IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Delain Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2007 18:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 18:38 schreef Thunder het volgende:
yeah.. whatever.. Ga maar weer verder met geilen op Delain ofzo.. 'k ga eten..


Ps: Metalfan is gay en overrated.


Mama roept "Kutpuuuuuber, eeeteeeeh!" ?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-08-2007 18:41 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 augustus 2007 18:38 schreef Thunder het volgende:
yeah.. whatever.. Ga maar weer verder met geilen op Delain ofzo.. 'k ga eten..


Ps: Metalfan is gay en overrated.


Hah, je hebt voor de verandering gelijk! (qua metalfan dan..)


Maar moet ik nu geilen op heel Deel2 of mag ik ook alleen op Charlotte geilen?



Cees
Usericon van Cees
Posted 17-08-2007 18:41 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ik ga dan maar even schijten...


Ontopic:

Ja, gaat wel. Alleen de gitaristen mogen wel is wat meer doen.


The trend is dead.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-08-2007 18:43 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 augustus 2007 18:41 schreef Cees het volgende:
Ik ga dan maar even schijten...


Ontopic:

Ja, gaat wel. Alleen de gitaristen mogen wel is wat meer doen.


Euh... gitarist dus....



Cees
Usericon van Cees
Posted 26-08-2007 16:04 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ik heb het op westerpop gezien en ik vond er niet zo veel aan..


The trend is dead.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 26-08-2007 16:08 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Was erg slecht inderdaad.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 26-08-2007 16:19 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 16:08 schreef Rensykdom het volgende:
Was erg slecht inderdaad.
kwaliteit en smaak zijn 2 verschillende dingen

en ook kwaliteit heeft zijn verschillen;
- kwaliteit qua muzikanten
- kwaliteit qua 'kippenvel-muziek'
- kwaliteit qua rising stars
- kwaliteit qua promotie
- kwaliteit qua in the picture (blijven) staan
- kwaliteit qua eenheid

allemaal subjectief

- de (project)muzikanten zijn stuk voor stuk ongetwijfeld kwalitatief goede muzikanten; anders zijn ze niet door roadrunner gecontracteerd
- bepaalde doelgroepen zullen wel kippenvel krijgen van deze muziek. anderen weer niet en daar gaat je objectiviteit)
- promotie/picture/rising stars: zijn ze erg goed in (het management van diel2) ze staan overal en nergens op het podium, in de bladen, internet etc
- eenheid: ach... dát is nu net wat ik mis, maar welke bandheeft dat wel ?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2007 18:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en toch is het slecht


signature


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-08-2007 18:50 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 16:19 schreef Julia het volgende:
kwaliteit en smaak zijn 2 verschillende dingen

en ook kwaliteit heeft zijn verschillen;
- kwaliteit qua muzikanten
- kwaliteit qua 'kippenvel-muziek'
- kwaliteit qua rising stars
- kwaliteit qua promotie
- kwaliteit qua in the picture (blijven) staan
- kwaliteit qua eenheid

allemaal subjectief

- de (project)muzikanten zijn stuk voor stuk ongetwijfeld kwalitatief goede muzikanten; anders zijn ze niet door roadrunner gecontracteerd
- bepaalde doelgroepen zullen wel kippenvel krijgen van deze muziek. anderen weer niet en daar gaat je objectiviteit)
- promotie/picture/rising stars: zijn ze erg goed in (het management van diel2) ze staan overal en nergens op het podium, in de bladen, internet etc
- eenheid: ach... dát is nu net wat ik mis, maar welke bandheeft dat wel ?


jij moet comedyseries voor tv gaan schrijven...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 26-08-2007 19:20 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 18:50 schreef Aaaarco het volgende:
jij moet comedyseries voor tv gaan schrijven...
want?

onderbouw je uitmuntende sarcasme eens?

[edit]magoed... begrijpend lezen is ook een vak.
ik neem maar voor het gemak aan dat jij denkt te lezen dat ik schrijf dat de band alle door mij genoemde kwaliteiten in overheersende mate bezit...

w-eva

[Dit bericht is gewijzigd door Julia op 26-08-2007 19:24]


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


herrie
Usericon van herrie
Posted 26-08-2007 20:50 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 18:28 schreef Thunder het volgende:
Meestal hebben we dan een maand of drie een naam soms wat korter en soms niet.. We zijn nog bezig met de naam Heavy Mental.. believe me or not.. 't is niet alsof ik er zo over in zit..


Heavy mental fans. Gweldig nummer van The Sexorcist!!!

even on topic. Heb recent een clip op tv voorbij zien komen. Zang vond ik goed. de clip (met dat bruidsjurk gezeik enzo) echt he-le-maal niks.



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-08-2007 20:57 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 19:20 schreef trutje het volgende:

ik neem maar voor het gemak aan dat jij denkt te lezen dat ik schrijf dat de band alle door mij genoemde kwaliteiten in overheersende mate bezit...



nee dat dacht ik niet te lezen.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 26-08-2007 21:22 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 20:57 schreef Aaaarco het volgende:
nee dat dacht ik niet te lezen.
oew...

als je nix hebt toe te voegen of gewoon on-topic kunt zijn, wrm ga je niet je moeder lastig vallen en om nóg een toetje vragen in plaats van semi-gevat/grappig proberen te zijn







"But, Captain Spectacular has seen through Ziltoid’s façade and now sets out to expose Ziltoid for what he really is… a nerd.
A nerd…"


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-08-2007 21:33 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Zag laatst toevallig de clip, ff laten staan omdat ik dacht dat het een metalband was.....blijkbaar toch niet. Daarnaast was het zelfs voor pop behoorlijk saaie poep.



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 26-08-2007 22:04 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 26 augustus 2007 19:20 schreef Julia het volgende:
want?

onderbouw je uitmuntende sarcasme eens?

[edit]magoed... begrijpend lezen is ook een vak.
ik neem maar voor het gemak aan dat jij denkt te lezen dat ik schrijf dat de band alle door mij genoemde kwaliteiten in overheersende mate bezit...

w-eva

nou zoals jij het daarboven omschijft met je lijstjes punten, lijkt het ineens niets meer met de muziek, waar het uiteindelijk om gaat, te maken te hebben. Ik weet niet hoe jij dan luistert, maar dat nivo staat heel ergens anders, vind ik dan. Maar ze zijn wel goed in wat ze doen ja

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-08-2007 22:04]


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 27-08-2007 1:10 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

frank snapt t wel, frank is een goeie vent!

oke ontopic dan..

ik heb delain live bezig gezien en ik heb de cd, heb t vorige bandje van de toetsenist vanaf dag 1 gevolgd en ook al is t nu niet m'n favoriete muziek vind ik delain wel een goeie band, neemt niet weg dat ze gewoon een keertje live hard kut kunnen zijn.
Als jij dan na een reactie over westerpop waar ze volgens mensen hier kut gespeeld hebben komt met punten als kwaliteit bijv. ook in promotie kan zitten en vervolgens met een heleboel punten niets zegt/niet reageert op je eigen gequote regel tja dan leef je volgens mij in een apart wereldje...geeft niet ik denk niet dat deze wereld om jou zit te springen dus doe wat je niet laten kan, maar als iemand anders dat dan grappig over vindt komen moet je niet zo gaan zeuren.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 27-08-2007 7:53 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 22:04 schreef FRNK het volgende:
lijkt het ineens niets meer met de muziek, waar het uiteindelijk om gaat, te maken te hebben. Ik weet niet hoe jij dan luistert, maar dat nivo staat heel ergens anders, vind ik dan. Maar ze zijn wel goed in wat ze doen ja
dat valt bij mij dus onder kopje kippenvel-muziek

kippenvel krijg je alleen van muziek als het je iets doet
kippenvel krijg ík in ieder geval alleen als de compositie zodanig is dat de opbouw, vibratie en blabla dat het klópt dus


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 27-08-2007 8:01 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2007 1:10 schreef Aaaarco het volgende:
frank snapt t wel, frank is een goeie vent!

oke ontopic dan..

ik heb delain live bezig gezien en ik heb de cd, heb t vorige bandje van de toetsenist vanaf dag 1 gevolgd en ook al is t nu niet m'n favoriete muziek vind ik delain wel een goeie band, neemt niet weg dat ze gewoon een keertje live hard kut kunnen zijn.
Als jij dan na een reactie over westerpop waar ze volgens mensen hier kut gespeeld hebben komt met punten als kwaliteit bijv. ook in promotie kan zitten en vervolgens met een heleboel punten niets zegt/niet reageert op je eigen gequote regel tja dan leef je volgens mij in een apart wereldje...geeft niet ik denk niet dat deze wereld om jou zit te springen dus doe wat je niet laten kan, maar als iemand anders dat dan grappig over vindt komen moet je niet zo gaan zeuren.
ach ja lezen is op zondagochtend ook een vak; ook voor mij

ik reageerde eigenlijk alleen op Ernst om hem te stangen want hij reageert altijd zo leuk en ik heb dat hele gezever over Westerpop gemist. Dacht gewoon dat hij weer eens zoals altijd een band afkraakte als in: Delain is slecht.

en dat niemand zit te springen om mijn mening in 'deze wereld': heb ik je aandacht toch weer een paar minuten 'mijn aparte wereldje' in kunnen trekken. En dat terwijl het je helemaal niet interesseerd!

wow...

dusss op naar het mogguh topic


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Monstroaxe
Usericon van Monstroaxe
Posted 01-09-2007 1:24 by Monstroaxe Wijzig reactieProfiel van MonstroaxeQuote dit berichthttp://www.muzikantenweb.nl

ff ontopic maar weer lieve Ju:
stem op Delain om ze een MTV music award te bezorgen..
of stem gewoon omdat je anti jumpstyle bent
http://www.sonyericsson.com/mtvema/src/popup.html?lc=nl&cc=nl&encoding=western#vote

[Dit bericht is gewijzigd door Monstroaxe op 01-09-2007 1:25]


"Every day is the beginning of a Recreation Day"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-09-2007 1:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hey, da's toevallig. Dat kwam ik ook al in mijn hotmail spambox tegen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 01-09-2007 8:50 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

lol had ik ook al ja hahaha

Maar ga ze vandaag zien in venray dus ben wel benieuwd.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 01-09-2007 15:04 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

yes, ik misschien



cynic
Usericon van cynic
Posted 01-09-2007 16:11 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Zo, dat was wel even vermakelijk om te lezen allemaal
Maar ik ga er vanuit dat de tweede gitaar nu niet serieus ook nog eens op een bandje meeloopt? Dat zou wel erg jammer zijn...


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 02-09-2007 10:54 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Hehe, gister nog net effe snel 3 nummers kunnen meepikken in Venray. Gitaar loopt niks van op band mee, is gewoon 1 gitarist. Ik moet zeggen dat ik Delain live helemaal geen slechte band vind. Geluid was goed in balans en de 2e gitaar miste ik niet echt.

Binnenkort nog eens keer heen, maar dan voor een heel concert


renYek
Usericon van renYek
Posted 02-09-2007 12:50 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Mmm, er was anders een nummer waar de gitarist een solo speelde en waar ik toch slaggitaar onder hoorde..


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen