|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
"Mosselman" blijft het meest imbeciele / geniale happy hardcore nummer ooit. Wat slecht.. |
|
quote: Die clip! Die knakker was nog een keer te gas bij stenders latenight op tv, moesten de deelnemers raden welke de echte was, ik herkende 'em meteen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Absoluut! |
|
quote: darkraver is zalig signature |
|
quote: En knettergek! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: human resource for teh win Je moeder. |
|
quote: Tering... Wat een kutmuziek Against God and Government |
|
wat een wansmaak wordt hier tentoongespreid... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Blijf dan weg |
|
wikipedia-> 20 miljoen verkochte geluidsdragers of meer 2 Plastic Bertrand 20 miljoen 1974-heden Pop/Rock [4] 3 2 Unlimited 20 miljoen 1991-1999 Eurodance [5][6] Niet slecht voor een wansmakelijke band. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Geniaal Het zal wel compleet andere muziek worden ben ik bang Het is de lichtinval ;') |
|
gezien met wie ze gaan samenwerken, denk ik van wel. gelukkig. :D Je moeder. |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
ah dat klinkt al beter dan die andere ellende hehe nee, die diepe haat voor hun is er niet makkelijk meer uit te krijgen. evenals voor ace of base en 2 brothers on the 4th floor oid Je moeder. |
|
Ace of base mag ook dood idd.. maar 2 Unlimited is heilig Het is de lichtinval ;') |
|
Mensen, echt waar. Dit is K.U.T. Er is echt iets serieus zorgwekkends aan de hand als dit topic zoveel bijval krijgt. Er is wansmaak, en er is geen smaak. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ga weg uit dit topic dan! Het is de lichtinval ;') |
|
Pot, ketel... [edit]Topic heet niet "2 Unlimited is gaaf", maar 2 Unlimited. Ofwel, ook negatieve reacties kunnen geuit worden. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-07-2008 22:32] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
2 Unlimited is wel vermakelijk, maar verveelt snel. Geef mij dan maar artiesten zoals Paul Elstak en T-Spoon. Euromasters en Hakkûhbar trek ik echt slecht. |
|
hap hap OT: 2 Unlimited ftw! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Pffff ace of base heerscht! |
|
DJ Bobo ja Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dat is natuurlijk ook fantastisch ja. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |