IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : A Dark Xmas, gigant Apeldoorn Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 15:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:02 schreef XXL het volgende:
Station uit richting centrum. Hoofdstraat in bij mcdonalds en de hema. Immer grade aus en dan een keer links afslaan.

Weet niet welke afslag precies maar als je op het Caterplein bent ( bij snackbar kokkie en de irisch pub) de paralelweg aan de hoofdstraat aan de linkerkant in en 50 meter terug lopen werkt ook wel.

Hmm mac zit toch op de hoek daarzo en de hema als je oversteekt het centrum in?

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 23-12-2006 15:05 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:04 schreef karnivoor het volgende:
afslag na de abn amro bank geloof ik. na de steeg wel weer rechts gaan, globaal de richting vervolgen dus. dan ben je er in 100m ofzo

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-12-2006 15:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Owja, Gigant en met de trein gaan is minimaal de laatste band missen of de volgende ochtend pas naar huis gaan en de nacht doorhalen in 1 van de kroegen aan het Caterplein of Rockcafe Ozzy.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-12-2006 15:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:04 schreef MMayo het volgende:
Hmm mac zit toch op de hoek daarzo en de hema als je oversteekt het centrum in?

Ja, daar ga je dus de winkelstraat in en die volg je gewoon.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-12-2006 15:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 december 2006 15:05 schreef AngelOfDeath het volgende:

wel de grootste toren he

Je moeder.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-12-2006 15:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:05 schreef XXL het volgende:
Owja, Gigant en met de trein gaan is minimaal de laatste band missen of de volgende ochtend pas naar huis gaan en de nacht doorhalen in 1 van de kroegen aan het Caterplein of Rockcafe Ozzy.
Veel succes. Dat wordt zo'n drie uur koukleumen.
Misschien dat de bus een betere optie is.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 15:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Kut zeg, ben nu al verdwaald en dat terwijl ik nog veilig in het bekende Zwolle zit.

AngelOfDeath
Posted 23-12-2006 15:07 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:06 schreef karnivoor het volgende:
wel de grootste toren he

Ik in de elite toren... Waar we met de Treasury afdeling meer mogelijk maken en geregeld op de gong mogen slaan. Ghegheghe

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 15:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:05 schreef XXL het volgende:

Ik bekijk het optimistisch en zo niet.. dan mis ik Embodiment

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 15:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:07 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ik in de elite toren... Waar we met de Treasury afdeling meer mogelijk maken en geregeld op de gong mogen slaan. Ghegheghe

ONTOPIC STELLETJE ABN AMRO SLETTEN!
Edit: Jij ging boodschappensurvival spelen.. pfft scheer je weg!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-12-2006 15:09]

AngelOfDeath
Posted 23-12-2006 15:09 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

De bank.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 15:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Pfft!
Zeg, kijkt er ook iemand even na hoe laat we de trein terug moeten hebben?

AngelOfDeath
Posted 23-12-2006 15:10 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

00:07

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 15:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:10 schreef AngelOfDeath het volgende:

Mooooi!
Daarna nog Ruk inn?

AngelOfDeath
Posted 23-12-2006 15:14 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:11 schreef MMayo het volgende:
Mooooi!
Daarna nog Ruk inn?

Geen idee, zien we dan wel weer

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-12-2006 15:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:10 schreef AngelOfDeath het volgende:

Dan gok ik dat je 2 bands helemaal kunt zien.

AngelOfDeath
Posted 23-12-2006 15:18 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:16 schreef XXL het volgende:
Dan gok ik dat je 2 bands helemaal kunt zien.

Valt wel mee hoor Marcel. Indien alles volgens schema verloopt zullen we een stuk Embodiment moeten missen. Erg jammer, maar ik ga ze in ieder geval 11-02 in Fopstront weer zien

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 15:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:18 schreef AngelOfDeath het volgende:
Valt wel mee hoor Marcel. Indien alles volgens schema verloopt zullen we een stuk Embodiment moeten missen. Erg jammer, maar ik ga ze in ieder geval 11-02 in Fopstront weer zien

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-12-2006 15:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 december 2006 15:07 schreef AngelOfDeath het volgende:

ik zit tussen het voetvolk zeker en ik sla wel op mn broodtrommel dan

De Bank

oja, als je bij de mac links gaat en meteen rechts, zit je al meteen in de goeie straat. even om het nog ingewikkelder te maken

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-12-2006 15:30]

Je moeder.

AngelOfDeath
Posted 23-12-2006 16:00 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:29 schreef karnivoor het volgende:

De Bank

quote:
oja, als je bij de mac links gaat en meteen rechts, zit je al meteen in de goeie straat. even om het nog ingewikkelder te maken

Ga direct naar de gevangenis, ga niet door start, u ontvangt geen bier

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 23-12-2006 16:01]

BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 23-12-2006 16:14 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 15:29 schreef karnivoor het volgende:
ik zit tussen het voetvolk zeker en ik sla wel op mn broodtrommel dan

De Bank

als je NIET rechts gaat en doorloopt ben je bij mijn casa

het is ohzo'n makkie. ik moet nog ff kijken of ik ga. voel me behoorlijk ziekjes. koppijn ftl

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 16:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 16:14 schreef BitchSlap het volgende:
als je NIET rechts gaat en doorloopt ben je bij mijn casa

het is ohzo'n makkie. ik moet nog ff kijken of ik ga. voel me behoorlijk ziekjes. koppijn ftl

Als we snachts met zn allen verkeerd lopen naar station, mogen we dus bij jou slapen?

BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 23-12-2006 16:17 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ohjee...

crashen kan altijd in de casa van len. tenzij ik ziek.verrot op bed lig uiteraard

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2006 16:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2006 16:17 schreef BitchSlap het volgende:
ohjee...

crashen kan altijd in de casa van len. tenzij ik ziek.verrot op bed lig uiteraard

Nemen we een sinaasappel voor je mee, kun je ziek in bed vitamientjes opdoen en orange grippen voor satan.

Jeuj. Maarre beterschap met het hoofd dan maar.

BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 23-12-2006 16:19 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

thanx

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com