IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Power violence (het genre) Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-10-2006 19:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:19 schreef El Kapotte het volgende:
Willen jullie wel even ophouden met deze ongein?

Dit is een uiterst serieus forum , van vooral hoge kwaliteit qua zinnige inhoud.
ga dood mongool of post wat zinnigs.

Fuck the world and fuck you

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-10-2006 19:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:13 schreef Styhn het volgende:
Ik snap het punt van zijn post gewoon niet. Bovendien zou ik wel eens willen weten wat dat dan over metal in het algemeen zegt, waar termen als "Göthenburg-death-thrash-blackmetal" niet zeldzaam zijn.

Ik vroeg me af hoe hij ineens aan die associatie komt.

Heb ik je op je linkse pikkie getrapt? Je bevestigt nu gewoon wat ik dus probeerde duidelijk te maken, de bekrompenheid druipt gewoon van mijn monitor af hier.
En vergelijk het niet met dingen als Göthenburg/death/thrash of black metal, want dat zijn ook écht te onderscheiden stijlen en niet van die totaal kunstmatige gefabriceerde genrenamen omdat het éne grindcrust bandje veganistisch is, de ander over stomaneuken zingt en de ander gewoon teruggrijpt naar klassiekers als een Siege en het dan doodleuk powerviolence noemt. Da's gewoon übertriest en het getuigt van de extreme hokjesmentaliteit onder links en die zogenaamde "openminded" mensen die wel een ander zonder blikken of blozen het recht op meningsuiting zouden ontnemen omdat het te rechts is.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 12-10-2006 19:24 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

No meat is sweater

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-10-2006 19:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:15 schreef Styhn het volgende:
Ik vroeg me af hoe je de hypocrisie van mensen met linkse ideëen kunt afleiden van het bestaan van een groep bands dat onder de noemer "powerviolence" wordt geschaard.

Heb ik ergens het woord "hypocrisie" in mijn mond genomen, of zelfs maar in die richting geïnsinueerd? Ik dacht het niet, dat was jij en probeer het maar niet aan mij af te smeren, want "hypocrisie" waren jouw woorden, vriend.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 12-10-2006 19:27 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 12 oktober 2006 19:20 schreef zakkenvuller het volgende:
Ik snap je wel, en ben het zelfs met je eens. Ik denk dat er qua hokjesvorming geen overzicht is, en het qua politieke stromingen gezien (zover dat in links/rechtindelingen ingedeeld kan worden) teveel verschilt om logisch ingedeelt te worden.
Ik ben een voorstander van genrespecifieke benamingen, maar niet van losgeslagen op niks gebaseerde mierenneukerij als dergelijke genrekreaties.

Dat denk ik ook ja, daarom vroeg ik aan Heiden naar zijn redenering.

quote:

Deze post duurde even omdat ik mijn Bay Area Thrashplaat moest verwisselen voor een Belgium 80's speedmetalplaat.

Moet ook gebeuren

11.45: restate my assumptions

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 12-10-2006 19:28 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 12 oktober 2006 19:24 schreef Heiden het volgende:
Heb ik je op je linkse pikkie getrapt? Je bevestigt nu gewoon wat ik dus probeerde duidelijk te maken, de bekrompenheid druipt gewoon van mijn monitor af hier.
En vergelijk het niet met dingen als Göthenburg/death/thrash of black metal, want dat zijn ook écht te onderscheiden stijlen en niet van die totaal kunstmatige gefabriceerde genrenamen omdat het éne grindcrust bandje veganistisch is, de ander over stomaneuken zingt en de ander gewoon teruggrijpt naar klassiekers als een Siege en het dan doodleuk powerviolence noemt. Da's gewoon übertriest en het getuigt van de extreme hokjesmentaliteit onder links en die zogenaamde "openminded" mensen die wel een ander zonder blikken of blozen het recht op meningsuiting zouden ontnemen omdat het te rechts is.

Hoe kom jij erbij dat ik "links" ben?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2006 19:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

goed, verder nog volk met tips?

Je moeder.

zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 12-10-2006 19:30 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:29 schreef karnivoor het volgende:
goed, verder nog volk met tips?

Jup, loop met een bomgordel om een willekeurig kraakpand binnen.

Nog zo stoere internet warrior.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-10-2006 19:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:28 schreef Styhn het volgende:

Mijn excuses, dan denk dat woordje maar weg met betrekking tot jou. Beter?

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 12-10-2006 19:32 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 12 oktober 2006 19:27 schreef Heiden het volgende:
Heb ik ergens het woord "hypocrisie" in mijn mond genomen, of zelfs maar in die richting geïnsinueerd? Ik dacht het niet, dat was jij en probeer het maar niet aan mij af te smeren, want "hypocrisie" waren jouw woorden, vriend.

Ik dacht dat je dat impliceerde, omdat je zei

quote:

Typisch dat dat vooral voorkomt in het soort scenes waar men zichzelf altijd uitbundig op de borst staat te kloppen over hoe openminded men wel niet is.

of; "hoewel dat 'linkse' mensen zeggen dat ze openminded zijn, vinden ze het wel nodig om belachelijk veel genrenamen te bedenken om alles maar in hokjes te kunnen stoppen."

Als ik je denk te begrijpen beticht je hen dus van hypocrisie, of op zijn minst van niet-logische redenaties.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-10-2006 19:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik luister trouwens ook gewoon graag naar een bandje als Discharge, begrijp me niet verkeerd.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-10-2006 19:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:28 schreef Styhn het volgende:
zeur niet verder.

Fuck the world and fuck you

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 12-10-2006 19:33 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 12 oktober 2006 19:31 schreef Heiden het volgende:
Mijn excuses, dan denk dat woordje maar weg met betrekking tot jou. Beter?

Het maakt mij niet uit of je dat woordje weglaat of niet, en ik wil ook niet erkennen of ontkennen dat ik "links-georiënteerd" ben, maar ik vraag me af hoe je er überhaupt bijkomt dat in je post te zetten. Waarom maak je die aanname als daar helemaal geen grond voor is?

zakkenvuller
Posted 12-10-2006 19:34 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:33 schreef mental het volgende:
zeur niet verder.

Ik vind Styhn anders een zeer openhartige vooroordeelloze instelling hebben, en een nuttige vraagstelling en duidelijk beargumentatie waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-10-2006 19:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:32 schreef Styhn het volgende:
Ik dacht dat je dat impliceerde, omdat je zei

of; "hoewel dat 'linkse' mensen zeggen dat ze openminded zijn, vinden ze het wel nodig om belachelijk veel genrenamen te bedenken om alles maar in hokjes te kunnen stoppen."

Als ik je denk te begrijpen beticht je hen dus van hypocrisie, of op zijn minst van niet-logische redenaties.

Jij denkt maar fijn wat je wilt.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2006 19:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 oktober 2006 19:30 schreef zakkenvuller het volgende:
Jup, loop met een bomgordel om een willekeurig kraakpand binnen.

andere tips uiteraard hehe

GVD ONTOPIC HOMEAUX!1

Je moeder.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-10-2006 19:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:33 schreef Styhn het volgende:
Het maakt mij niet uit of je dat woordje weglaat of niet, en ik wil ook niet erkennen of ontkennen dat ik "links-georiënteerd" ben, maar ik vraag me af hoe je er überhaupt bijkomt dat in je post te zetten. Waarom maak je die aanname als daar helemaal geen grond voor is?

Er is zeker een grond voor, want je vliegt me aan alsof ik zojuist je laatste koekje in de modder heb gegooid, daaruit maak ik uit dat jij sympathie voelt voor hetgene dat ik onderuit liep te halen.

Inderdaad;
ON TOPIC.
Ik gaf alleen even mijn mening en jullie kletsen nu maar weer lekker verder over powerviolence en fastcore en crustgrind enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 12-10-2006 19:42]

zakkenvuller
Posted 12-10-2006 19:42 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:39 schreef Heiden het volgende:
Er is zeker een grond voor, want je vliegt me aan alsof ik zojuist je laatste koekje in de modder heb gegooid, daaruit maak ik uit dat jij sympathie voelt voor hetgene dat ik onderuit liep te halen.

Hmm, met alle respect, ik vind zijn vraagstelling vrij rustig, alhoewel erg duidelijk, totaal niet politiek georienteerd of bevooroordeeld hoe dan ook.
Onbegrip of zoekende naar een verklaring/uitleg is niet hetzelfde als een vooroordeel vellen.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 12-10-2006 19:44 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 12 oktober 2006 19:39 schreef Heiden het volgende:

Inderdaad;
ON TOPIC.
Ik gaf alleen even mijn mening en jullie kletsen nu maar weer lekker verder over powerviolence en fastcore en crustgrind enzo.

Mijn motivatie om te reageren was niet omdat ik me persoonlijk aangesproken voel, dat maak jij er van. Ik trok je redenatie in twijfel, niet de inhoud van je argumenten. Verder; wat zakkenwasser zei. Laten we het hier maar bij houden.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-10-2006 19:46 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Akkoord.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2006 19:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

-> lultopic

ONTOPIC GVD

Je moeder.

zakkenvuller
Posted 12-10-2006 19:46 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

In dit geval vind ik zakkenwasser wel een vuile, goedkope en op detailgerichte woordspeling op mijn nickname.
Al kan ik er wel om lachen.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 12-10-2006 19:48 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 12 oktober 2006 19:46 schreef zakkenvuller het volgende:
In dit geval vind ik zakkenwasser wel een vuile, goedkope en op detailgerichte woordspeling op mijn nickname.
Al kan ik er wel om lachen.

Hahahaha, ik deed dat niet eens expres. Ik was vanalles en nog wat aan het doen toen ik die reply postte, en ik was je nick vergeten. Het was niet mijn bedoeling.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2006 19:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 19:24 schreef Heiden het volgende:
Heb ik je op je linkse pikkie getrapt?

dat is een pleonasme

http://www.vivat.be/00-00.asp?articleID=1086

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-10-2006 19:52]

signature

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 12-10-2006 23:49 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

zucht... dit kon een gaaf topic worden. gooi maar dicht.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com