|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
The Choice / AANVANG 20.00 / Zaal open 19.00 entree 22,50 euro / 3,35 euro servicekosten Vvk start op 11 november http://www.013web.nl/ProgrammaDetail.asp?id=1830 Zeer ernstig present! Let's go Murphys [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-11-2006 18:36] |
|
In de topictitel staat dat het in februari is, maar het is toch echt in januari Ze staan op maandag 29-01-07 ook nog in Paradiso. Ik ben wel aanwezig, ik weet alleen nog niet waar. |
|
quote:*snelt naar zelf aangemaakt admin-topic* |
|
Hopelijk aanwezig |
|
Drieweegs heersch! Hier wil ik wel heel graag bij gaan zijn, Let's go murphy's!!! |
|
Wtkanker, 25 Euro. :| [Dit bericht is gewijzigd door ArieDeBeuker op 06-11-2006 18:57] |
|
Hier wil ik zeker bij zijn. |
|
hier ga ik dus zaterdag gelijk maar even een kaartje voor halen, wordt naar mijn idee wel weer lachen. avondje meebrullen met die gekke punkers wahahaha |
|
quote: inderdaad.... |
|
Hoeveel bands? |
|
quote:Boeit dat? |
|
Jazeker. |
|
quote: Ik gok 2 of 3 in totaal. |
|
Flogging Molly als voorprogramma zal wel mooi zijn! |
|
Weinig kans, die krijgen de 013 in hun eentje wel vol. |
|
Flogging Molly ja, die speelden eind juli, misschien begin augustus in Amsterdam, nietwaar? Waar speelden ze, hoeveel kostte een entreekaartje en hoeveel mensen kwamen er? Ik was in de zomer in Praag, en onder onze eerste herberg was een 'alternatief' concertzaaltje waar Flogging Molly ook heeft gespeeld. Ik zo met een vriend naar beneden lopen in de middag omdat we de flyer zagen hangen, maar we dachten dat het om een coverbandje ging omdat het te goed om te geloven was, maar wat bandleden, organisators en roadies zaten al een pilsje te drinken en daar hebben we toen even gezeten. Kaartje kostte 5 of 6 euro en er waren 100, 120 mensen, erg gezellige sfeer. Ook leuk dat ik letterlijk naar m'n bed kon kruipen na de show, zal ik voorlopig vast niet meer meemaken. Hoe dan ook, was erg geslaagd |
|
quote: Ohhh als het even kan wil ik dan mee ja? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Heersch! maar dan gaan we wel treinen hahaha |
|
quote: Geen punt. Nu wil ik het meemaken ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heersch! Binnenkort maar ff kaartjes fixen dan |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vandaag m'n tickets voor de 25ste in de AB in BXL gaan halen. Voor Belgen kosten kaarten maar €20 en voor mij persoonlijk maar €16. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Erg gave live-band. Daar ben ik dus waarschijnlijk wel weer bij. |
|
Op een vrijdag! Daar ben ik bij "Sehnsucht" |
|
Kaarten alvast besteld |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |