IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : A Dark Xmas, gigant Apeldoorn Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2006 19:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 19:30 schreef XXL het volgende:
Zie boven.

Het is de leeftijd, geeft niks hoor

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-11-2006 19:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het is mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever (Grote kans op een vaste aanstelling dit keer).

Van 8 uur lang in een koelcel op een heftruck rondjagen wordt je wat traag en stijfjes.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2006 20:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 19:38 schreef XXL het volgende:
Het is mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever (Grote kans op een vaste aanstelling dit keer).

Van 8 uur lang in een koelcel op een heftruck rondjagen wordt je wat traag en stijfjes.

Okee okee, ik zal je niet meer oud noemen dan
Gefeliciteerd met je nieuwe baan dan maar.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 23-11-2006 11:16 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Mayo, leuk dat je ook gaat, ik heb je al zo lang niet gezien! Dus zie je daar!
op een gezellige, donkere, duistere kerst !

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2006 11:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 11:16 schreef MischiefMira het volgende:
Mayo, leuk dat je ook gaat, ik heb je al zo lang niet gezien! Dus zie je daar!
op een gezellige, donkere, duistere kerst !

Zo zie je elkaar in diverse landen heel vaak en zo zie je elkaar in dit kikkerlandje weer heel weinig. Maar komende maand gaat het goedkomen hoor

Eerst AMM nog, jouw verjaardag staat ook op de planning.. en A Dark Xmas dus ook. Zelfs heel misschien nog wel Metal Bash

Nix
Usericon van Nix
Posted 23-11-2006 11:22 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 19:23 schreef XXL het volgende:
Je gaat met Erik, NIX?

Geen onaardige vervanger als zanger trouwens.

Edit: Mayo, kom er eens niet altijd tussen.

Edit: Tussendoor. En ik moet topics sneller lezen zodat er niet meerdere personen tussendoor gaan posten.

Ik heb niets gezegd, Mayo.

quote:
Op 23 oktober 2006 14:33 schreef stigma het volgende:
Met jou altijd!

(sjeempie, ik weet echt niets meer van vorig jaar. TLP heeft zeker wel gespeeld toen he?)

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 12-12-2006 8:42 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

wat een x-mas feesten dit jaar!

BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-12-2006 10:59 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

nou, ik ben dit jaar weer eens van de partij

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 14-12-2006 14:00 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Zinnin!!

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-12-2006 20:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

20.00 - 20.30 sentimen
20.50 - 21.35 burning hatred
21.55 - 22.55 pharmacon
23.15 - 00.30 the embodiment
00.45 eind.

Jammer van de late start, iets met treinen

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-12-2006 22:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

+ de standaard uitloop van treinen.

woei, ik ben der toch niet, geen zin mn ex tegen het lijf te lopen

Je moeder.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-12-2006 22:29 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

tsss

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-12-2006 22:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

neuh

Je moeder.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-12-2006 22:31 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Kom nou, zo erg is het toch niet om mij weer te zien?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-12-2006 22:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik zie je de 31e wel weer

Je moeder.

BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 19-12-2006 22:36 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2006 22:31 schreef karnivoor het volgende:
neuh

jammer japhe

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-12-2006 22:37 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2006 22:36 schreef karnivoor het volgende:
ik zie je de 31e wel weer
hihihi

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 22-12-2006 18:47 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Morgen al!!! Zin in

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 23-12-2006 9:53 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2006 18:47 schreef Buried_Alive het volgende:
Morgen al!!! Zin in

Doe je best maar vanavond

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 9:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vanavond alweer, ben wel nieuwsgierig!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 14:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vanavond om 19 uur verzamelen op station Zwollah om vervolgens de trein van 19.20 uur te halen en in Apeldoorn te belanden. Iemand enig idee hoe we erheen moeten lopen vanaf station?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-12-2006 14:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

uhm, nou wel een kwartier ofzo. tis wel redelijk makkelijk te vinden gelukkig. gewoon die hoofdstraat een eind aflopen en ergens links en weer rechts (het ligt aan een straat paralel aan de hoofdstraat)

Je moeder.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-12-2006 15:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Station uit richting centrum. Hoofdstraat in bij mcdonalds en de hema. Immer grade aus en dan een keer links afslaan.

Weet niet welke afslag precies maar als je op het Caterplein bent ( bij snackbar kokkie en de irisch pub) de paralelweg aan de hoofdstraat aan de linkerkant in en 50 meter terug lopen werkt ook wel.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 23-12-2006 15:04 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Loop Hoofdstraat in (centrum) en ga ter hoogte van de Kijkshop links. Vervolgens rechts waar je De Gigant aan je linkerhand ziet liggen....

[editslet]: XXL ook aanwezig vanavond?

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 23-12-2006 15:04]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-12-2006 15:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

afslag na de abn amro bank geloof ik. na de steeg wel weer rechts gaan, globaal de richting vervolgen dus. dan ben je er in 100m ofzo

nou, als iemand het nu nog niet kan vinden??

ik weet trouwens niet of er duidelijk gigant op staat. huis van schoone kunsten zou ook goed kunnen

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-12-2006 15:05]

Je moeder.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com