|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor, ik zit gewoon nog ommeunig in de kast Niet doorvertellen he ... (ik dis Raj gewoon graag) Graspop ben ik nooit geweest ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-10-2006 13:59] |
|
Dat was dan vast iemand die op jou leek. Nu je 't zegt, ik heb jou inderdaad nog nooit in zo'n super glimmende strakke broek gezien. Zou je wel mooi staan trouwens Bla |
|
Kap eens! Ik heb een redelijk goed inbeeldings vermogen! |
|
quote:Ik heb er wel één, maar Raj wil em niet terug geven Oh ik heb het missende blauwreflecterende knoopje gevonden hoor raj! |
|
Sterf jenje! [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-10-2006 14:39] |
|
Sorry knul, maar je zult er toch een keer voor uit moeten komen (zoekt occultfest foto ) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-10-2006 14:40] |
|
Pleurt op! En ik was niet eens op stonehenge |
|
Gevonden... draken tattoo op leuter Modedit: NSFW/ geen foto's van geslachtsdelen aub [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-10-2006 14:47] Bla |
|
Dat ziet er pijnlijk uit. |
|
Excuses dat ik hem geplaatst heb. Vooral de gore details (de oogjes....) kunnen natuurlijk echt niet op zo'n beschaafd forum als dit... Dragonforce!!! Bla |
|
Beschaafd? Waar dan? |
|
He, Raj, dat is wel iets voor jou en Floris, met Dragonschwanz, geniale podium outfit, hehe |
|
LOL Ja, eigenlijk wel ja. |
|
Het is uitverkocht en ik heb geen kaartje |
|
Nou, ik heb er zin in! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-10-2006 15:13] |
|
Dat was wel supervet zeg! Nou en of! |
|
Je bent gemeen! |
|
Op t laatst toch nog een kaartje gekregen! Whoei! (sorry) En het was een feestje! tjongejonge [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 22-10-2006 14:39] |
|
Whaha, geniaal, wie had dat nou gedacht: Dragonforce+Groningen=vette Moshpit Bla |
|
quote: quote: Hehehe, inderdaad, vette shit. |
|
Niet verwacht dat het zo ruig bij DragonForce aan toe kon gaan. rest van impressie staat op www.metalshots.com |
|
Hier zijn nog wat foto's van afgelopen zondag van de show in de Melkweg. Firewind Dragonforce De rest is te vinden op http://www.metal-experience.com |
|
quote: Op zich leuke en mooie foto's maar ik vind 't zelf erg jammer dat er zoveel publiekfoto's zijn gemaakt ipv bandfoto's en ik vind de meeste foto's erg donker |
|
quote: Vette foto's ook de rest die gemaakt zijn tijdens Firewind/Dragonforce |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |