|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn Cliff, Baloff en Piggy al genoemd? |
|
Nog steeds geen Quorthon genoemd? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik zat zelf te denken aan een sterftetafel speciaal voor metalmuzikanten . Ehhh nee noem het interesse. Ik heb wel een paar bruikbare antwoorden gezien, morgen ga ik dat eens netjes verwerken. Diegenen die door ziekte of ongelukken zijn omgekomen ga ik wel vermelden, maar met wat minder info en in een aparte categorie, da's toch iets minder anecdotisch. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Chriss Oliva... auto ongeluk op weg of op weg terug van een optreden met Savatage wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Cliff heerschte. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: die heerschte ook ja "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Drummert van Vader Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Jesse Pintado al genoemd? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Carl Albert () |
|
Oja, vreselijk goede zanger! Is Chris Olivia al genoemd? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Keith Alexander (Carnivore gitarist) Ozzy osbourne (die weet het alleen nog zelf nog niet ) |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vorige Enthroned drummer. spelfout weggehaald... |
|
Dat wijf van Elis Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gar Samuelson (drummer Megadeth op oa Peace sells), overdosis? Layne Staley (zanger Alice in Chains): overdosis heroïne. Of is Alice in Chains niet metal genoeg? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Nee, da's een grungedode Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
en de zanger van nasum niet te vergeten, jammer genoeg omgekomen tijdens de tsunami , As the one year aniversary of the Tsunami disaster got closer, the visitors of nasum.com got the chance to post one last word to Mieszko. The messages were put at his grave on the 26th December and later put at the memorial site in Thailand with the help of Matte Borg (Genocide SuperStars). Here you can read the messages and see photos.(bron, nasum.com) as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
Ik heb in ieder geval wel gehoord dat Michael Jackson weer bij elkaar is! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Quorthon Against God and Government |
|
quote: Ik vind echt dat die man veel te vroeg is gestorven ,hij had nog zoveel goede muziek kunnen maken. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
James Hetfield vijftien jaar geleden. Ik heb overigens nog nooit zo'n slechte dubbelganger als vervanging gezien. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Tsunasumi. Sorry. |
|
quote: |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |