|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
The Deminer, lijkt me.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Toch iemand die kan lezen The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
aH. oLAATJE LAADDE NIET VANOCHTEND OP M OBIELTJE. When your people matter, menstrual health matters |
|
jullie kijken echt wel dikke kut films man. niet te fucking doen. |
|
Jij bent echt wel een vooringenomen kutcliché-metaller hé Zijn dit soort van docu's niet stoer genoeg voor je? Ik zou het je anders wel eens willen zien doen, zoals die mens in deze docu The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
neeeee, ik doe wel eens wat overdreven dat wel. maar dit soort films trek ik echt voor geen meter. doe mij maar slashers, pure horror films of actie / thrillers...maar niet dat soort shit wat in dit topic genoemd wordt..ach ja ieder zijn ding zullen we maar zeggen he. |
|
Dit is niet het filmtopic maar het docutopic. Je weet dat dit echte dingen zijn en gemaakt zijn om er van te leren en wat jij bedoelt entertainment? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik vond het al zulke vage films man. [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 27-03-2018 19:07] |
|
Geloof me, deze Deminer is spannender dan enig andere thriller die ik ooit gezien heb, er komt het nodige bloed bij kijken en, aangezien het echt gebeurd is, is dit veel 'horror-achtiger' dan fake studio-spul. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Trailer al gezien. Staat zeker op de lijst. Even tijd vinden. Wil eerst nog wat non-docu shizzle zien (paar lofi zombie films en ook nog wat lofi SF spul) When your people matter, menstrual health matters |
|
Wild Wild Country staat ook op de te kijken docu lijst. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Die heb ik in 1 dag uitgekeken, nooit gedacht dat dat volk zo gewelddadig waren.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Meen je dat nou? Dat had ik nog niet eens meegekr3gen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Indrukwekkend. Als ook maar de helft van het vertelde waar is is het bizar dat die zaak nooit heropend is. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Binnenkort CuriosityStream's "First Man" bekijken. Geen idee wat de wetenschapswaarde is, en sowieso is de mens uiteraard pas ca 6000 jaar oud, maar het lijken me mooie plaatjes When your people matter, menstrual health matters |
|
Gast, rot eens een keer op met dat eeuwige gezever over je geloof in ieder fucking topic. Serieus. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Als jij nou eens stopt er steeds zo op in te hakken. Lijkt me een interessante docu Fusion, thanx. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Gast rot jij op met je selectieve gejank. Je hebt 2093204741240347502975 kansen laten liggen bij de WMPtjes, OWWtjes, Hypnootjes etc van dit forum. Ik geloof (HAHAHAHA!!!) dat ik nog even extra door ga met referenties naar geloof, speciaal voor jou. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik probeer het ook te negeren, maar je kunt bijna geen post van Fusion voorbij zien gaan, ongeacht waar het over gaat, waar ook terloops het geloof weer bijgehaald wordt. Tergend vervelend. En daarna janken als er iemand klaar mee is. quote: Man, daar haakte ik ook regelmatig op in, jankerd. Wie is er nu selectief? Eens kijken of die plug-in van Snaack nog werkt. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 06-11-2018 11:58] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:zelf-deceptie, interessant fenomeen is dat altijd. quote:Je weet waar je m moet stoppen he? When your people matter, menstrual health matters |
|
Geen idee of t legaal is? Ik weet nl niet wat CuriosityStream is/doet, maar hij staat gewoon op YouTube zie ik. Ziet er vetjes uit! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Volgens mij doet hij dat om de jankerds een spiegeltje voor te houden. Soort reverse psychology ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Dit. En om Ralph te helpen met afvallen. Zo ben ik. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |