|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat zal dat gaan kosten? Zullen ze voor €50 gaan volgend jaar? |
|
Moonspell? Merkwaardig... no text supplied |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 24-10-2006 15:04] |
|
. |
|
quote:Dat zou ik zeker niet erg vinden. Optreden in Tivoli was geweldig eerder dit jaar. |
|
quote: Beetje vreemd ja. (aaaarghhh, ging even wat mis... vandaar de vorige twee posts) |
|
BEHEMOTH |
|
quote: Ja kijk, "erg" zou ik het ook niet vinden. Niet dat ik zo'n Moonspell fan ben, maar ik kan ze goed velen. Behoorlijk sterke liveband ook. Maar of ze binnen het concept van de No Mercy festivals vallen, vraak ik me af. |
|
Is Marduk nog niet bevestigd? Hersenloze Mayonaise eten |
|
Pfff alsof de Marduk-grappen inmiddels geen lange baard hebben |
|
quote:No Mercy en X-mass zijn in mijn ogen behoorlijk achterhaald. Eens een keer een frisse wind zou geen kwaad kunnen. |
|
quote: Marduk zou inderdaad ook erg gaaf zijn |
|
hahahahaha Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
OBITUARY added to No Mercy Benelux dates OBITUARY are confirmed as act for the No Mercy Tilburg and Antwerp shows. Sunday 08-04 Belgium Hof ter Loo Antwerpen Monday 09-04 Holland 013 Tilburg nice |
|
Zo! Behemoth en Obituary... dat is mooi! Hopelijk wordt het niet weer een afvallingsrace Dit belooft immers wel wat te worden, afgaande op eerste namen... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Te gek! Het staat in de agenda Bla |
|
Hmmm, dat zou zowaar nog interessant kunnen worden |
|
als waar obituary fan,moet ik nu toch aanwezig zijn Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Dat is helaas niks nieuws |
|
Leuk bandje dat Obi, maar of dat nou de langverwachtte frisse wind is. Zouden ze daar de zaal echt mee vol krijgen? Was dat niet de band die in 2005 vanwege overweldigende belangstelling verhuisde van de grote naar de kleine zaal in 013? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
...en daar een dampend optreden gaf! Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Inderdaad dat was echt niet normaal, zo onmeuig vet optreden!!!! Enne de meeste mensen komen toch voor meerdere bands en niet alleen voor Obituary. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: En dezelfde band die een half jaar erna in een (zo goed als?) uitverkochte Boerderij stond (en nee die mensen kwamen niet allemaal voor Samael). Dat het concert matig verkocht was trouwens niet echt gek als je bedenkt dat het de dag voor Graspop was dat ze in 013 optraden. |
|
Niet om het een of het ander maar Moonspell/Napalm Death/Obi is toch een stuk sterkere combi dan wat er de laatste jaren voor headliners heeft moeten doorgaan in mijn ogen.. Ben dus wel van de partij verwacht ik zo |
|
quote: Ik ben het eigenlijk best wel met je eens! an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |