|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Uhm, binnen afzienbare tijd? edit: oh, ik was je persoonlijke pagina vergeten, Je bent al dood [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-07-2007 9:21] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Docu tip: Root of all evil. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Root_of_All_Evil%3F De Southparkaflevering die op deze docu zeikt is trouwens ook geniaal. |
|
quote: Ik heb Al's docu geen moment in bescherming genomen meen ik me te herinneren. Dat doet echter niets af aan het feit dat de energie- en de daarmee samenhangende milieuproblematiek een formidabele uitdaging is de komende eeuw. edit: b*lllshit [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 12-07-2007 15:37] Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Heh-heh, die richard dawkins is me een gast. Ik denk niet dat hij hiermee de geloven echt dichter bij elkaar gaat brengen, of mensen van hun geloof laat vallen, daar is die man z'n methode van presenteren iets te polemisch voor... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
volgens mij wil hij geloven ook niet dichter bij elkaar brengen, maar slecht inlaten zien hoe achterlijk ze zijn. Althans dat is wat ik ervan maakte. |
|
Ik moet de docu nog zien, maar Dawkins is normaliter iemand die genadeloos zijn gelijk erin hamert. En gelijkhebben, daar schiet je niet veel mee op als het op religie aankomt! (ander recent voorbeeld: ayaan) Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Als je me niet verkeerd begrepen hebt snap je natuurlijk wel dat ik nergens heb gezegd dat je Uncle Al in bescherming neemt. Alleen valt mij op dat je nergens de zaak van 2 kanten wilt belichten zoals het hier lijkt. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-07-2007 16:15] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bof, ik wil niet nergens welke zaak dan ook niet van 2 kanten belichten, ik wil je enkel op een artikel wijzen wat iets vertelt over een documentaire die jij noemt. Uit dat artikel komt trouwens wel naar voren dat die docu behoorlijk poep is. Als je een verhaal van een prof van MIT(!) zodanig uit z'n verband weet te rukken en hij zo pissig wordt dat hij uit de docu wilt, ben je goed bezig! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
heb laatst Grizzly man gekeken van die discovey reclame. was wel leuk, niet wat ik verwacht had alleen, kan hem je zeker aanraden. Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool... |
|
|
|
|
|
Als je van goede comedy houdt dan is Zeitgeist inderdaad wel leuk. Met name delen 2 en 3 zijn van een hoge - 'Ik trek mijn aluhoedje aan' - gehalte. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen.. Ik zag in mijn videotheek een docu over meneer Moore. Een team heeft hem op een zelfde manier gevolgd waar hij zelf bekend om is geworden. Iemand al gezien? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik zou die toch bekijken, het kan nooit geen kwaad om iets vanuit verschillende standpunten/benaderingen te bekijken. |
|
quote: Manufacturing Dissent? Die wil ik ook nog checken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Check, dat is de titel idd.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Gaan daar de duimpjes voor omhoog ja? poepoe. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Simpelweg omdat het intressant is. Alles word wel flink aangedikt in de docu. |
|
Het is een flutdocu.. Ik heb er 5 minuten lachend naar gekeken maar kom op zeg. Dit kun je toch niet serieus gaan nemen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zitten hier en daar wel intressante dingen in, maar dat Bush gelijk is aan Hitler? neh. |
|
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6829667 docu over rock en metal vanavond [Dit bericht is gewijzigd door compfreak op 24-01-2008 20:31] |
|
4c 4f 4c 20 63 6f 6d 70 66 72 65 61 6b 20 68 61 68 61 68 61 68 61 68 61 61 20 |
|
quote:"Als het niet meer sneller kan, wordt de klank juist 'verdiept' tot een zwaar en duister geluid, herkenbaar in de huidige sound van Metallica." |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |