quote:
Op 18 januari 2007 11:50 schreef Snaack het volgende:
Verder, veel bekenden gezien, het bier was goed en ik heb de laatste intercity naar R'dam nog gehaald. Top avond!
Hey, ik heb die trein ook nog gehaald
Bring Me The Horizon viel me niet mee en niet tegen. De moshstukken waren af en toe best lekker, maar begonnen na een tijdje toch wat te vervelen. De grunt van de zanger was een stuk lager dan verwacht, maar dat kwam misschien door de al eerder genoemde stemproblemen. Ik heb me eigenlijk niet bijster gestoord aan het geluid, de tweede gitaar stond alleen vrij zacht. Wel gaaf om te zien dat veel mensen de band al wel goed kenden.
The Haunted vond ik enorm goed. Heel erg strak gespeeld en het was een welkome afwisseling na alle moshstukken van BMTH. Ik ken eerlijk gezegd niet zo gek veel nummers van The Haunted, maar het laatste album is in ieder geval wel een stuk toegankelijker (ook live) dan het oudere werk. Erg gaaf optreden!
Killswitch Engage was wederom geniaal! Vooraan was het goed dringen geblazen, maar dat maakte allemaal niet uit. De vervanger van Adam stond in het begin nog wat onwennig op het podium, maar na een tijdje kwam hij wat losser. Het was me de vorige keer (ergens in juni 2005 dacht ik) ook al op dat de stem van Howard live, if possible, nog beter klinkt dan op cd. Zo te zien had hij het ook aardig naar z'n zin en dat maakt een optreden natuurlijk alleen maar leuker.
Kortom; een vrij geniale avond, waarbij geen enkele band me tegenviel.