![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Geboortedatum: Zaterdag 5 Mei 1990 Mhhh. ![]() |
|
De fase waarin ik imago's uberhaupt belangrijk vond bij metalbands heb ik wel een beetje achter me gelaten. Wat ik nu erg gaaf vind is als een band gewoon zonder tierelantijn, make-up, spikes of frostbitten meuk een hele vette live-show neer kan zetten, zoals bijv. Suffocation of Obituary dat erg goed kan. ![]() |
|
quote: Ik moet toegeven; dat was ook het eerste wat ik bekeek toen ik de titel van dit topic las ![]() ![]() |
|
quote: HOER OP! Lordi heerscht! ![]() |
|
Hellelujah! ![]() ![]() |
|
Wat boeit mijn leeftijd nou? Het valt mij op dat er nog steeds lui zijn die op imago afgaan en sommigen bands daarop afkraken, of het juist geweldig vinden. Noem nou maar gewoon lief bands op en laat mijn leeftijd er buiten, o superieure mensen van over de 20! ![]() |
|
quote: En ik vind hun pakjes debiel. Da's mijn mening. Daar gaat deze topic over. ![]() ![]() |
|
Nou en? ![]() ![]() |
|
manowar heeft een gayimago. en dark funeral zijn een stel leernichten. ![]() |
|
quote: In elk geval +1 hierbij ![]() |
|
quote: Inderdaad. Dat heb ik vorige week al gezien, toen meneer uit de hoogte dacht te kunnen doen over mijn muziekkennis en ik even wou bekijken met wie ik te doen had. Een nét 16-jarig knuppeltje, dus. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Een band met het slechtste imago is makkelijk te noemen. Ben wel nieuwsgierig naar wat jij het gaafste imago vindt... ![]() |
|
Des te belachelijker de imago's des te beter. Fuk teh rules en fuk teh world! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Mag het 16-jarige knuppeltje dat wel noemen? Zonder een partij commentaar zeker... Amon Amarth, Moonsorrow, Finntroll, Ensiferum... kortom de vikingimago's vind ik erg gaaf. ![]() |
|
quote: Van mag jij alles wat je maar wilt, als je maar respect blijft tonen tegen mensen en vooral tegen mij aangezien ik bijna je vader had kunnen wezen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Niet alle 16-jarige knuppeltjes zijn respectloos ![]() Maar nu genoeg gezeik over mijn leeftijd, komen er nog wat ontopic antwoorden ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 13-10-2006 21:52] ![]() |
|
Gaaf en belachelijk zijn relatief en daar valt niet over te corresponderen. Dat was mijn zinnige bijdrage aan dit tipoc. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
ik las eerst bandlogo's en begreep niet dadelijk al die heibel in dit topic. Toen las ik het wat beter ![]() ![]() |
|
Kunnen lezen is inderdaad wel handig als je je op een forum begeeft. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Door nogal veel fora-gezever te lezen, lees ik tegenwoordig threads enorm snel (half diagonaal eigenlijk ![]() ![]() ![]() |
|
![]() On topic lui... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
MYSTIC CIRCLE en WYKKED WYTCH ![]() ![]() Verder ook Evergrey. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 13-10-2006 23:00] ![]() |
|
lichtelijk belachelijk imago: Sunn o))). Ja sorry hoor.... En natuurlijk Immortal met die haakse benen en die homopasjes. Wederom ja sorry hoor.... En natuurlijk David Vincent heden ten dagen met z'n latex-of-whatever pakje. Dude. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Een imago is altijd gefabriceerd en daardoor opgelegd; met andere woorden niet spontaan. Echte "gave imago's" zou ik daarom niet weten. Wat ik wel altijd erg aantrekkelijk vind zijn bands met een goede uitstraling op het podium. Bands die superstrak en gedreven spelen en daarnaast ook op een sympatieke manier met het publiek om weten te gaan. Bands als Mastodon, Suffocation, Napalm Death en vele véle anderen (gelukkig) komen dan om de hoek kijken. ![]() |
|
Een Duitse blackmetalband (naam vergeten: help), speelt met corpsepaint en supertr00, behalve dan de ananassen die ze altijd voor op het podium hebben staan. Stelletje mafketels Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Ja, Slipknot blijft 'e'en van de ruigere bands man!~ ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |