|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Otto van Detonation gaat bij Delain bassen. Da's vast fijn voor hem! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, hoorde het net van een ex-Deel2 gitarist. Manmanman, Charlotte hoeft zich in de tourbus in iedergeval niet onveilig te voelen.... Martijn daarintegen..... Sorry. Boeiender |
|
Insider informatie is traag dan zeg http://rockascene.blogspot.com/2010/03/nieuwe-bassist-voor-delain.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Rockascene+%28Rockascene%29 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, outsider hè. Boeiender |
|
Ik bedoelde ook dat die insider informatie zich dus langzaam verspreidt naar de outsiders (te weten die ex-gitarist en jij via hem ), vorige post was slecht geformuleerd Men wil blijkbaar veel te graag wachten tot de persberichten klaar staan blijkbaar [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-03-2010 22:11] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: LOL. Naja, hoop dat ze een leuke tijd tegemoet gaan met wat nu eigenlijk Deel3 is. Oh, daar heb je mijn inside / outside source, ik ga bierelieren. Fijn weekend keerl! Boeiender |
|
Same! Goed weekend! Doe hem de groeten. En stel mij even aan hem voor ook, anders waren die groeten zo loos. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Haha, gedaan, en als we met Departure weer on the road zijn kan je hem live zien! Boeiender |
|
quote: Mooi zo, dan mag hij daarna de groeten aan mij doen, ik hoef geen groeten van mensen die ik nogeneens van online ken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Even eentussendoor vraagje, zit Ewout er nog bij? Of speelt *Sander* er nu bij? Boeiender |
|
oeh ook ff onze CMS-Delain-versie spammen; |
|
@MR. N: Jongen, je zit achter internet Nou goed, omdat ik zo aardig ben: http://www.metal-archives.com/band.php?id=10897 Charlotte Wessels - Vocals (2005-) (To Elysium, Infernorama) Martijn Westerholt - Keyboards (2002-) (Within Temptation, Infernorama) Ewout Pieters - Guitars, Backing Vocals (2009-) (Mythlorian) Otto "The Baron" Schimmelpenninck van der Oije - Bass (2010-) (Detonation (Nld)) Sander Zoer - Drums (2006-) (Nemesea) [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-03-2010 22:24] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee Sander speelt er niet bij, heb ik uit betrouwbare bron Sander speelt wel in Leaves Eyes/Atrocity But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ah, ik dacht al dat je naast Cypher een bezig mannetje was, wist alleen niet waarin. Nice going yes! @ Zelthor: IK KAN ER NIETS AAN DOEN!!!!!!!!! INTERNET ZIT NOG VOOR MIJ!!!11!!11!!! Hehe, zo, nog een Boeiender |
|
quote: Hey, man! De groeten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: wow nice man |
|
Ehmm, groeten terug, en prettig kennis met je te maken edit: teveel wijn [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 12-03-2010 22:31] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: En nog Cypher uiteraard! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
jaa dat mag niet zonder jou idd |
|
quote: hehehe, kudo's voor lezen andere posts Maar weer bier pakken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hoe staat 't met delain? topic hier is alweer bijna 5 maanden off topic... |
|
het gaat goed met de Lain. Dank je. Wait...what? Bruce Banner |
|
flauwert signature |
|
Staan in mei hier in de Corporation (Sheffield), dus het zal wel lekker lopen neem ik aan. Gaan of niet gaan, hrm? Ben geen al te grote gothic-fan, maar een beetje steunen van Nederlandse bands over de grens is natuurlijk nooit verkeerd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |