|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Owja, Gigant en met de trein gaan is minimaal de laatste band missen of de volgende ochtend pas naar huis gaan en de nacht doorhalen in 1 van de kroegen aan het Caterplein of Rockcafe Ozzy. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, daar ga je dus de winkelstraat in en die volg je gewoon. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: wel de grootste toren he Je moeder. |
|
quote:Veel succes. Dat wordt zo'n drie uur koukleumen. Misschien dat de bus een betere optie is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kut zeg, ben nu al verdwaald en dat terwijl ik nog veilig in het bekende Zwolle zit. |
|
quote: Ik in de elite toren... Waar we met de Treasury afdeling meer mogelijk maken en geregeld op de gong mogen slaan. Ghegheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik bekijk het optimistisch en zo niet.. dan mis ik Embodiment |
|
quote: ONTOPIC STELLETJE ABN AMRO SLETTEN! Edit: Jij ging boodschappensurvival spelen.. pfft scheer je weg! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-12-2006 15:09] |
|
De bank. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Pfft! Zeg, kijkt er ook iemand even na hoe laat we de trein terug moeten hebben? |
|
00:07 "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Mooooi! Daarna nog Ruk inn? |
|
quote: Geen idee, zien we dan wel weer "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dan gok ik dat je 2 bands helemaal kunt zien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Valt wel mee hoor Marcel. Indien alles volgens schema verloopt zullen we een stuk Embodiment moeten missen. Erg jammer, maar ik ga ze in ieder geval 11-02 in Fopstront weer zien "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: |
|
quote: ik zit tussen het voetvolk zeker en ik sla wel op mn broodtrommel dan De Bank oja, als je bij de mac links gaat en meteen rechts, zit je al meteen in de goeie straat. even om het nog ingewikkelder te maken [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-12-2006 15:30] Je moeder. |
|
quote: quote: Ga direct naar de gevangenis, ga niet door start, u ontvangt geen bier [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 23-12-2006 16:01] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: als je NIET rechts gaat en doorloopt ben je bij mijn casa het is ohzo'n makkie. ik moet nog ff kijken of ik ga. voel me behoorlijk ziekjes. koppijn ftl |
|
quote: Als we snachts met zn allen verkeerd lopen naar station, mogen we dus bij jou slapen? |
|
ohjee... crashen kan altijd in de casa van len. tenzij ik ziek.verrot op bed lig uiteraard |
|
quote: Nemen we een sinaasappel voor je mee, kun je ziek in bed vitamientjes opdoen en orange grippen voor satan. Jeuj. Maarre beterschap met het hoofd dan maar. |
|
thanx |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |