|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow, de rest van de line-up is al bijna niet meer belangrijk ! |
|
Prima, weet ik gelijk wat ik in dat weekend ga doen... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Fuck Jon Olivia's Pain met z'n Savatage! Circus Maximus komt! Dat is veel beter nieuws!!! Ben alleen even vergeten welke derde band er inmiddels bekend is. Stond in ieder geval op de flyers aanwezig bij ProgPower 2006. heb in ieder geval nu al zin in ProgPower 2007, maar dan voorlopig vooral vanwege Circus Maximus! En aangezien ProgPower er een gewoonte van maakt om bands die al eerder optraden terug te halen, laat dan Nova Art nog maar een keer komen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Heaven's Cry zeg ik uit mijn hoofd. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Waar kan ik kaarten bestellen? |
|
quote: Dat zou best eens kunnen, moet zeggen dat ik dat zo even niet ken? Weet niet of ik me nu moet schamen? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Heaven's Cry klopt inderdaad. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Haha ja ga je schamen Erg vet die es live te zien! De 1e x dat ze speelden op PP gemist (verslapen ) |
|
Het Canadese HEAVEN'S CRY is inderdaad bevestigd en ook het Noorse Circus Maximus zal van de partij zijn. http://www.progpower.com/ |
|
|
|
quote:vet |
|
quote: Gave band is dat ja!! |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: |
|
Nadat we vorige week DREAMSCAPE uit Duitsland bekend hebben gemaakt (dit jaar op het hoofdpodium) zijn we uitermate trots de volgende 2 bands bekend te maken: MEYVN (usa) - Geweldige nieuwe progressieve powermetal band uit de USA, vergeleken met bands als QUEENSRYCHE en SYMPHONY X. In de komende Aardschok krijgt hun debutalbum een waardering van 9.2! MECHANICAL POET (rusland) - Een band die al een paar jaar op onze verlanglijst staat, eindelijk is het gelukt. Een uitermate originele band die in 2007 hun derde plaat op de markt brengt! We zijn in gesprek met nog een paar bands die niet zo vaak in Nederland te zien zijn, maar dit jaar maken we verder niets meer bekend! Rene |
|
Goed bezig lui |
|
quote: Ik heb er gewoon nu alweer zin in Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaaf!! Hoewel ik ze in de Bosuil een tijdje terug niet echt cool vond. Lag aan de gitarist met zn kutgeluid hehe. |
|
SIEGES EVEN is nu inderdaad officieel bevestigd. We wilden ze vorig jaar al boeken maar toen konden niet alle muzikanten. Dit jaar dus wel, het optreden zal in het teken staan van het nieuwe album dat in September uitkomt. www.progpower.com |
|
We hebben 3 nieuwe bands bevestigd, namelijk: DAY SIX (nederland) DGM (italie) AGHORA (usa) Dit betekent tot nu toe de volgende line-up: vrijdag 5 oktober, pre-party DGM (talie) + 1 band zaterdag 6 oktober HEAVEN'S CRY (canada) MECHANICAL POET (rusland) AGHORA (usa) + 3 bands zondag 7 oktober JON OLIVA'S PAIN (usa) SIEGES EVEN (duitsland) DREAMSCAPE (duitsland) CIRCUS MAXIMUS (noorwegen) MEYVN (usa) DAY SIX (nederland) Details op www.progpower.com |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 31-01-2007 23:46] |
|
AGHORA!! |
|
Labelmoat'n Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |