IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : A Dark Xmas, gigant Apeldoorn Vorige pagina | Volgende pagina
earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 23-12-2006 16:20 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

gewoon

Loop Hoofdstraat in (centrum) en ga ter hoogte van de Kijkshop links. Vervolgens rechts waar je De Gigant aan je linkerhand ziet liggen....

dit volgen en het komt allemaal goed, hoofdstraat missen is onmogelijk.....

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 23-12-2006 17:17 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Zeg AEAEAEAEEEEEAAAAArik, hou je wel goed in de gaten of de bands op tijd beginnen en weer nokken? Ik wil namelijk niet te veel van The Embodiment missen

Je mag de ombouwpauzes ook wel iets korter maken, hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 23-12-2006 17:17]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-12-2006 13:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zooozo dat was een gezellige boel, wat een leuk zaaltje trouwens! Het tijdschema klopte inderdaad niet XXL. We hebben namelijk alles kunnen zien tot de laatste noot en de trein nog met gemak kunnen halen.

Sentimen totaal gemist. Burning hatred trad voor het eerst met nieuwe zanger op, klonk goed.. een hele verbetering! Mooie actieve show op het podium, leuk pitje en enthousiast publiek. Pharmacon speelde duidelijk een thuiswedstrijd, vond de muziek wel aardig maar de zang vond ik niks. Publiek ging echter wel uit zijn dak. The Embodiment hebben een goede show neergezet, enthousiaste band op het podium en een actief publiek. De nieuwe nummers klonken zeer goed

Alleen heineken, hoofdpijnbier pff.

AngelOfDeath
Posted 24-12-2006 13:36 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Yes.. Was een geslaagde avond. Burning Hatred was gaaf!
Bandje erna speelde volgens mij thuiswedstrijdje, zal het genre wel zijn dat me niet aanspreekt. Podiumpresentatie erg gedreven, maar misschien enigszins geforceerd..
Embodiment was heerlijk bezig! Gaaf om de nummers van die geweldige nieuwe plaat live te horen. Geluid beetje schel.. Werd ook vrij strak uitgevoerd allemaal.
Verder lekker druk, goede sfeer ook!

@Mayo: XXL vindt dat hij last heeft van metaalmoeheid, mietje... Zal 'm dus allemaal een Duitse braadworst wezen.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 24-12-2006 13:38]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-12-2006 13:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2006 13:36 schreef AngelOfDeath het volgende:
@Mayo: XXL vindt dat hij last heeft van metaalmoeheid, mietje... Zal 'm dus allemaal een Duitse braadworst wezen.

Ja daar schijnen ouderen wel vaker last van te hebben. Bedoel je een Duitse braadworst of een kromme knakworst trouwens? Is me na gisteren niet helemaal duidelijk

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-12-2006 13:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

@ Angelofdeath

Hai, ik ben Jenje.

Gekke Heleen.

AngelOfDeath
Posted 24-12-2006 13:42 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2006 13:39 schreef MMayo het volgende:
Ja daar schijnen ouderen wel vaker last van te hebben. Bedoel je een Duitse braadworst of een kromme knakworst trouwens? Is me na gisteren niet helemaal duidelijk

Hehehehehehe inimini, nah laten we het maar op de Party San steak met saus houden

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-12-2006 13:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2006 13:42 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hehehehehehe inimini, nah laten we het maar op de Party San steak met saus houden

Doet me denken aan dat liedje:
Eeny weenie teeny weenie shrivelled little short dick man

AngelOfDeath
Posted 24-12-2006 13:49 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Sja kom je ergens de trein binnen...
Paar zielige over stoelen kruipende punkers "Zware metaluuuh." Lekker geen vlees eten enzo. Gay gay gay

In dat geval zou ik me ook voorstellen als Jenje.
Maargoed, ik werd onlangs aangezien voor zijn partner. Dus ff genoeg Jenjes voorlopig

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 24-12-2006 13:50]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-12-2006 13:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vond je ze niet stoer dan AoD? Met hun viltstift gekalk in de trein en het roken, ik vond ze echt superstoer hoor.

Anyway, wie was nou die mini neger die mee was?

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 24-12-2006 13:58 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Mooi feestje, prima vermaakt. Bedankt voor de goede reacties

AngelOfDeath
Posted 24-12-2006 13:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Hahahaha, daar vraag je me wat!

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 24-12-2006 18:30 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan nu online op: http://www.metalshots.com

Leiopython
Usericon van Leiopython
Posted 24-12-2006 20:30 by Leiopython Wijzig reactieProfiel van LeiopythonQuote dit berichthttp://www.burninghatred.net

Het was gisteravond erg gaaf, we hadden het goed naar onze zin toen we speelden. Het publiek reageerde goed en een goed gevulde Gigant. Het was super.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-12-2006 20:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2006 13:36 schreef AngelOfDeath het volgende:

quote:
Op 24 december 2006 13:39 schreef MMayo het volgende:

XXL zou het eerder een éénheidsworst noemen die de laatste tijd meer regel dan uitzondering is.
Altijd maar die zelfde bandjes en die zelfde smoelen tijdens een avondje uit.

En niet gaan scheelt een hoop geroddel over XXL dattie bijvoorbeeld weer een pedo is omdattie met te jonge meisjes omgaat.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-12-2006 20:47]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-12-2006 0:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2006 20:46 schreef XXL het volgende:
En niet gaan scheelt een hoop geroddel over XXL dattie bijvoorbeeld weer een pedo is omdattie met te jonge meisjes omgaat.

Is dat een roddel dan of gewoon DE waarheid? [/Marco Borsato tune off]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-12-2006 0:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dan moeten mensen dat recht in mijn smoel zeggen, he?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-12-2006 0:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 0:42 schreef XXL het volgende:
Dan moeten mensen dat recht in mijn smoel zeggen, he?

Ja maar je was er niet gisteren. Indien het dan zou zijn voorgevallen he, bedoel I dont know.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-12-2006 0:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-12-2006 15:02 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Het was bevergezellig! We zouden met een kudde gaan maar uiteindelijk alleen met Brujeria overgebleven. Iedereen was ziek, zwak, misselijk en gehandicapt.
Doch, ik heb me vermaakt. Sentenim gemist. We kwamen binnen net voor Pharmacon die, zoals te verwachten, bruut kut klonken. (Maar niet in slaap gevallen iig... )OP Embodiment helemaal los gegaan (...) en vooraan hip gedaan.
Het was vebazingwekkend druk @ Gigant. Gezellig!

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-12-2006 15:02]

Subtiel kamerolifantje

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-12-2006 15:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 15:02 schreef stigma het volgende:
OP Embodiment helemaal los gegaan (...) en vooraan hip gedaan.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-12-2006 16:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 december 2006 16:51 schreef karnivoor het volgende:
mayo ook nog foto's gemaakt?

en wat was renske weer lekk0r op de foto's te zien

(= zangeres sentenim, niet die gruntster)

dus, had het in het verkeerde topic gezet

Je moeder.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-12-2006 13:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 16:55 schreef karnivoor het volgende:
dus, had het in het verkeerde topic gezet

Renske.. is jouw ex?
Nee nee Mayo geen foto's gemaakt hehe.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-12-2006 13:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jep

Je moeder.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 29-12-2006 15:51 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2006 20:46 schreef XXL het volgende:
...een hoop geroddel over XXL dattie bijvoorbeeld weer een pedo is omdattie met te jonge meisjes omgaat...

Hoe komen ze erbij!! Als ze weer roddelen moet je maar eens op Metalshots met je arm om mij heen ofzo. Ik ben al hèèèèl oud!

Bla

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com