|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
De gezwollen stijl en retoriek. In dit filmpje leggen ze het haarfijn uit: https://youtu.be/lyXLpvCLP_g Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wordt t na de eerste 'analyse' (het gezever over geen absolute kennis hebben van wat iemand denkt), oftewel t moment dat ik stopte met kijken, scherp en realistisch? Of blijft t zo? When your people matter, menstrual health matters |
|
Het blijft zo. Toegegeven: het blijft ook een smaakding natuurlijk. De teksten van Bløf worden ook vaak afgekraakt, maar daar kan ik prima naar luisteren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat jij die Borsato wel digt, hoor. Grote gebaren en pathetiek lijken me meer jouw ding. Zelf ben ik meer van de woordgrappen, dubbele bodems en gevatheid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dit vind ik de koning van de Nederlandstalige tekstschrijvers: https://youtu.be/jLitrhAs6OQ Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sinds wanneer embedden wij youtubefilmpjes niet meer heer Bastianus? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Net iets te hoog Seth Gaaikema gehalte voor mij dit. Al zal die vergelijking niet helemaal terecht zijn, ik maak hem toch. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Wat is iedereen toch plat, eendimensionaal en wat past iedereen toch mooi in een hokje Bas. Althans, vanuit jouw hokje When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dat houdt het overzichtelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben eigenlijk vooral (ook) gek op absurdistische humor, maar ik zal proberen niet meer naar dat hokje te klimmen. Sorry. When your people matter, menstrual health matters |
|
Gewoon doen joh. Kan jou het verrekken. Laat ik het zo zeggen dan: ikzelf heb afkeer van een teveel aan pathetiek, en vandaar mijn allergie voor de teksten van Ewbank vertolkt door Borsato. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dus dan heb in tich gelijk? Het is aversie, geen echte fouten o.i.d.? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nou ja, zijn stijlfiguren in de teksten zijn vaak niet mooi. Maar qua spelling en grammatica klopt het allemaal wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Neehoor, dat Koningslied van hem rammelde aan alle kanten. ... hoe de hazen lopen ... |
|
De opmerking die je wist dat zou komen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Dat klopt. En ook in teksten van de liedjes van Borsato kom je weleens wat stijlfouten tegen. B.v. "ik voel de pijn van god waar is ze" of "hoe leeg zo zonder jou hier om me heen". Van die dingen. Op zich zou je dat ook onder vrijheid van stijl en creativiteit kunnen scharen, maar bij Ewbank stoort het me gewoon heel erg. En dat komt dan weer door de serieusheid en humorloosheid waarmee het allemaal gebracht wordt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als hij niet zo buiten de deur zou hoereren waren die teksten sowieso niet nodig geweest [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-02-2019 14:10] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Intriest, pathetisch en zo ver mogelijk opgeblazen dikdoenerigheid. Godskolere zeg, hoe zet ik mijn kleine emoties schaamteloos dik in de verf zonder dat het duidelijk wordt dat een voortgezette puberteit betreft, met dank aan thema's die bij "grote mensjes" zeker iets zal losmaken. Makkelijkheid troef, laten we de aanvoer van hormonale grenzeloosheid op het vlak van aandoenlijkheid nog wat verder uithollen. Blijf vooral teren op zieltjes die geen neen durven zeggen tegen sentimentaliteit omdat grenzen bij hen aanvoelen als onmenselijkheid. signature |
|
We hadden t over Borsato niet over black metal When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Zit wel wat in.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Al die blekkies met hun kleine emoties When your people matter, menstrual health matters |
|
Black is vooral door angst aangedreven ja, angst voor de kleine emoties. Iets met de foetus met vruchtwater weggooien. Je zou voor minder met al die audioatopische Borsatonaliteiten signature |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |