IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : welk genre binnen de metal is favoriet? Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 20-01-2002 20:40 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

maak het nou niet moeilijker dan het al is! en trouwens, het was maar een voorbeeldje hoor! staan niet ergens regels "hoe herken ik een muziekstijl"

I spy with my little and verrry evil eye.....

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 20-01-2002 20:40 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

Death
Black
Doom
Gothic

volgorde boeit niet

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 21-01-2002 10:58 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Death
Heavy
Power

Ik denk dat Black en Death de 2 populairste zijn

I love the smell of painted miniatures in the morning

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-01-2002 12:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2002 10:58 schreef Aragorn het volgende:
Death
Heavy
Power

Ik denk dat Black en Death de 2 populairste zijn

mjah best wel, maar ik denk dat het zowiezo al de grootste stromingen zijn binnen de metal.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 21-01-2002 12:49 by Faas Ripsnaas Wijzig reactieProfiel van Faas RipsnaasQuote dit bericht

In deze volgordeEL

1. Doom metal
2. Gothic
3. Heavy metal (powermetal zo u wilt)
4. Thrash/speed metal

in deze volgorde: NIET

1. Death metal
2. Black metal
3 Nu metal

SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!

Metal Bambie
het ettertje onder de metalheads
Usericon van Metal Bambie
Posted 29-01-2002 20:13 by Metal Bambie Wijzig reactieProfiel van Metal BambieQuote dit bericht

alles, behalve: Nu-shit
vooral:
-gothic
-viking metal
-death metal
-power metal
-heavy metal

maar ook sommige speed-metal groepen, black metal groepen, grind metal groepen,... kunnen mij bekoren

welke groepen maken goede folk-metal?

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 29-01-2002 20:26 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

favoriet: death/black/thrash metal.

wat ik haat = nu-metal/gothic

Trieste gast

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-02-2002 22:00 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Vooral Black, heel af en toe Gothic en een Doom band, namelijk: My Dying Bride

Nu-Metal is kut

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-02-2002 22:02]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-02-2002 22:21 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2002 22:00 schreef BurZum het volgende:

Nu-Metal is kut

Het is tegenwoordig een trend om te zeggen dat Nu-metal kut is op dit forum geloof ik.
Alhoewel ik het natuurlijk wel 100 % eens ben met BurZum (en alle andere obscure figuren die dat ook beweren...)

Ik, Wil Schuurman

Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 20-03-2002 11:29 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

Luister eigenlijk naar alles wat los en vast zit en dat kwaliteit heeft maar hmmm.. binnen de metal?

Meest:
Doom-metal (zowel modern, als tradioneel)

Enige stijl die ik echt niet kan uitstaan:
Gothic-metal (ben enorme Gothic fan, maar wat binnen de metal onder Gothic valt is 1. geen gothic en 2 bagger imho :p )

"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 20-03-2002 12:45 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Geef mij maar Twarres

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 20-03-2002 16:55]

sebinsagoil

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-03-2002 12:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Death Metal
en Burzum, Darkthrone, dat soort BM.

melodische metal

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-03-2002 12:55]

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 20-03-2002 12:53 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

1. Heavy metal
2. Power Metal
3. Trash Metal
4. Black Metal
5. Death Metal
6. Gothic Metal

en vele tussen-/overgangsvormen

Eigenlijk kan ik elke vorm van metal op een bepaalde manier wel waarderen, nu-metal uitgezonderd.

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 20-03-2002 13:01 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

ik luister vooral naar metal met melodie (gezien ik niet kan grunten maar wel kan zingen)
dus vooral:
-heavy
-melodic
-power (minder dan de andere 2, power wordt zo snel saai)
-gothic
maar ook:
-black
-death
-trash
hoewel ik hier dus minder bands van ken en er minder verstand van heb (maar ik ben bezig daar wat aan te doen)

enige waar ik een echte hekel aan heb, is nu-metal

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 20-03-2002 13:10]

MuayThaigerrr!!

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 20-03-2002 13:53 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Ik heb een grafshekel aan nu-metal (Il Nino e.d.). En aan goth kan ik me ook zwaar irriteren.

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 13:54 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik heb nergens echt een hekel aan, maar er zijn zat soorten metal die je niet tegenkomt in mijn cdrek.

Ik ga voor Powermetal omdat ik het heerlijke muziek vind. Strakke rifs en af en toe lekker meezingen.
Gothic en Doom vind ik ook wel leuk. Ik minder thuis in die stroming, maar de bands die ik ken vind ik wel goed. Het hangt gewoon erg van me stemming af

Je doet me geen plezier met Black en Death stuff, maar las het toevallig ergens opstaat heb ik er geen last van

bla...bla...bla...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2002 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Yo LR, jij moet The Medieval Baebes eens proberen, ik denk dat jij dat best leuk vind.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 13:59 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

klinkt goed. Kun je wat van ze naar me opsturen?

bla...bla...bla...

Talena
Usericon van Talena
Posted 20-03-2002 14:07 by Talena Wijzig reactieProfiel van TalenaQuote dit bericht

Ehmm...
Symfo Metal
Nu Metal
Oke ik weet t mn Nickname is van Kittie (=nu metal= ) maar die had ik al voor Kittie

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 20-03-2002 14:32 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Death
Black
Power & Heavy

Blancaflor
Usericon van Blancaflor
Posted 20-03-2002 16:37 by Blancaflor Wijzig reactieProfiel van BlancaflorQuote dit berichthttp://www.evershadow.cjb.net

Ik ben van de melodic metal

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 20-03-2002 17:50 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Progressief
Power (in mindere mate)
Experimenteel (Tool etc.)

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 20-03-2002 18:03 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ik hou in principe niet van die hokjes bij mij is het goed of slecht en ik hou niet van cradle en dimmu borgir maar voor de rest vind ik veel goed momenteel luister ik veel progressief oa suncaged

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-03-2002 18:47 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

-Heavy / power metal(ala maiden tot Rhapsody)
-Black metal (ala dimmu tot immortal)
-Folk metal (ala vintersorg tot fintroll)
-Death metal (ala Severe Torture tot Nile)
-Rock (ala Alice in Chains tot Metallica)
-Gothic metal (ala After Forever tot Type)

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-03-2002 18:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik heb niet speciaal een genre binnen de metal dat mijn voorkeur geniet, maar eerder bands die dat wel doen.

Maar over het algemeen is black metal wel 1 van mijn NIET-favorieten en harde (groove) metal geniet veelal mijn voorkeur (nevermore, cannibal corpse, haji's kitchen)

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com