|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat staat er ook niet, ze zijn een dag later gemaakt in de Melkweg te Amsterdam en omdat er geen topic over de show van Amsterdam was heb ik ze hier maar geplaatst. |
|
@ Verkloot : ieder zo z'n eigen mening tóch ? en wat maakt 't uit of de foto's van Eus van A'dam zijn,'t gaat zich hier om Dragonforce en Firewind want ik ben zelf naar 't optreden in Keulen geweest en dan zou ik ook de foto's hier geplaatst hebben, lekker makkelijk in 1 topic ipv 3 topics |
|
Suck my piss |
|
Op 14 november spelen Dragonforce en Firewind in Hof ter Loo, Antwerpen..gaat er iemand heen? "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
Aangezien er geen topic was over Dragonforce en Firewind in Amsterdam, wil ik hier nog even kwijt dat ik echt genoten heb! Van beide bands! |
|
Ik vond het alleen wel erg sneu voor ze dat de gitaren er bij het laatste nummer mee kapten... maar toen kregen we wel een grappig dialoogje |
|
quote: Misschien ik nog een keer vanwege Firewind, voor Bob Katsionis en Gus G |
|
quote: Tsja, vanwege Gus idd! Maar ben ook onder de indruk van Appollo Papathanasio..mooie stem heeft die gozâh (..ook bij Evil Masquerade!) Moet alleen vrij nemen en op de motor die kant op..hangt dus ook nog eens v/h weer af. "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
quote: Present! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |