IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Delain Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2007 17:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:26 schreef Thunder het volgende:
Delain is gewoon een hoer die aandacht wil


Djeez, duidelijk.. en ik maar denken dat het een band was.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-08-2007 17:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 augustus 2007 17:31 schreef Thunder het volgende:
Omdat ze wel ok zijn.. 't is niet slecht.. En ik heb een vrij brede muzieksmaak..


maar dan snap ik de link met heavy metal nog niet echt eigenlijk, kittie lijkt me eerder nu-metal

anyway: hoi, daten?


Je moeder.


Thunder
Usericon van Thunder
Posted 17-08-2007 17:33 by Thunder Wijzig reactieProfiel van ThunderQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:31 schreef MMayo het volgende:
Djeez, duidelijk.. en ik maar denken dat het een band was.


de zangeres.. duh.. whatsherface...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-08-2007 17:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah, een keertje een aanvaring gehad met charlotte?


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2007 17:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:33 schreef Thunder het volgende:
de zangeres.. duh.. whatsherface...


Oh en waarom dan wel?



Thunder
Usericon van Thunder
Posted 17-08-2007 17:36 by Thunder Wijzig reactieProfiel van ThunderQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:33 schreef karnivoor het volgende:
maar dan snap ik de link met heavy metal nog niet echt eigenlijk, kittie lijkt me eerder nu-metal

anyway: hoi, daten?


Maar 't is grappig op naar te luisteren weetje
en, nee, 't lijkt me geen goed idee om te daten,sorry.


Thunder
Usericon van Thunder
Posted 17-08-2007 17:37 by Thunder Wijzig reactieProfiel van ThunderQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:35 schreef MMayo het volgende:
Oh en waarom dan wel?




Omdat dat zo is.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-08-2007 17:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:37 schreef Thunder het volgende:
Omdat dat zo is.



Je bent een domme doos



Omdat dat zo is.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2007 17:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:37 schreef Thunder het volgende:
Omdat dat zo is.





Oftewel..
Je moet dit zeggen van de puberpolitie?



Thunder
Usericon van Thunder
Posted 17-08-2007 17:42 by Thunder Wijzig reactieProfiel van ThunderQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:38 schreef Jenje het volgende:
Je bent een domme doos



Omdat dat zo is.


Domme doos ?
altijd....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-08-2007 17:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 augustus 2007 17:36 schreef Thunder het volgende:
Maar 't is grappig op naar te luisteren weetje
en, nee, 't lijkt me geen goed idee om te daten,sorry.


zelfs mensen die me nĂ­et kennen, willen niet daten hehe


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-08-2007 17:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 augustus 2007 17:42 schreef Thunder het volgende:
Domme doos ?
altijd....


welcome to zm


Je moeder.


Thunder
Usericon van Thunder
Posted 17-08-2007 17:43 by Thunder Wijzig reactieProfiel van ThunderQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:40 schreef MMayo het volgende:
Oftewel..
Je moet dit zeggen van de puberpolitie?




Nouja.. Ze kleedt zich hoerig, ze zingt hoerig, ze gedraagt zich hoerig en wil aandacht.. Dan lijkt 't me logisch dat ze een hoer is.. of iig wil zijn.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-08-2007 17:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:43 schreef Thunder het volgende:
Nouja.. Ze kleedt zich hoerig, ze zingt hoerig, ze gedraagt zich hoerig en wil aandacht.. Dan lijkt 't me logisch dat ze een hoer is.. of iig wil zijn.


Nou ik heb daar anders verdomd weinig van gemerkt op Summer Darkness.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Cees
Usericon van Cees
Posted 17-08-2007 17:45 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ze komen naar Westerpop dit jaar, maar is even kijken.


Lekker hoerig maakt niet uit toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 17-08-2007 18:04]


The trend is dead.


Thunder
Usericon van Thunder
Posted 17-08-2007 17:45 by Thunder Wijzig reactieProfiel van ThunderQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:45 schreef altx het volgende:
Nou ik heb daar anders verdomd weinig van gemerkt op Summer Darkness.


Da's dan jammer voor je.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2007 17:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:43 schreef Thunder het volgende:
Nouja.. Ze kleedt zich hoerig, ze zingt hoerig, ze gedraagt zich hoerig en wil aandacht.. Dan lijkt 't me logisch dat ze een hoer is.. of iig wil zijn.


Vind haar er anders aardig normaal uitzien, ze kan goed zingen en aandacht.. sja dat wil iedereen wel met een band. Volgens mij ben jij gewoon een jaloerse kutpuber. Met je jongens en je overige standaard geblaat of je bent gewoon een slechte kloon.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-08-2007 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind Charlotte eerlijk gezegd nogal zenuwachtig overkomen ... tja ... strakke jurkjes, hoort bij het genre ... ze zingt vrij normaal, gelukkig niet zo opera-achtig ...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-08-2007 17:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:45 schreef Thunder het volgende:
Da's dan jammer voor je.


NOT HELPING!!!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2007 17:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:46 schreef Jenje het volgende:
Vind Charlotte eerlijk gezegd nogal zenuwachtig overkomen ... tja ... strakke jurkjes, hoort bij het genre ... ze zingt vrij normaal, gelukkig niet zo opera-achtig ...


Laatste keer niet meer hoor. Het eerste concert in Hedon wel ja, maar dat was wel schattig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-08-2007 17:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:47 schreef MMayo het volgende:
Laatste keer niet meer hoor. Het eerste concert in Hedon wel ja, maar dat was wel schattig.
Heb ze nog niet live gezien, bedoel meer in clips e.d.

Ze heeft nog niet zo;n vastberaden blik als een Floor ... maar gelukkig niet zo;n schapenblik als Sharon ...


Thunder
Usericon van Thunder
Posted 17-08-2007 17:50 by Thunder Wijzig reactieProfiel van ThunderQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:46 schreef MMayo het volgende:
Vind haar er anders aardig normaal uitzien, ze kan goed zingen en aandacht.. sja dat wil iedereen wel met een band. Volgens mij ben jij gewoon een jaloerse kutpuber. Met je jongens en je overige standaard geblaat of je bent gewoon een slechte kloon.


Ik heb ook 'n band maar wil toch echt niet zo voor m'n publiek staan Jaloers ? ik ben niet zo snel jaloers.. Ik heb 'n prima band en prima publiek.. En bijna al mijn vrienden zijn jongens. Daar voel ik me nou eenmaal gemakkelijker bij.. ploblemen mee ofzo ? Ik vind meisjes maar te overdreven moeilijk doen..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-08-2007 17:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Link!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-08-2007 17:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:50 schreef Thunder het volgende:
Ik heb ook 'n band maar wil toch echt niet zo voor m'n publiek staan Jaloers ? ik ben niet zo snel jaloers.. Ik heb 'n prima band en prima publiek.. En bijna al mijn vrienden zijn jongens. Daar voel ik me nou eenmaal gemakkelijker bij.. ploblemen mee ofzo ? Ik vind meisjes maar te overdreven moeilijk doen..


Toch niet een ietsjepietsje jaloers dat Delain zo'n populaire band is?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2007 17:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 17:50 schreef Thunder het volgende:
Ik heb ook 'n band maar wil toch echt niet zo voor m'n publiek staan Jaloers ? ik ben niet zo snel jaloers.. Ik heb 'n prima band en prima publiek.. En bijna al mijn vrienden zijn jongens. Daar voel ik me nou eenmaal gemakkelijker bij.. ploblemen mee ofzo ? Ik vind meisjes maar te overdreven moeilijk doen..


Je wilt niet vol enthousiasme voor je publiek staan, sja je zult wel in een geweldige band spelen dan. Ghehe jij bent echt zo'n standaard puber met je uitspraken, ik vind je wel lief zo.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen