|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Killswitch Engage met Leeway naar Nederland en Belgie De metalcore band Killswitch Engage staat samen met hardcore/punk band Leeway woensdag 17 januari 2007 in Tivoli en een dag later in Hof Ter Loo. De voorverkoop voor Tivoli begint 16 oktober voor 16 euro. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-10-2006 9:09] |
|
HEEEEEN |
|
jazeker, het wordt belgie denk ik!! |
|
hmmzz, wel iets om te overwegen |
|
quote: Fixed, en voor de show in Hof ter Loo een apart topic aangemaakt. |
|
Ik vind me deze band toch overrated ... |
|
Als ze die dweperige meezingrefreintjes nou es niet zouden hebben zou'k meteen vooraan staan.. |
|
Mwoa, vind het allemaal zo emo ... en zo passé ... |
|
Hmmm, nee, ik vind deze band totaal niet overrated. De meezingreffreintjes zouden misschien wat minder kunnen maar verder: fokking vette band. Alhoewel ik de hobbyband van Howard ook best eens zou willen zien. Blood has been shed |
|
Das toch alleen de band waar hij in zat voordat hij begon met KsE? Ik geloof dat hij daar nu verder niets meer mee doet. |
|
jawel, af en toe komen ze nog bij elkaar voor wat shows. justin van kse zit hier nu ook bij. |
|
Nice Die mogen dan als 2e support mee, dan hebben ze nog even een uurtje tussendoor om uit te rusten. |
|
thank the lord, ik heb iemand gevonden die mee wil |
|
Aanwezig. The Haunted is ook voorprogramma las ik vandaag. |
|
Leeway zou eerst support zijn toch? Die staan nu iig niet meer op de site van Tivoli. The Haunted zou wel heeel erg gaaf zijn als support! |
|
nu heb ik er nog meer zin in |
|
The Haunted als voorprogramma, morgen meteen kaartje halen |
|
Bury Your Dead is de opener. |
|
Nice, dat wordt een gaaf avondje! |
|
zal mijn gereserveerde kaartjes ook maar eens op gaan halen. |
|
jezus wat heb ik er tering veel zin in |