|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom ga je niet gewoon naar gitaarwinkel ... daar staan ook vaak wel wat 2e handsgitaren tussen ... heb je ook nog wat meer keus. |
|
yah maar ik denk dat ze daar toch nog wat duurder zijn..enneuhhmm nu hoeft het al niet meer.. heb een beetje te snel al een HULP forum gemaakt hehehe ik ben nu namelijka wleer een deal aan het maken.. so thnx anyway byeee Ik vergiet als zeef hebben |
|
Roos, kijk eens op www.ibazar.nl , misschien zit er wel iets tussen.... |
|
probeer een Ibanez uit de SR of EDB serie.. of anders een Dean, die maken ook leuke (lichte) dingen. Of je dramt niet en koopt meteen een Modulus of een Sadowsky. |
|
Oke, ik heb hetzelfde idee in mn kop gekregen: ik wil bas leren spelen. Een aantal vraagjes: Kan je nu beter in een winkel een tweedehandsje kopen of op internet...wat is meestal voordeliger? Wat is een goed merk om mee te beginnen? En watvoor versterker? Moet je echt les nemen of kan je het jezelf aanleren (ik heb gitaar-ervaring)? En, is dit wat: http://www.adverteergratis.nl/classified.php?catid=12&subcatid=95&adid=75955 ? [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 27-10-2002 13:27] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
En wat is Samick voor merk? Ze maken namelijk niet van die hele dure basjes...maar ja, als het kutkwaliteit o.i.d. is, dan kan ik beter een iets duurdere nemen. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Kim ga gewoon naar de muziekwinkel in Lisse en vraag het aan die verkoper. of ga naar Noordwijk daar is de muziekwinkel nog groter. succes |
|
keej, dank je Vlad... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik heb dezelfde en ik vind het wel een relax ding. |
|
Hoort thuis in gevraagd/aangeboden denk ik. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: wel he, ik heb er alleen absoluut geen verstand van...vandaar de posts in dit topic I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik ben heel tevreden over mijn Ibanez, een elegante damesbas, met dunne hals voor kleine handjes. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Als je er een gaat kopen zou ik wel iemand meenemen die er verstand van heeft. Als je er geen verstand van hebt kan zo'n verkoper je alles wijsmaken. En die wil alleen maar verkopen. |
|
precies, vandaar dat ik er ook eerst wat meer over wil weten dmv dit topic... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: hoezo? met de huidige wending die het topic heeft genomen niet meer.. [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 27-10-2002 14:41] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Dat ligt er maar aan welk soort verkoper je mee te maken hebt: een muzikant/muziekliefhebber, of een "verkoper". Daar kun je geluk en pech mee hebben natuurlijk. Ik heb bas leren spelen met een thuiscursus op cassettebandjes, maar omdat ik ook erg veel Metallica e.d. tabs downloadde was ik die cursus vrij snel ver voor... |
|
mijn eerste bas die ik kocht was een fretloze dat is niet slim om mee te beginnen maar als je er een ziet die je leuk vind en lekker speelt en goed klinkt zou ik daar voor gaan als je het na een tijd nog steeds leuk vindt koop je er vast wel nog een en dan heb je er inmiddels genoeg verstand van om een echt goede te kopen |
|
Ik wil idd gewoon op een heel simpel dingetje beginnen, maar het is natuurlijk ook zonde als je troep koopt alleenmaar 'omdat ie zo goedkoop was'. Maar heeft iemand ervaring met het merk Samick? Die zijn namelijk vrij goedkoop. En een Peavey? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: peavy is goed om mee te beginnen |
|
is dit iets om mee te beginnen en is dit een goeie prijs?: http://www.adverteergratis.nl/classified.php?catid=12&subcatid=95&adid=75955 I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
mm 370 pleuro kijk even op www.feedback.nl of andere sites voor vergelijking maar op zich niet duur |
|
quote: nee, want de hele zooi zit erbij, van versterker tot kabeltje, van standaard tot band...dat is wel lekker I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Cadaveria...jij speelt toch ook bas? Nog tips? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Dames met loodzware dingen zijn nochthans yummy Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Zo'n set is prima om mee te starten...Pas als je een tijdje serieus speelt kom je erachter wat je fijn vind aan een instrument en wat niet. Wat wel erg prettig speelt, zeker als je net begint, is een bas met een platte achterkant van de hals. Suc6! Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |