|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Death Black Doom Gothic volgorde boeit niet Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Death Heavy Power Ik denk dat Black en Death de 2 populairste zijn I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: mjah best wel, maar ik denk dat het zowiezo al de grootste stromingen zijn binnen de metal. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
In deze volgordeEL 1. Doom metal 2. Gothic 3. Heavy metal (powermetal zo u wilt) 4. Thrash/speed metal in deze volgorde: NIET 1. Death metal 2. Black metal 3 Nu metal SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
alles, behalve: Nu-shit vooral: -gothic -viking metal -death metal -power metal -heavy metal maar ook sommige speed-metal groepen, black metal groepen, grind metal groepen,... kunnen mij bekoren welke groepen maken goede folk-metal? |
|
favoriet: death/black/thrash metal. wat ik haat = nu-metal/gothic Trieste gast |
|
Vooral Black, heel af en toe Gothic en een Doom band, namelijk: My Dying Bride Nu-Metal is kut [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-02-2002 22:02] |
|
quote: Het is tegenwoordig een trend om te zeggen dat Nu-metal kut is op dit forum geloof ik. Alhoewel ik het natuurlijk wel 100 % eens ben met BurZum (en alle andere obscure figuren die dat ook beweren...) Ik, Wil Schuurman |
|
Luister eigenlijk naar alles wat los en vast zit en dat kwaliteit heeft maar hmmm.. binnen de metal? Meest: Doom-metal (zowel modern, als tradioneel) Enige stijl die ik echt niet kan uitstaan: Gothic-metal (ben enorme Gothic fan, maar wat binnen de metal onder Gothic valt is 1. geen gothic en 2 bagger imho :p ) "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Geef mij maar Twarres [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 20-03-2002 16:55] sebinsagoil |
|
Death Metal en Burzum, Darkthrone, dat soort BM. melodische metal [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-03-2002 12:55] |
|
1. Heavy metal 2. Power Metal 3. Trash Metal 4. Black Metal 5. Death Metal 6. Gothic Metal en vele tussen-/overgangsvormen Eigenlijk kan ik elke vorm van metal op een bepaalde manier wel waarderen, nu-metal uitgezonderd. |
|
ik luister vooral naar metal met melodie (gezien ik niet kan grunten maar wel kan zingen) dus vooral: -heavy -melodic -power (minder dan de andere 2, power wordt zo snel saai) -gothic maar ook: -black -death -trash hoewel ik hier dus minder bands van ken en er minder verstand van heb (maar ik ben bezig daar wat aan te doen) enige waar ik een echte hekel aan heb, is nu-metal [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 20-03-2002 13:10] MuayThaigerrr!! |
|
Ik heb een grafshekel aan nu-metal (Il Nino e.d.). En aan goth kan ik me ook zwaar irriteren. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik heb nergens echt een hekel aan, maar er zijn zat soorten metal die je niet tegenkomt in mijn cdrek. Ik ga voor Powermetal omdat ik het heerlijke muziek vind. Strakke rifs en af en toe lekker meezingen. Gothic en Doom vind ik ook wel leuk. Ik minder thuis in die stroming, maar de bands die ik ken vind ik wel goed. Het hangt gewoon erg van me stemming af Je doet me geen plezier met Black en Death stuff, maar las het toevallig ergens opstaat heb ik er geen last van bla...bla...bla... |
|
Yo LR, jij moet The Medieval Baebes eens proberen, ik denk dat jij dat best leuk vind. |
|
klinkt goed. Kun je wat van ze naar me opsturen? bla...bla...bla... |
|
Ehmm... Symfo Metal Nu Metal Oke ik weet t mn Nickname is van Kittie (=nu metal= ) maar die had ik al voor Kittie |
|
Death Black Power & Heavy |
|
Ik ben van de melodic metal |
|
Progressief Power (in mindere mate) Experimenteel (Tool etc.) |
|
ik hou in principe niet van die hokjes bij mij is het goed of slecht en ik hou niet van cradle en dimmu borgir maar voor de rest vind ik veel goed momenteel luister ik veel progressief oa suncaged |
|
-Heavy / power metal(ala maiden tot Rhapsody) -Black metal (ala dimmu tot immortal) -Folk metal (ala vintersorg tot fintroll) -Death metal (ala Severe Torture tot Nile) -Rock (ala Alice in Chains tot Metallica) -Gothic metal (ala After Forever tot Type) |
|
ik heb niet speciaal een genre binnen de metal dat mijn voorkeur geniet, maar eerder bands die dat wel doen. Maar over het algemeen is black metal wel 1 van mijn NIET-favorieten en harde (groove) metal geniet veelal mijn voorkeur (nevermore, cannibal corpse, haji's kitchen) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |