![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Owja, Gigant en met de trein gaan is minimaal de laatste band missen of de volgende ochtend pas naar huis gaan en de nacht doorhalen in 1 van de kroegen aan het Caterplein of Rockcafe Ozzy. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ja, daar ga je dus de winkelstraat in en die volg je gewoon. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: wel de grootste toren he ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Veel succes. Dat wordt zo'n drie uur koukleumen. ![]() Misschien dat de bus een betere optie is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Kut zeg, ben nu al verdwaald en dat terwijl ik nog veilig in het bekende Zwolle zit. ![]() ![]() |
|
quote: Ik in de elite toren... Waar we met de Treasury afdeling meer mogelijk maken en geregeld op de gong mogen slaan. Ghegheghe ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Ik bekijk het optimistisch ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ONTOPIC STELLETJE ABN AMRO SLETTEN! ![]() ![]() Edit: Jij ging boodschappensurvival spelen.. pfft scheer je weg! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-12-2006 15:09] ![]() |
|
De bank. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Pfft! Zeg, kijkt er ook iemand even na hoe laat we de trein terug moeten hebben? ![]() ![]() |
|
00:07 "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Mooooi! Daarna nog Ruk inn? ![]() |
|
quote: Geen idee, zien we dan wel weer ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Dan gok ik dat je 2 bands helemaal kunt zien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Valt wel mee hoor Marcel. Indien alles volgens schema verloopt zullen we een stuk Embodiment moeten missen. Erg jammer, maar ik ga ze in ieder geval 11-02 in Fopstront weer zien ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ik zit tussen het voetvolk zeker ![]() ![]() De Bank ![]() oja, als je bij de mac links gaat en meteen rechts, zit je al meteen in de goeie straat. even om het nog ingewikkelder te maken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-12-2006 15:30] Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote: Ga direct naar de gevangenis, ga niet door start, u ontvangt geen bier ![]() [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 23-12-2006 16:01] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: als je NIET rechts gaat en doorloopt ben je bij mijn casa ![]() het is ohzo'n makkie. ik moet nog ff kijken of ik ga. voel me behoorlijk ziekjes. koppijn ftl ![]() ![]() |
|
quote: Als we snachts met zn allen verkeerd lopen naar station, mogen we dus bij jou slapen? ![]() ![]() |
|
ohjee... crashen kan altijd in de casa van len. tenzij ik ziek.verrot op bed lig uiteraard ![]() ![]() |
|
quote: Nemen we een sinaasappel voor je mee, kun je ziek in bed vitamientjes opdoen en orange grippen voor satan. Jeuj. ![]() ![]() |
|
thanx ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |