IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Metaldoden (door of om metal gestorven) Vorige pagina | Volgende pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-09-2006 20:55 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:53 schreef Psychonaut het volgende:
Die 2 luitjes die zelfmoord pleegden na 't luisteren naar Judas Priest.

Zou ik peroonlijk ook doen

Why doesn't my music get me all the chicks?

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-09-2006 20:57 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Bon scott

The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 07-09-2006 20:57 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Oude drummer Setherial

She Said Destroy in Black New York

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2006 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Drummer van Right Direction (NL)

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-09-2006 20:58 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 7 september 2006 20:49 schreef FRNK het volgende:
En al die mensen voor op die Cannibal Corpse-hoesjes enzo

hihihihihihi

Seth van Anal Cunt heeft in coma gelegen(of zoiets). Maar hij is niet dood gegaan!

http://www.youtube.com/watch?v=wvcfWqmdJ90

Suck my piss

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-09-2006 20:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

@ jenje :dat was die van backfire toch ?? richard bruinen ofzo ???

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 07-09-2006 20:59]

Fuck the world and fuck you

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2006 20:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:58 schreef mental het volgende:
dat was die van backfire toch ?? richard bruinen ofzo ???

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-09-2006 20:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

had je ook ooit een docu over op de vpro geloof ik....wil die ooit nog wel eens zien.

Fuck the world and fuck you

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2006 21:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ook zelfmoord ...

Oh Ray-Beez van Warzone

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-09-2006 21:01 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

met Turisas gaat het volgens mij ook niet goed, die oude gitarist is 6 keer in zijn rug gestoken en de zanger was verstrikt geraakt in een auto-ongeluk weliswaar niet dood maar het komt in de buurt.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2006 21:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mail ze even of ze on topic willen gaan ..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2006 21:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 21:02 schreef Jenje het volgende:
Mail ze even of ze on topic willen gaan ..

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-09-2006 21:08 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Erik Brødreskif (Borknagar, Immortal, Gorgoroth) en
Einar Frederikson (Funeral) beide zelfmoord. Verder was er een tijdje terug een documentaire op tv waarin een tweetal moorden in Italie of Spanje aan de orde kwamen die door een aantal tieners Death/Black Metal bandjes waren gepleegd, ging ook om het feit dat hun satanistische clubje niet serieus werd genomen/belachelijk werd gemaakt door de twee slachtoffers als ik mij niet vergis.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-09-2006 21:14 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:42 schreef M. het volgende:
Grindmaster: als je het niet interessant vindt, kan je ook gewoon je handjes in je broek houden. Niet iedereen heeft jouw interesses.

Dimebag Darrell, hmm. Waarom is hij ook weer neergeschoten?

De fan die hem neerschoot was een Pantera-fan en vond dat Dimebag Pantera om zeep had geholpen.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-09-2006 21:17 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Trouwens M., is het nou wel fo juist niet de bedoeling om lui te noemen die op semi-natuurlijke wijze zijn gestorven?
D.w.z. alcoholvergiftigingen en alcohol-gerelateerde stomiteiten zoals van een brug afdonderen. Dat vind ik nou niet gerelateerd aan metal en overkomt zuiplappen in andere muziekgenre's/buiten muziek om.

Lijkt trouwens alsof je een metaldoden-website wil opzetten hiermee!

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 07-09-2006 21:19]

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 07-09-2006 21:29 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 07-09-2006 21:56 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Beetje die info aanvullen aan het begin van dit topic:

Dead
Reden: Waarschijnlijk was hij gewoon mentaal gestoord, te geobsedeerd over de dood en bloed.

Euronymous
Reden: Als je Varg mag geloven is het uit zelfverdediging omdat Euronymous zelf eerst plannen had hem te vermoorden

Het slachtoffer van Faust (Bård G. Eithun)
Band ten tijde van overlijden: Die vermoorde man had niets met metal te maken, maar Faust was destijds drummer van Emperor
Reden: Dat hij homoseksueel was heeft er volgens mij weinig mee te maken. Faust heeft later gewoon verteld dat hij het wou meemaken hoe het is een ander te doden. Een ongelukkig toeval is het misschien te noemen. Faust's slachtoffer benaderde hem wel in een park op een zodanige manier dat hij in z'n aarsch wilde worden gepakt inderdaad.

Sandro Beyer
Band ten tijde van overlijden: Sandro speelde niet in een band. Hij wilde wel graag bij de groep van Möbus horen, maar hij was een "social outcast". Möbus speelde in Absurd.
Doodsoorzaak: gewurgd met een snoer/touw.
Reden: Omdat de leden van Absurd Sandro steeds wegpestten omdat hij gewoon irritant werd gevonden, zon hij erop om Hendrik en Sebastian Schalscheill (de 2e dader, was ook Absurdlid) voor gek te zetten. Het meest bekende dreigement was dat Sandro zou doorvertellen dat Sebastian een heimelijke relatie en een kind had met een oudere vrouw.
Overigens, de 3e dader was ook een Absurdlid, Andreas Kirchner.

@M.: Dit kan ik me nog allemaal zo vlug herinneren uit "Lords Of Chaos" door Michael Moynihan en Didrik Søderlind. Als je het niet kent (vast wel maar ok), misschien moet je het boek zelf eens lezen als je dit een interessant onderwerp vindt

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 07-09-2006 22:24]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-09-2006 21:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2006 22:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Veel die op lachwekkende wijze omgekomen zijn .. met name in de blackscene ... toeval? Nee ..

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-09-2006 22:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, Valfar van Windir.
Bevroren

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-09-2006 22:10 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

de gitarist van aces, hamburgers!!!!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 07-09-2006 22:28 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 22:08 schreef NecRobert het volgende:
Ja, Valfar van Windir.
Bevroren

Ja, die gast was toch 's nachts verdwaald in de sneeuw na afloop van een oefensessie? Niet echt een heroïsch einde..

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 07-09-2006 23:07 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Richard van Vinland Winds / Grand Belial's Key

Marcel Spaller van Sombre Records

drummer van In Battle

Jesse Pintado van Napalm Death

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-09-2006 23:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Eigenlijk zijn metalheads net rappers.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-09-2006 23:33 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ook gay?

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com