|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Pardon? Die gast had bijna geen stem meer en liet daarom de helft door het publiek zingen.. Was verder een vette avond. Killswitch maakte het wat mij betreft helemaal waar. |
|
quote: Huh? Is me niet opgevallen. Stond ook redelijk achterin en met dat kutgeluid is mij misschien wat ontgaan... |
|
Ik vond The Haunted maar tegenvallen Killswitch was wel erg vet |
|
quote:Net zo "goed" als in de Effenaar laatst? |
|
ik miste alleen for you maar ik ging uiteraard los op my curse |
|
quote:Ja helaas wel, die mannen moeten weer gaan thrashen. |
|
quote: Hey, ik heb die trein ook nog gehaald Bring Me The Horizon viel me niet mee en niet tegen. De moshstukken waren af en toe best lekker, maar begonnen na een tijdje toch wat te vervelen. De grunt van de zanger was een stuk lager dan verwacht, maar dat kwam misschien door de al eerder genoemde stemproblemen. Ik heb me eigenlijk niet bijster gestoord aan het geluid, de tweede gitaar stond alleen vrij zacht. Wel gaaf om te zien dat veel mensen de band al wel goed kenden. The Haunted vond ik enorm goed. Heel erg strak gespeeld en het was een welkome afwisseling na alle moshstukken van BMTH. Ik ken eerlijk gezegd niet zo gek veel nummers van The Haunted, maar het laatste album is in ieder geval wel een stuk toegankelijker (ook live) dan het oudere werk. Erg gaaf optreden! Killswitch Engage was wederom geniaal! Vooraan was het goed dringen geblazen, maar dat maakte allemaal niet uit. De vervanger van Adam stond in het begin nog wat onwennig op het podium, maar na een tijdje kwam hij wat losser. Het was me de vorige keer (ergens in juni 2005 dacht ik) ook al op dat de stem van Howard live, if possible, nog beter klinkt dan op cd. Zo te zien had hij het ook aardig naar z'n zin en dat maakt een optreden natuurlijk alleen maar leuker. Kortom; een vrij geniale avond, waarbij geen enkele band me tegenviel. |
|
Hey, Ik heb zojuist nog wat foto's van het optreden in Tivoli geplaatst op mijn website : http://www.metal-experience.com Bring Me The Horizon The Haunted Killswitch Engage De rest is te vinden op mijn website!!! |
|
ik heb nog een heel kort filmpje... waarop je degene waarmee ik was keihard mee hoort bleren. niet posten dus |
|
Gave foto's!! Wel jammer dat ze bij BMTH zo'n 4-voor-de-prijs-van-1-kapsel hadden. Wel hip natuurlijk. |
|
quote: wat een broekies waren dat zeg. de arctic monkeys van de metal. |
|
quote: Was jij toevallig met een blond meisje naar KsE? Ik bedenk me net dat jij misschien wel het hele optreden vlak voor me hebt gestaan. Er stond in ieder geval wel een blond meisje heel hard mee te blèren |
|
nee, ik was met een (leuke ) gozer en stond links achteraan. vlak bij de bar |
|
Flauw hoor Maar dan heb je een soort van look-a-like. Nog gespot aldaar: Snaack |
|
een look-a-like vet hip! |
|
quote: YEAH! En nog 6877646465 maal dank voor de tickets dude! |
|
You're welcome |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |