|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey ik ken dit nog wel van vroeger, zelfs toen vond ik het al kut.. |
|
quote:Niet echt nee, maar ik kan me die herrie nog wel herinneren.. |
|
Even over Ray's solocarriere, die was toch (nog) een stuk belabberder dan zijn duetten met Anita: [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 16-07-2008 2:17] |
|
Sinds ik weet dat Ray en Anita het met elkaar gedaan hebben, klinkt de muziek niet meer hetzelfde. |
|
Wat?? ieuw .... |
|
Precies, ik heb toen heel hard 'the crying game' opgezet, en al hun platen verbrand. |
|
die heb ik gelukkig niet ... misschien ga ik een cd kopen om hem te verbranden, ritueel dan he .. |
|
Dat is misschien wel verstandig. |
|
quote: Lemmy: The ace of base, the ace of ba-ase... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Man, wat is alles naar de klote gaaf! Live was euromasters echter rampzalig klote, ik heb ze gezien op mysteryland in ik dacht 1995. Bah. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmmmz, 2 Unlimited was alleen maar gaaf om 1 euhhh eigenlijk 2 dingen en dat waren Anita d'r dikke tetten!!! Bazzio Attacks!!! |
|
Die schijnen ook mee te gaan doen aan de reunie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Maar dan iets lager hangend dan vroeger? Of is ze goed geconserveerd? Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik denk een reunie met haar implantaten [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-09-2008 13:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Workaholic, The Magic Friend, The Twilight Zone en Faces zijn vet, de rest doet pijn.. |
|
|
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tof, kijken hoe lang het duurt voor ze elkaar weer de hersens in slaan. |
|
quote: XD jump for joy boing boing boing signature |
|
Wil het toch nog maar even zeggen. Subtiel kamerolifantje |
|
signature |
|
Ik vind het best een gaaf nummer, sowieso 10x beter dan dat oude spul. Kreeg daar vroeger al jeuk van. Je moeder. |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
Vroeger, toen ik dat nog kut vond. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |