|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag alweer |
|
quote: hell yeah!!! |
|
Raj?? |
|
panicattack? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ne, verbazingsattack |
|
raj? welnee man alhoewel @ Raj: jij zou toch ook gaan naar de murphy's? |
|
en toch baal ik grmbl... toch zussie ff lief aankijken voor de 29e er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Dikke vette heersch gisteren Voorprogramma's waren de moeite niet, de Murphys bliezen het dak eraf. Ook fatsoenlijke merchandiseprijzen trouwens. Tientje voor een cd (en ze lagen er allemaal) en 15 euro voor een shirt. Zo hoort dat |
|
heb je sjurtje voor me meegenomen? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Nee . Wel mezelf deze cadeau gedaan: Zou voor jou toch veel te groot zijn |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Daar zag ik je nog mee voor de deur staan idd Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:En je zegt niet even goedendag? Het was bittere noodzaak trouwens om dat shirt nog over mijn andere shirt te dragen. Ik ging nog kijken voor een shirt, mijn vriendin zou de jassen gaan halen maar door de drukte kwam ze er niet door. Ik heb het nog nooit mij 013 meegemaakt dat iedereen bij een uitverkocht concert tegelijk wegging. We hadden buiten afgesproken en dat duurde dusdanig lang dat ik eerst maar mijn zojuist aangeschafte shirt aangetrokken heb en daarna maar naar binnen gegaan ben. Brrrrrr |
|
Drie jaar geleden ook de Murphys in een uitverkocht 013 gezien. Man, wat een drukte toen zeg, maar wel enorm gaaf ja. Dit keer niet geweest. Was er dit keer weer geen stagedive verbod? Vorige keer had ik het idee dat er meer mensen op het podium stonden, dan in de zaal. . Oke, das wat overdreven, maar ik zag de band amper [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 27-01-2007 17:43] |
|
Inderdaad geen crowdsurf- of stagediveverbod. En dat buiten de bekende bezetting van het podium tijdens de SPicy-jig door de dames en de skindhead song door de heren. Lekker gezellig zooitje was het |
|
quote: Ghehe, je had het over die drukte? Daar stond ik dus middenin [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 27-01-2007 17:59] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Morgen in Amsterdam On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Drieweegs heersch! |
|
Enjoy |
|
quote: Mot eerst vandaag even nog heeeeeeeeeeeel veeeeeel uren draaien op mijn werk. Wel 2 1/2 uur hehe. Moet ik niet te laat komen Ik denk dat ik het wel leuk ga vinden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Had niet gedacht dat het weer uitverkocht zou zijn. Helaas wel, dus nog even een kaartje halen vantevoren zat er niet meer in. |
|
Over 4,5 uur richting Amsterdam! [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 29-01-2007 13:02] |
|
Wat een fuckin' heerschend concert vanavond zeg! De murphys heerschen de pannen van het dak! |
|
quote: + 1 Dat tweede bandje was ook nog best goed te doen |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |