IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wapens ter zelfverdediging bij je dragen Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 16:56 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Wat vinden jullie ervan als mensen wapens bij zich dragen ter zelfverdediging??

Ik persoonlijk vind dat je als vrouw bijvoorbeeld best een spuitbusje pepperspray in je tas moet mogen hebben. Al is het alleenmaar voor het veilige gevoel. MAAR...je moet er wel verantwoord mee kunnen omgaan....dus niet

Wat is jullie mening?


I spy with my little and verrry evil eye.....


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 17-01-2002 16:58 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

tja, draag zelf niks bij me. ik altijd wel vrienden in de buurt en zit bijna dagelijks in de fitniszaal. maar als vrouw? gewoon altijd samen uitgaan lijkt mij, ik heb wat tegens wapens


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-01-2002 16:58 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik weiger zelfverdedigingsmiddelen bij me te dragen, omdat ik dan toegeef aan een angstgevoel... Ik ken veel vrouwen die zelfs geen straatv er durven lopen 's nachts... Ik loop altijd alleen door Antwerpen en er is me nog nooit iets overkomen... Een keer probeerde iemand m'n GSM te pikken maar ik heb hem vastgegrabbeld en hij heeft hem mooi terug gegeven... Da's nu niet om stoer te doen dat ik dat vertel, maar ik weiger slachtoffer te spelen...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 16:59 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

ja, ik bedoel niet alleen bij het uitgaan. Ook gewoon in het dagelijkse saaie leven.....


I spy with my little and verrry evil eye.....


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 17-01-2002 17:00 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 16:59 schreef WickedKimmie het volgende:
ja, ik bedoel niet alleen bij het uitgaan. Ook gewoon in het dagelijkse saaie leven.....

waarvoor moet je er dan een hebben?


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-01-2002 17:01 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

hmmm, 2 handen en schoenen met stalen neuzen.
Ik heb in m'n tas altijd een redelijk mes zitten maar da's meer voor de handigheid.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 17-01-2002 17:01 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Ik draag ook nooit iets bij me. Nooit echt last gehad ook...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-01-2002 17:01 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 17 januari 2002 17:00 schreef darkscar het volgende:
waarvoor moet je er dan een hebben?


Het is statistisch bewezen dat de meeste verkrachtingen in volle daglicht gebeuren en meestal door bekenden (buren, familie, postbode, vriendje,...)

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 17-01-2002 17:01]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 17:02 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 17:00 schreef darkscar het volgende:
waarvoor moet je er dan een hebben?


Snap je nou echt niet wat ik bedoel of is dit een hele grappige sarcastische opmerking??


I spy with my little and verrry evil eye.....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 17:03 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik draag zelf ook niets bij me omdat ik het niet nodig vind. Maar ik kan me voorstellen dat je, als je je onveilig voelt, wel wilt beschermen.


I spy with my little and verrry evil eye.....


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 17-01-2002 17:03 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 17:01 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
hmmm, 2 handen en schoenen met stalen neuzen.
Ik heb in m'n tas altijd een redelijk mes zitten maar da's meer voor de handigheid.


waar is dat handig voor? lijkt mij dan alleen maar verlijkdelijk te snel voor iets verkeerds te gebruiken


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 17-01-2002 17:04 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

kzou nooit wa bij dragen. enne als er wa zou gebeuren tja dan moet dat maar , maar ik ga heus nie daar staan en zwak meissie spelen van ja neem alles maar. hallo ze zien je al komen zeg. antwerpen valt idd reuze mee...heb wel last van die marrokanen hoor. maar ja gewoon nie op ingaan he. en meestal ja is het best gewoon altijd met iemand mee te lopen en gewoon nie dom doen.


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-01-2002 17:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Soms neem ik mijn 2 Magnum's mee, vooral de laatste tijd. Ik weet niet waarom eigenlijk. Misschien omdat het droog is de laatste tijd. Die dingen zijn namelijk niet helemaal waterdicht...



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-01-2002 17:07 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Nu moet ik toegeven dat ik me in een stad als Brussel een stuk minder stoer voelde... 'k Heb er een jaar naar school geweest en ik heb me er eigenlijk altijd onveilig gevoeld.. but hey, 'k sloeg me er wel door...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-01-2002 17:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

helemaal niks bij me! onzin vind ik het.. Met messen creeer je alleen problemen. Je lost er niks mee op


"This one is older than shit, heavier than time!"


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 17-01-2002 17:12 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hmm, ik heb een tijd geleden wel met een mes in mijn tas rondgelopen, ik moest elke avond naar mijn toenmalige werk fietsen door een gebied dat totaal verlaten was, onder een paar zeer donkere tunnels door, en tja, dat durfde ik toch niet zo goed.

Maar allang niet meer. Ik denk dat het opzich ook weinig goeds zou doen. Een verkrachter kan het bij mij zowiezo wel vergeten (in z'n eentje dan) tenzij hij een pistool of vet mes bij zich heeft. Anders mag ie proberen mijn benen uit elkaar te krijgen. Ik zal vechten tot ik niet meer kan.

Maar pepperspray lijkt me opzich een goede optie als je bang bent of bv in een gebied woont waar je je niet veilig voelt of gewoon niet veilig BENT (helaas steeds meer plaatsen).

Anyway, zoals al gezegd is is verantwoordelijk ermee om kunnen gaan belangrijk, en ik twijfel wat dat betreft aan de capaciteit van veel mensen.


Dead things grow from deep inside...


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 17-01-2002 17:13 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Sommige kanten van Brussel zijn inderdaad minder aangenaam, ook overdag. Maar ja, da's in de meeste steden wel zo neem ik aan...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 17-01-2002 17:20 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Er zal altijd wel misbruik van worden gemaakt.

In America mag het voor zelf bescherming, maar daar zijn de ongelukken met vuur wapens ook het groots.

Pepper spray is leuk, maar als je dat zo kan kopen gaan er ook criminelen gebruik van maken.

Hoe mider wapens op de wereld hoe beter.

Make LOVE/sex en geen wapens !!!


Wiegen Meister !


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-01-2002 17:20 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 17:03 schreef darkscar het volgende:
waar is dat handig voor? lijkt mij dan alleen maar verlijkdelijk te snel voor iets verkeerds te gebruiken

Daarom zit hij ook in m'n tas en gebruik ik hem ook niet op mensen, voor de handigheid.
Daar versta ik onder: Vuur maken e.d.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 17-01-2002 17:33 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 17:20 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Daarom zit hij ook in m'n tas en gebruik ik hem ook niet op mensen, voor de handigheid.
Daar versta ik onder: Vuur maken e.d.


wat een gelul daar heb je een aansteker voor.
Ik draag niets bij me.terwijl ik genoeg in huis heb om een rel plat te leggen.

messen voor de handigheid, ja in de jungle heb ik er we 1 bij me.






[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 17-01-2002 17:59]


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 17-01-2002 17:42 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Ja, een bus pepperspray voor vrouwen kan ik wel toejuichen. Of een soort handgreep aan je sleutelbos. Heb je genoeg sleutels, dan kan je iemand er knoerdhard mee meppen. Een fijne ploertendoder dus, zonder dat-ie onder welke wapenwet dan ook valt...


Dolf Brouwers - another dead hero


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-01-2002 18:06 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik heb enkel altijd een opinel mes bij me, kan altijd van pas komen voor als je eens met iets in je ketting van je fiets draait, dan is dit een handig hulpmiddel. Iemand aanvallen met een mes uit zelfverdediging zou ik nooit doen, of t'zou al enorm erg moeten zijn.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 18:31 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 17:12 schreef SheRa het volgende:
Maar pepperspray lijkt me opzich een goede optie als je bang bent of bv in een gebied woont waar je je niet veilig voelt of gewoon niet veilig BENT (helaas steeds meer plaatsen).

Anyway, zoals al gezegd is is verantwoordelijk ermee om kunnen gaan belangrijk, en ik twijfel wat dat betreft aan de capaciteit van veel mensen.


Ja, das waar, kunnen we niet een soort "pepperspray-examen" maken??
Nee, das idd een probleem.....oplossing?? Iemand???


I spy with my little and verrry evil eye.....


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 17-01-2002 18:38 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik heb altijd een mes van 7 cm ofzo by me.. in me binnen zak.. voor als ik JENJES tegen kom



ps. -T

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 18-01-2002 14:40]


Godverdommen..


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-01-2002 18:42 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Hou nou eens een keer op met dat gezanik tegen Jenje!!!!!!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-01-2002 18:45 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 17 januari 2002 18:42 schreef WickedKimmie het volgende:
Hou nou eens een keer op met dat gezanik tegen Jenje!!!!!!
Hij zeikt dit keer niet op Jenje.



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen