|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
2 Unlimited is de shit inderdaad. |
|
quote: +1 2U is te gay voor woorden. Daar kan zelfs Manowar nog wat van leren. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
nou en, ik heb lekker getekend maar alleen voor de formatie zoals ie was |
|
Als je Manowar alleen al ziet dan zie je al meteen dat het gay is, bij 2U niet. [Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 17-09-2006 17:25] |
|
onder dwang getekent |
|
quote: Er zitten twee fouten in je uitspraak Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: was code natuurlijk |
|
quote:Code voor: ik ben een vrouws wollige bitch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ja hallo, je zoekt zelf de code maar uit, ben je moeder niet! |
|
Ho! Wacht even! Zij heeft een prettige boezem! That's all it takes to win a guy's vote. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
getekend |
|
quote: Illusione: Fat Guy Lover |
|
Kan ik ook ergens tekenen dat ik ze NIET terug wil? |
|
Kuch! Snaack wil je je eigen reactie even weg modereren? Dank u. Verdere tekenaars, ik ben trots op u! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat is DIT nu weer voor kansloos topic....... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Dat kan bij mij! Postbus 666, t.a.v. Death Squad 2U (i.o.) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dan moet ze in de voetsporen treden van grote actrices zoals Silvia Saint en Jenna Jameson. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Je moet er niet aan ruiken, je moet er naar luisteren. Dat doe je met die andere onderdelen aan weerszijde van je hoofd, je oren. Een plaatje ter verduidelijking, ik weet immers niet waar ik mee te maken heb: En daar heb je er (als het goed is) 2 van. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Prachtig! Ff serieus; je had het forum van tsjechie.net moeten lezen. http://www.tsjechie.net/board/ Bastensvol goeie campings. |
|
Doet Ray niet mee? |
|
Ray is er klaar mee. Die gasten hebben toch al tig jaar ruzie. Zij treed nog wel eens op met die nummers. |
|
Damn, toen 2 Unlimited bij ons in de hitlijsten stonden was ik ergens 12 ofzo , bestraan die echt nog? Ik herinner me dat clipje nog in die flipperkast [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-09-2006 21:39] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dit doet me denken aan die 2 broers op de 2e [?] verdieping. |
|
Die waren dan ook aan het meeliften. En nee, 2 unlimited bestaat niet meer. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |