
JA: Black Death (niet te saai) Heavy (OUDE, geen gepingel) Speed (geen gepingel) Thrash Ik, Wil Schuurman |
|
smerige black metal vunzige death metal gore grind metal I rest my case Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
BLACK METAL gothic My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Black metal is de hoofdmoot van m'n (muziek)bestaan, maar verder ook wel death, power, heavy, gothic. GEEN nu-metal! Af en toe ook wat punk ofzo, maar dat hangt van mijn stemming af. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
BLACK FUCKING METAL! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Death, Thrash, Black, Power, Gothic. Bazzio Attacks!!! |
|
beste: Power en Gothic/Doom kutst: nu-metal, thrash metal ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
black metal heerscht en grindcore is om te maarja daarom is het ook geen metal |
|
maar alleen ameland grindcore Je moeder. |
|
Death Metal & Black Metal Death à la Morbid,Dissection,Deicide Black Metal à la Emperor, Zyklon [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-01-2002 0:29] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |