IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Voor-en nadelen van talentenjachten Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-10-2011 13:25 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Tja Muti, in het door jou geliefde China kan het staatskapitaal indd om de mening van het gepeupel heen. Hier in het vrije westen met private investeerders lukt dat echter niet. Winstwinstwinst. Of het nou uit metal of dubstap komt, dat boeit mij als aandeelhouder geen hol. Ik wil een party met geile ladyboys en veel aidsremmers in de kelderbox van mij jacht. En dat is mijn goed recht.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-10-2011 13:27 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik trek mij nog steeds handmatig af.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-10-2011 13:29 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Moet je beleggen in metal. De media boycat het dan wel, maar zit dikke doekoe in met al de 30+ers die 24/7 downloaden vanuit hun rukbunker. Muti zegt het zeolV!!

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2011 13:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2011 13:27 schreef Black Jew het volgende:
ik trek mij nog steeds handmatig af.

Hopeloos ouderwets mannetje.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-10-2011 13:33 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 19 oktober 2011 13:29 schreef Kvelgeest het volgende:
Moet je beleggen in metal. De media boycat het dan wel, maar zit dikke doekoe in met al de 30+ers die 24/7 downloaden vanuit hun rukbunker. Muti zegt het zeolV!!

Daar zit wel wat in. Ben nu nog langs alle bouwputten aan het slenteren of ik misschien koper can jatten voor my bois in Warszawa.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-10-2011 13:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Het gaarne ontopic houden, mensen
quote:
Op 19 oktober 2011 13:15 schreef Jenje het volgende:
Nou wete ik vanuit ZM dat Megadeth vaak idiote eisen stelt, dus kan maar zo dat ze niet gefilmd wilde worden.

Daarnaast vertik je het om het vanuit de ogen van ed tv zender te bekijken: die willen kijkers, kijkers zorgen namelijk voor reclame inkomsten. Megadeth jaagt kijkers weg. Metal jaagt kijkers weg.

Ik denk dat dit een stuk dichter bij de waarheid komt, ja. Maar er is ergens ook wel een fetish voor indieachtige gedoe op de publieke zenders. Dat is ook niet helemaal uit commerciële motieven.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2011 13:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2011 13:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het gaarne ontopic houden, mensen

Ik denk dat dit een stuk dichter bij de waarheid komt, ja. Maar er is ergens ook wel een fetish voor indieachtige gedoe op de publieke zenders. Dat is ook niet helemaal uit commerciële motieven.
Dat zie je op NL3 veel ja, maar dat komt door het "kijk mij kunstzinnig doen" gehalte van een VARA en VPRO. Die hebben daar een grote groep aanhangers in -> reclame inkomsten.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 19-10-2011 13:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2011 13:40 schreef Jenje het volgende:
Dat zie je op NL3 veel ja, maar dat komt door het "kijk mij kunstzinnig doen" gehalte van een VARA en VPRO. Die hebben daar een grote groep aanhangers in -> reclame inkomsten.

Klopt, maar dat levert ze niet meer kijkcijfers op dan als ze zich op de écht grote artiesten zouden richten en dat zou ze nog meer reclameinkomsten opleveren. Denk ik

Maar goed, de publieke zenders hebben natuurlijk ook andere doelen, en kunnen (/moeten) afwijken van puur commerciële motieven. Dan levert dat indiegedoe vast nog steeds meer op dan metalgedoe.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-10-2011 13:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Mag ik u er nogmaals op attenderen dat Muti uit zijn nek lult en dat dat optreden destijds gewoon is uitgezonden? Dank u!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2011 13:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2011 13:42 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Klopt, maar dat levert ze niet meer kijkcijfers op dan als ze zich op de écht grote artiesten zouden richten en dat zou ze nog meer reclameinkomsten opleveren. Denk ik

Maar goed, de publieke zenders hebben natuurlijk ook andere doelen, en kunnen (/moeten) afwijken van puur commerciële motieven. Dan levert dat indiegedoe vast nog steeds meer op dan metalgedoe.
Ik denk dat een live verslag van Pinkpop toch echt meer kijkers werft dan een Wacken Open Air hoor.

En ook al hebben ze een ander doel, geld blijft de uiteindelijke drijfveer.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 19-10-2011 13:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2011 13:47 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat een live verslag van Pinkpop toch echt meer kijkers werft dan een Wacken Open Air hoor.

En ook al hebben ze een ander doel, geld blijft de uiteindelijke drijfveer.

Ja, dat denk ik ook

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-10-2011 13:56 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2011 17:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Niks complotten. Nooit genoemd en nooit op gedoeld.

Het zijn een paar voorbeelden van hoe het er jarenlang aan toe gaat. En dat ziet eruit als een boycot. Zoals eerder gesteld sijpelt er wel eens wat door zoals in een weggestopt programma als 3voor12, maar zelfs als Lordi het Eurovisiesongfestival wint wordt dat door die media afgedaan als een soort 'misstap', iets om snel te vergeten.

quote:
Op 19 oktober 2011 13:08 schreef Black Jew het volgende:
De oude lullen die ik ken zijn zo blij als een kind als ze leren hoe ze moeten downloaden.

Tuurlijk, het voorkomt een miskoop, maar vaak hebben ze een muziekcollectie die via aankoop aangevuld blijft worden. Nieuwe lullen hebben geen geld ervoor (over). Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat dat al opgeslurpt door bijv. het telefoonabonnement.

Door wat er nu in de A-rotatie aan videoclips voor de betreffende doelgroep wordt gepromoot, verbaast het me niet dat de muziekindustrie kapot schijnt te gaan aan downloaden.

Maar goed, talentenjachten:

BEHEMOTH Frontman Will Not Return As Judge On 'The Voice Of Poland' - Oct. 18, 2011

According to TheNews.pl, Poland's public TV broadcaster TVP has announced that BEHEMOTH frontman Adam "Nergal" Darski will not return as a judge on the second season of the hit singing competition "The Voice Of Poland" after another alleged incident of insulting religious sentiment in Poland.

"Adam Darski will not be given his own program on TVP, nor will he be a juror in a second series of 'The Voice Of Poland', even if the network decides to commission one [a second series]," said spokesperson for TVP, Joanna Stempien-Rogalinska.

Earlier this month, footage emerged of Nergal pretending to be a priest and performing a mock miracle during an October 1 concert at a Warsaw club by the Polish rock band TIMES NEW ROMAN.

Footage published across the Polish media showed members of TIMES NEW ROMAN on stage in wheelchairs. The musicians were attended by nurses and dressed in pajamas. Following an announcement that the men could not play, Darski appeared dressed as a priest. After blessing the musicians, the men rose from their wheelchairs and proceeded with the concert.

The footage prompted a swift response from the chairman of TVP. In a statement, Chairman Juliusz Braun described the incident as "provocative behavior, showing a lack of respect not only for religious beliefs, but also for illnesses and the disabled."

Braun has also asked Darski and the producer of "The Voice Of Poland" to explain themselves

The last episode of the current season of "The Voice Of Poland" will air in the first week of December.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-10-2011 17:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Lordi was een terechte winnaar van het Eurovisie Songfestival en de mobiele telefoon maakt de metalscene kapot!

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-10-2011 17:39 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 19 oktober 2011 17:19 schreef Mutilator het volgende:
Niks complotten. Nooit genoemd en nooit op gedoeld.

quote:
Een samenzwering of complot is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep.

Lijkt er anders sterk op

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-10-2011 17:41 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 19-10-2011 17:43 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Yeah Mutti is weer "sterk" bezig met z'n alu hoedje. :')

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-10-2011 17:49 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Maar het feit blijft dat Megadeth op Woodstock 99 dus WEL is uitgezonden zoals Kvelgeest al eerder stelde.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-10-2011 17:49 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 oktober 2011 17:49 schreef Marcel H. het volgende:
Maar het feit blijft dat Megadeth op Woodstock 99 dus WEL is uitgezonden zoals Kvelgeest al eerder stelde.

Eindelijk erkenning!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-10-2011 17:52 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 oktober 2011 17:49 schreef Kvelgeest het volgende:
Eindelijk erkenning!

Ik weet het nl. zeker aangezien ik voor Veronica (of RTL) destijds ondertiteling hebben moeten verzorgen bij dat Megadeth gedeelte.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 19-10-2011 17:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Goed, de actieve boycot uit rancune (metal is stom!!!) lijkt wel redelijk uitgesloten, maar misschien snijdt dit nog hout?
quote:
Op 16 oktober 2011 22:37 schreef Chelman het volgende:
Een boycot theorie koop ik niet zo direct. Gasten die dit soort media programma's maken baseren zich voornamelijk op de verkoopbaarheid. Als ze dachten dat TMDC zoden aan de dijk zou zetten, zou je ze direct overal horen. Blijkbaar geloven ze niet in de markt....en dat is over het algemeen een goede graadmeter. Nu begrijp ik dat niet helemaal, want concert-technisch is het best aardig toeven in NL.

Alhowel...

Ik heb ooit gelezen (laaang geleden) dat de Nederlandse markt vrij gemiddeld is. Zo gemiddeld zelfs dat veel grote maatschappijen NL als proefmarkt beschouwen. Nieuwste releases komen hier als eerste uit en op basis van hun resultaten besluiten ze of ze hun spullekes ook elders aggressief gaan marketen.

Als je naar de Nederlandse radiozenders luistert weet je dat ze voor 80% dezelfde nummers gaan draaien. In het oosten komt daar nog wat stampmuziek erbij en dan heb je het gezien. Als ik naar een willekeurige PL zender luister is dat veel gevarieerder. Ook de verkooplijsten zijn veel gevarieerder. Er is geen peil op te trekken. De ene dag staat een middle of the road popplaatje op nummer een, op de andere Iron Maiden, daarna jazz. Zelfs klassiek lukt het soms om te charten.

Misschien dat hierdoor denken de Nederlandse mediale 'powers that be' dat alleen gemiddeld nut heeft?

Daops
Usericon van Daops
Posted 20-10-2011 10:04 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2011 13:18 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik heb dat Megadeth-optreden ergens op VHS bij mijn ouders. Recht van de Nederlandse TV. Muti, ga hulp zoeken!
Was dat niet de show waarbij ome Dave iemand uit het publiek voor maagd uitschold nadat deze hem met een laserlampje in z'n gezicht had geschenen?

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 20-10-2011 10:07]

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-10-2011 10:26 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Jup. De oppermaagd.
:')

Maar verder is deze show NIET op de Nederlandse-tv uitgezonden. COMPLOTTTT!!!!!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-10-2011 22:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

@ Marcel H. tussen welke bands is Megadeth dan wel uitgezonden? Megadeth was headliner van een ander podium en speelde qua tijd vóór de hoofdact op het andere podium: de RHCP. Voor de RHCP zijn ze niet uitgezonden.

quote:
Op 19 oktober 2011 17:39 schreef Ralph het volgende:
Lijkt er anders sterk op

Dat schuift men inderdaad maar wat graag in de schoenen. Wie heeft het over een collectieve afspraak? Dat zijn gewoon handelingen naar de kijk van de mainstream media erop.
Headbangers Ball wegstoppen op zondagnacht. Ik herinner me ook TMF interviews met Lemur voice en Bridget Maasland die Headbangers heaven bezocht. Dat kwam niet florisant uit de hoek ook omdat de interviewer niet eens de moeite had genomen zich eerst even te verdiepen.
Een Altar interview na een optreden dat zo gemonteerd was dat Edwin Kelder dom uit de hoek kwam.
Een interview met Jan Chris de Koeyer die bij het uitleggen van zijn False-teksten niet op een woord kwam en men hem extra liet spartelen voordat ze reageerden.
Iron Maiden die wel hits in Engeland scoorde maar nooit airplay kreeg. Die houding spreekt boekdelen.

Maar goed, blijkbaar mag je hier geen afwijkende mening hebben, want dan vinden sommigen het nodig om hysterisch op een persoon te gaan aanvallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-10-2011 22:33]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-10-2011 22:33 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 20 oktober 2011 22:31 schreef Mutilator het volgende:
@ Marcel H. tussen welke bands is Megadeth dan wel uitgezonden? Megadeth was headliner van een ander podium en speelde qua tijd vóór de hoofdact op het andere podium: de RHCP. Voor de RHCP zijn ze niet uitgezonden.

Dat schuift men inderdaad maar wat graag in de schoenen. Wie heeft het over een collectieve afspraak? Dat zijn gewoon handelingen naar de kijk van de mainstream media erop.
Headbangers Ball wegstoppen op zondagnacht. Ik herinner me ook TMF interviews met Lemur voice en Bridget Maasland die Headbangers heaven bezocht.
Een Altar interview na een optreden dat zo gemonteerd was dat Edwin Kelder dom uit de hoek kwam.
Een interview met Jan Chris de Koeyer die bij het uitleggen van zijn False-teksten niet op een woord kwam en men hem extra liet spartelen voordat ze reageerden.
Iron Maiden die wel hits in Engeland scoorde maar nooit airplay kreeg. Die houding spreekt boekdelen.

Maar goed, blijkbaar mag je hier geen afwijkende mening hebben, want dan vinden sommigen het nodig om hysterisch op een persoon te gaan aanvallen.
Gast echt, lees je wel? Kwellie heeft het op tape for fucks sake.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com