|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb het geprobeerd .. Hotmail vind dan dat het mailtje te groot is .. Op audiogalaxy staan er wel een aantal, je moet maar even wat uitproberen met hun naam - Medieaval Baebes - Medieval Babes beetje uitproberen ... |
|
thanx. Ik ga het ff proberen bla...bla...bla... |
|
Ik luister wel eens naar black metal. |
|
waaghals! Oud Vuil. |
|
- Gothic Rock - Gothic Metal - Doom Metal - Symphonic Metal - Black Metal Thrash, Speed, Death en Power Metal luister ik af en toe. Meeste bands die de laatste vier genres spelen kunnen me niet echt lang boeien. Verder vind ik Nu-Metal/Rap Core slecht. Hakkuh |
|
BLACK/THRASH is ook wel tof Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Daar heb jij vast mp3's van voor mij! |
|
quote: Ik wil er wel wat voor je uploaden naar de het FTP van Rajackar. Ik wacht nog steeds op jouw videoclips The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hmm de laatste tijd is het vooral industrial black metal. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
meer death metal Alleen nu ik ziek ben ff rustigere dingen. bv. king diamond of iron maiden. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-03-2002 18:03] |
|
goh, dan wist maiden zeker van te voren dat je vandaag ziek zou zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
death zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
alles i.v.m. dood en horror, 't moet natuurlijk goed zijn hé Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: exteembruut harde death heerst Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |