|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is de leeftijd, geeft niks hoor |
|
quote: Okee okee, ik zal je niet meer oud noemen dan Gefeliciteerd met je nieuwe baan dan maar. |
|
Mayo, leuk dat je ook gaat, ik heb je al zo lang niet gezien! Dus zie je daar! op een gezellige, donkere, duistere kerst ! Bla |
|
quote: Zo zie je elkaar in diverse landen heel vaak en zo zie je elkaar in dit kikkerlandje weer heel weinig. Maar komende maand gaat het goedkomen hoor Eerst AMM nog, jouw verjaardag staat ook op de planning.. en A Dark Xmas dus ook. Zelfs heel misschien nog wel Metal Bash |
|
quote: quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
wat een x-mas feesten dit jaar! |
|
nou, ik ben dit jaar weer eens van de partij |
|
Zinnin!! Bla |
|
20.00 - 20.30 sentimen 20.50 - 21.35 burning hatred 21.55 - 22.55 pharmacon 23.15 - 00.30 the embodiment 00.45 eind. Jammer van de late start, iets met treinen |
|
+ de standaard uitloop van treinen. woei, ik ben der toch niet, geen zin mn ex tegen het lijf te lopen Je moeder. |
|
tsss iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
neuh Je moeder. |
|
Kom nou, zo erg is het toch niet om mij weer te zien? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ik zie je de 31e wel weer Je moeder. |
|
quote: jammer japhe |
|
quote:hihihi iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Morgen al!!! Zin in |
|
quote: Doe je best maar vanavond "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Vanavond alweer, ben wel nieuwsgierig! |
|
Vanavond om 19 uur verzamelen op station Zwollah om vervolgens de trein van 19.20 uur te halen en in Apeldoorn te belanden. Iemand enig idee hoe we erheen moeten lopen vanaf station? |
|
uhm, nou wel een kwartier ofzo. tis wel redelijk makkelijk te vinden gelukkig. gewoon die hoofdstraat een eind aflopen en ergens links en weer rechts (het ligt aan een straat paralel aan de hoofdstraat) Je moeder. |
|
Station uit richting centrum. Hoofdstraat in bij mcdonalds en de hema. Immer grade aus en dan een keer links afslaan. Weet niet welke afslag precies maar als je op het Caterplein bent ( bij snackbar kokkie en de irisch pub) de paralelweg aan de hoofdstraat aan de linkerkant in en 50 meter terug lopen werkt ook wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Loop Hoofdstraat in (centrum) en ga ter hoogte van de Kijkshop links. Vervolgens rechts waar je De Gigant aan je linkerhand ziet liggen.... [editslet]: XXL ook aanwezig vanavond? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 23-12-2006 15:04] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
afslag na de abn amro bank geloof ik. na de steeg wel weer rechts gaan, globaal de richting vervolgen dus. dan ben je er in 100m ofzo nou, als iemand het nu nog niet kan vinden?? ik weet trouwens niet of er duidelijk gigant op staat. huis van schoone kunsten zou ook goed kunnen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-12-2006 15:05] Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |