|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb mijn kaartje |
|
quote: Dude.. Daarmee zou je me zo ontzettend blij maken. Als je er 2 over hebt.. Dan trouw ik met je |
|
Oei, trouwen Nico! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat eerste moet lukken, dat tweede overleg ik nog even met m'n vriendin Zal ik op 5 januari (Waterfront) die kaartjes meenemen of zal ik ze opsturen? |
|
heb er wel weer zin in!! party |
|
donders, anders ik wel |
|
Geen Bury Your Dead helaaas, vervanger is Bring Me The Horizon. De reden dat BYD afgehaakt is, is mij onbekend, maar er gaan geruchten dat de zanger er vandoor is. Bring Me The Horizon: http://www.myspace.com/bmth http://www.purevolume.com/bringmethehorizon edit: @ Snaack; heb je nog steeds interesse in die 2 kaarten? Mail even ajb! [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 04-01-2007 7:00] |
|
Ja dat is echt ******, Ik ging namelijk voor Bury Your Dead.. (Zanger is inderdaad gekapt) Maar Bring Me The Horizon is ook cool om een keer te zien! :] (wacht ik ook al een tijdje op) [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 04-01-2007 10:20] |
|
quote:hmm, zo te horen kunnen we wat later komen |
|
Ik vind het eigenlijk best aardig klinken. Leuk als eerste bandje |
|
Mwa, geef mij maar Bury Your Dead. Maar goed..nog anderhalve week! |
|
En...het is bijna zover!!! Wie gaan er nog meer heen? Toevallig nog mensen die langs Zwolle rijden? |
|
Ga je toch bij Nico crashen? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hey das wel een idee ja. Nico maar eens ff bellen vandaag dan! |
|
KILLSWITCH ENGAGE has been forced to postpone the London, Bristol and Paris shows of their current European tour due to guitarist Adam Dutkiewicz sustaining a serious back injury. A spokesperson for the band said, "The band are extremely disappointed and send their apologies to the fans. We hope to have news on rescheduling the dates shortly." The affected shows are as follows: Jan. 13 - London, UK @ Brixton Academy Jan. 14 - Bristol, UK @ Academy Jan. 16 - Paris, UK @ Elysee Montmartre Kan dus nog penibel worden, die show in Utrecht.. [Dit bericht is gewijzigd door Poissonnariat op 14-01-2007 2:12] |
|
Het zou mij niet heel slecht uitkomen als het uitgesteld wordt (een presentatie en een tentamen de dag erna). |
|
Schijnt dat die data uit voorzorg zijn gecancelled en dat Utrecht gewoon door kan gaan. |
|
Het uitverkochte optreden van Killswitch Engage gaat a.s. woensdag gewoon door. Pete Wichers (voormalig bandlid van Soilwork) is vanmorgen aangekomen en zal de geblesseerde Adam Dutkiewicz vervangen tijdens de rest van hun tour. Bron: http://www.tivoli.nl En beterschap aan Adam! Morgen dus!!! *zin in* [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 16-01-2007 14:04] |
|
Op ZM vanaf de bank lalalala "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Jammer dat Adam er niet bij is, hij voegt toch echt wel wat toe op het podium. Maar ik ken die andere gast niet, misschien is ie wel veel beter Zin in morgen! [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 16-01-2007 15:10] |
|
Fuck zeker een aderlating dat Adam dr niet bij is, toch vooral de (vet grappige) spreekbuis van de band tot t publiek en hij voegt zeker iets toe aan de live show. Peter Wichers is denk ik nog wel een iets betere gitarist maar ik denk dat zn live performance in het niet valt bij die van Adam...anyway, wel tof dat ie wil invallen, want de vorige show van KSE in Tivoli waar ik bij was, was Joel Stroetzel (andere gitarist) er helemaal niet eens bij! Heb er zin an! Dreams Are 2 Chase... |
|
Over een uurtje maar richting Utrecht Setlist van een aantal dagen geleden in Glasgow (niet op volgorde): A Bid Farewell Fixation On The Darkness Daylight Dies Breathe Life This Is Absolution When Darkness Falls Still Beats Your Name Life To Lifeless This Fire Numbered Days My Curse Rose Of Sharyn Unbroken My Last Serenade End Of Heartache Encore:- Holy Diver |
|
1e band: mwah, vette strot van zanger, maar voor de rest nogal standaard shit. Slecht geluid. The Haunted: Vet! Killswitch Engage: Vetter dan vet! Superstrak! Howard was ook goed in vorm. Gewoon een moddervet optreden! |
|
ik vond dit wel een van de betere optredens die ik in lange tijd heb bijgewoond. the haunted was m'n ding niet, maar donders wat was kse goed |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |