|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Speelden in Paradiso, was uitverkocht, kaartje kostte iets van 22 euro. |
|
Zo, ik ben er nu zeker bij |
|
Ik ga ook maar gauw een kaartje halen, want ik gok dat het vrij snel uitverkocht gaat zijn. |
|
Shit, die moet ik ook nog halen! Damn, dit gaat heerschen. |
|
Support Bands for Europe, and USA Tours Announced! For all the EUROPEAN DATES our good friends from Belfast, N. Ireland: Runnin' Riot- www.riotbois.com also our good friends from Boston, MA: Big D and the Kids Table- www.myspace.com/bigdandthekidstable Dus |
|
mjah... |
|
quote:Klinkt inderdaad maar erg matig.. Ach ja, indrinken aan de bar moet ook kunnen *idee* Misschien eens kijken of er een interviewtje met Ken Casey te regelen valt in die tijd |
|
Kaartje gehaald |
|
013 is uitverkocht! |
|
quote:Gaat een mooi feestje worden dan |
|
Snel maar even kaartjes voor amsterdam fixen |
|
quote: Fakkin heersch, hier ben ik bij! Against God and Government |
|
kaartjes voor amsterdam zijn besteld |
|
Gaat de hele stad |
|
Ik kan niet meer gaan helaas, er is wat tussengekomen. Dan maandag maar misschien naar Paradiso. |
|
quote:Ook Paradiso is inmiddels ausverkauft |
|
wie onverwacht aids heeft gekregen en niet meer kan gaan (2 kaarten) naar de 013 kan me contacteren, ik wil ze dan overnemen. mail in profiel |
|
quote: KUT! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
*raad eens wie er kaartjes heeft* *raad eens wie er kaartjes heeft* *doet dansje* |
|
013 zal het zijn. Damn over 2 weken alweer |
|
Heb er echt zin in |
|
quote: misschien even kijken of er iets met de gastenlijst te regelen valt dan wrm ben ik ook altijd te laat met dit soort dingen... [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 12-01-2007 12:01] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik ook van jou |
|
quote: *moppert* er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |