![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hah, je hebt voor de verandering gelijk! (qua metalfan dan..) Maar moet ik nu geilen op heel Deel2 of mag ik ook alleen op Charlotte geilen? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Ik ga dan maar even schijten... Ontopic: Ja, gaat wel. Alleen de gitaristen mogen wel is wat meer doen. The trend is dead. ![]() |
|
quote: Euh... gitarist dus.... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Ik heb het op westerpop gezien en ik vond er niet zo veel aan.. The trend is dead. ![]() |
|
Was erg slecht inderdaad. ![]() |
|
quote:kwaliteit en smaak zijn 2 verschillende dingen en ook kwaliteit heeft zijn verschillen; - kwaliteit qua muzikanten - kwaliteit qua 'kippenvel-muziek' - kwaliteit qua rising stars - kwaliteit qua promotie - kwaliteit qua in the picture (blijven) staan - kwaliteit qua eenheid allemaal subjectief - de (project)muzikanten zijn stuk voor stuk ongetwijfeld kwalitatief goede muzikanten; anders zijn ze niet door roadrunner gecontracteerd - bepaalde doelgroepen zullen wel kippenvel krijgen van deze muziek. anderen weer niet en daar gaat je objectiviteit) - promotie/picture/rising stars: zijn ze erg goed in (het management van diel2) ze staan overal en nergens op het podium, in de bladen, internet etc - eenheid: ach... dát is nu net wat ik mis, maar welke bandheeft dat wel ? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
en toch is het slecht signature ![]() |
|
quote: jij moet comedyseries voor tv gaan schrijven... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:want? onderbouw je uitmuntende sarcasme eens? [edit]magoed... begrijpend lezen is ook een vak. ik neem maar voor het gemak aan dat jij denkt te lezen dat ik schrijf dat de band alle door mij genoemde kwaliteiten in overheersende mate bezit... w-eva [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 26-08-2007 19:24] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: ![]() ![]() even on topic. Heb recent een clip op tv voorbij zien komen. Zang vond ik goed. de clip (met dat bruidsjurk gezeik enzo) echt he-le-maal niks. ![]() |
|
quote: nee dat dacht ik niet te lezen. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:oew... als je nix hebt toe te voegen of gewoon on-topic kunt zijn, wrm ga je niet je moeder lastig vallen en om nóg een toetje vragen in plaats van semi-gevat/grappig proberen te zijn ![]() "But, Captain Spectacular has seen through Ziltoid’s façade and now sets out to expose Ziltoid for what he really is… a nerd. A nerd…" er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Zag laatst toevallig de clip, ff laten staan omdat ik dacht dat het een metalband was.....blijkbaar toch niet. Daarnaast was het zelfs voor pop behoorlijk saaie poep. ![]() |
|
quote: nou zoals jij het daarboven omschijft met je lijstjes punten, lijkt het ineens niets meer met de muziek, waar het uiteindelijk om gaat, te maken te hebben. Ik weet niet hoe jij dan luistert, maar dat nivo staat heel ergens anders, vind ik dan. Maar ze zijn wel goed in wat ze doen ja ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-08-2007 22:04] ![]() |
|
frank snapt t wel, frank is een goeie vent! oke ontopic dan.. ik heb delain live bezig gezien en ik heb de cd, heb t vorige bandje van de toetsenist vanaf dag 1 gevolgd en ook al is t nu niet m'n favoriete muziek vind ik delain wel een goeie band, neemt niet weg dat ze gewoon een keertje live hard kut kunnen zijn. Als jij dan na een reactie over westerpop waar ze volgens mensen hier kut gespeeld hebben komt met punten als kwaliteit bijv. ook in promotie kan zitten en vervolgens met een heleboel punten niets zegt/niet reageert op je eigen gequote regel tja dan leef je volgens mij in een apart wereldje...geeft niet ik denk niet dat deze wereld om jou zit te springen dus doe wat je niet laten kan, maar als iemand anders dat dan grappig over vindt komen moet je niet zo gaan zeuren. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:dat valt bij mij dus onder kopje kippenvel-muziek kippenvel krijg je alleen van muziek als het je iets doet kippenvel krijg ík in ieder geval alleen als de compositie zodanig is dat de opbouw, vibratie en blabla dat het klópt dus er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote:ach ja lezen is op zondagochtend ook een vak; ook voor mij ![]() ik reageerde eigenlijk alleen op Ernst om hem te stangen want hij reageert altijd zo leuk en ik heb dat hele gezever over Westerpop gemist. Dacht gewoon dat hij weer eens zoals altijd een band afkraakte als in: Delain is slecht. en dat niemand zit te springen om mijn mening in 'deze wereld': heb ik je aandacht toch weer een paar minuten 'mijn aparte wereldje' in kunnen trekken. En dat terwijl het je helemaal niet interesseerd! ![]() wow... dusss ![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
ff ontopic maar weer lieve Ju: stem op Delain om ze een MTV music award te bezorgen.. of stem gewoon omdat je anti jumpstyle bent ![]() http://www.sonyericsson.com/mtvema/src/popup.html?lc=nl&cc=nl&encoding=western#vote [Dit bericht is gewijzigd door Monstroaxe op 01-09-2007 1:25] "Every day is the beginning of a Recreation Day" ![]() |
|
Hey, da's toevallig. Dat kwam ik ook al in mijn hotmail spambox tegen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
lol had ik ook al ja hahaha Maar ga ze vandaag zien in venray dus ben wel benieuwd. ![]() |
|
yes, ik misschien ![]() |
|
Zo, dat was wel even vermakelijk om te lezen allemaal ![]() Maar ik ga er vanuit dat de tweede gitaar nu niet serieus ook nog eens op een bandje meeloopt? Dat zou wel erg jammer zijn... ![]() |
|
Hehe, gister nog net effe snel 3 nummers kunnen meepikken in Venray. Gitaar loopt niks van op band mee, is gewoon 1 gitarist. Ik moet zeggen dat ik Delain live helemaal geen slechte band vind. Geluid was goed in balans en de 2e gitaar miste ik niet echt. Binnenkort nog eens keer heen, maar dan voor een heel concert ![]() ![]() |
|
Mmm, er was anders een nummer waar de gitarist een solo speelde en waar ik toch slaggitaar onder hoorde.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |