|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dragonforce & Firewind Zaterdag 21 oktober, De Oosterpoort, Groningen 20.30 u. vvk 12.50 Bla |
|
Ah fuck dan is net mijn rubber draakje naar de reperateur .. |
|
Hahaha... Kommop zeg! Dragonforce... Disko Disko Partizani |
|
Ijsregen is van alle kanten uitgelubberd en uitgescheurd ja Of bedoel je dat niet |
|
Kijk. Dát is vernieuwend. Idioot. Disko Disko Partizani |
|
Heej liefjes, ik wil dit niet op mijn geweten hebben! Het ging over het geile draakje van Jenje... [edit] Oh nee, het ging eigenlijk over Dragonforce[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 16-10-2006 21:03] Bla |
|
Ik heb nergens gezegd dat ie geil is .. alhoewel ik nu wel van jouw draakje af ga blijven ... Raor vrouwvolk ook ... |
|
Vooruit. Gay. Draakjes. Dragonforce. Dat was mijn uhr. Bijdrage. Disko Disko Partizani |
|
quote: Hoe komt ie dan zo uitgelubberd? Bla |
|
Ik ben hier bij! |
|
Ik ben ook aanwezig! |
|
Aanwezig samen met Frnk |
|
Jaaa, dacht het wel toch? Als het nog niet is uitverkocht voordat ik mijn kaartje wil kopen. |
|
aanwezig! |
|
ik ga ze zondag zien in Amsterdam, jippie... |
|
quote: Het enthousiasme druipt van je af |
|
Hmm zou eigenlijk wel willen naar amsterdam maar ik krijg vanuit utreg niemand mee ben ik bang |
|
quote:dacht ut nie he |
|
quote:Jij zou ook es iets NIET afkraken... |
|
Ach ze zijn best wel populair ... en ze trekken toch heel veel jonge meisjes. Toch een reden voor menig ZM-er om er heen te gaan. Waarschijnlijk worden er vanuit metalshots ook foto's van de signing session gemaakt. Dus genoeg klik materiaal binnenkort. Hier een voorproefje van maart dit jaar in A'dam. |
|
quote: Je ken toch hellemool niet, een meisje trekken. Uit de klei trekken o.k., maar dat is wat anders. Termen heb ik gejat van me buurman. Misschien ben ik er wel, voor de barsupport. Suck my piss |
|
en de chicks, geef maar toe chickfuck! Je moeder. |
|
quote: Hamburger en een buskaart en dat is het dan. Maar ik ben er denk ik wel. Suck my piss |
|
Gaat er niemand in amsterdam? |
|
quote:Ask the loal gaybar! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |