|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke Tv Gast/Vrouw Vind Jij Echt Stoer, ik vind BART DE GRAAF wel lache en voor de rest weet ik even niet Godverdommen.. |
|
Jack Spijkerman Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Harm Edens, van dit was het nieuws. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Captain Picard. |
|
Johnny Noxville is wel erg ok. van MTV JAckass |
|
hehe zeker wel en STEVE O en die erm.. CHRIS (ofzo die altijd naakt loopt) Godverdommen.. |
|
quote: +aanhang Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
John Clease Rowan Atkinson |
|
quote: Inderdaad ook ja... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Marc-Marie Huybregts (ofziets) en Jackie natuurlijk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Rik Mayall en Adrian Edmondson in Bottom, was va de week weer hilarisch. Bazzio Attacks!!! |
|
Paul Hanen (sorry voor eventueele foute spelling ) Erg grappige gast vin ik dat, vooral als Margreet Dolmans en Dominee Grimdaad (ofzoiets) Black Metal ist krieg :-) |
|
Erg stoer: Shit.. help me out here... die figuur die zo werd beschuldigt dat hij niet emotioneel genoeg was over de wtc-ramp, een 'amerika-kenner/expert' ... aarghh.... zeer cool figuur .. relativeerde alles en werd daarom door het grootste deel van NL gezien als kille bastard die niet genoeg meeleeft, terwijl hij gewoon zei waar het op stond! |
|
quote:Zelfde image als jij dus Vinnie? |
|
Ik kon me voor een groot deel wel sympathiseren met zijn gedachtengangen ja.. |
|
Benny Hill |
|
Oh ja: Cosmo Kramer van Seinfeld |
|
die is ook wel lache (die met dat haar dat nooit normaal zit he?) ja die bedoel ik Godverdommen.. |
|
quote: AAAAAAAAAAARrggh... eindelijk,, na (te) lang denken.... frustrerend... toch.... weer teruggevonden ... MAARTEN VAN ROSSUM! |
|
inderdaad. [ot] VINNIE DOE JE ICQ IS AAN!!![/ot] |
|
quote: [ot].. ok .. hier begint dus iets ingewikkelds.. eh.... mijn icq.. die is niet meer.. sinds windows xp (non-meekijk/consumentenversie, gelukkig) heb ik icq niet meer geinstalled... .. something important? |
|
Nationaal: Theo van Gogh (!!!!!) Maarten van Rossum (Jan Mulder met z'n Droopy hoofd!!!) die gasten zijn allemaal vrienden van elkaar en noemen zichzelf 'agressieve nihilisten' (vooral Theo). 90% van alle cabaretiers van tv. YOUP!!!! Maassen!! Spijkerman, Muiswinkel & v. Vleuten, Peter Heerschop, Rob Kamphues (wat hij bij BNN doet valt me overigens tegen), Huibrechts, Heertje, Acda, Lebbis & Janssen, Waardenberg & de Jong, Teeuwen, Vliegende panters, Herman Koch, Kees Prins & Michiel Romein, die geweldig sympathieke Surinamer van Comedy Train (ben ff z'n naam kwijt: Raymann ofzo) enz. enz. en vooral: KAMAGURKA!!!!!!!!!!! Die vent helaas maar 1 keer gezien: wat een geinponem!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-01-2002 21:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: gewoon ouwehoeren ON TOPIC: ik vind die engelse presentatrice van the weakest link enorm cool [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-01-2002 23:55] |
|
MEEST BELABBERDE 'KOMISCHE GEBEUREN' ALLER TIJDEN>... ... .. Veronica heeft een nieuw programma, een soort "LATE NIGHT SHOW" , met Amerikaanse presentator en zo'n baggerbandje erbij, alleen dan in Nederlandse studio/publiek/gasten.. ... Zeer slaapverwekkend,, ik dacht dat het niet zou kunnen, maar ze hebben het serieus voor elkaar gekregen om net zo'n saai program te creeeren als die Amerikaanse shit...\ |
|
Internationaal: Steve 'the crocodile hunter' Alle Britse humor gasten: Rik Mayal & Adrian Edmunson (& Nigel Planner en de huisbaas (!!!!!) uit 'The young ones'), Dawn French & Jennifer Saunders, Stephen Fry & Hugh Laury, Mel Smith & Griffith Jones, Rowan Atkinson, John Cleese, Michael Palin, Eric Idle, Terry Jones, Terry Giliam (Graham Chapman natuurlijk ook, maar die's dood). Dat wijf uit 'Keeping up appearances' is ook geniaal!!! Echt onvervangbaar irritant. Maar met afstand wint Joanna Lumley het!!!!! (Zij speelt Patsy Stone in Absolutely Fabulous) Nu elke maandagavond om 19.00 op NL 2: GO CHECK IT OUT!!! De gasten van Jackass: Johnny Knoxville, Steve - O, die gozer die zichzelf 'Partyboy' noemt en vooral die geweldig sportieve -en megavette- pa (van Steve O geloof ik) die steeds gedist wordt!!!! Alle figuren uit Seinfeld (behalve Seinfeld zelf!!!!) Kramer for President!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-01-2002 20:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |