|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik trek mij nog steeds handmatig af. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Moet je beleggen in metal. De media boycat het dan wel, maar zit dikke doekoe in met al de 30+ers die 24/7 downloaden vanuit hun rukbunker. Muti zegt het zeolV!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hopeloos ouderwets mannetje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Daar zit wel wat in. Ben nu nog langs alle bouwputten aan het slenteren of ik misschien koper can jatten voor my bois in Warszawa. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Het gaarne ontopic houden, mensen quote: Ik denk dat dit een stuk dichter bij de waarheid komt, ja. Maar er is ergens ook wel een fetish voor indieachtige gedoe op de publieke zenders. Dat is ook niet helemaal uit commerciële motieven. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Dat zie je op NL3 veel ja, maar dat komt door het "kijk mij kunstzinnig doen" gehalte van een VARA en VPRO. Die hebben daar een grote groep aanhangers in -> reclame inkomsten. |
|
quote: Klopt, maar dat levert ze niet meer kijkcijfers op dan als ze zich op de écht grote artiesten zouden richten en dat zou ze nog meer reclameinkomsten opleveren. Denk ik Maar goed, de publieke zenders hebben natuurlijk ook andere doelen, en kunnen (/moeten) afwijken van puur commerciële motieven. Dan levert dat indiegedoe vast nog steeds meer op dan metalgedoe. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mag ik u er nogmaals op attenderen dat Muti uit zijn nek lult en dat dat optreden destijds gewoon is uitgezonden? Dank u! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ik denk dat een live verslag van Pinkpop toch echt meer kijkers werft dan een Wacken Open Air hoor. En ook al hebben ze een ander doel, geld blijft de uiteindelijke drijfveer. |
|
quote: Ja, dat denk ik ook Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Niks complotten. Nooit genoemd en nooit op gedoeld. Het zijn een paar voorbeelden van hoe het er jarenlang aan toe gaat. En dat ziet eruit als een boycot. Zoals eerder gesteld sijpelt er wel eens wat door zoals in een weggestopt programma als 3voor12, maar zelfs als Lordi het Eurovisiesongfestival wint wordt dat door die media afgedaan als een soort 'misstap', iets om snel te vergeten. quote: Tuurlijk, het voorkomt een miskoop, maar vaak hebben ze een muziekcollectie die via aankoop aangevuld blijft worden. Nieuwe lullen hebben geen geld ervoor (over). Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat dat al opgeslurpt door bijv. het telefoonabonnement. Door wat er nu in de A-rotatie aan videoclips voor de betreffende doelgroep wordt gepromoot, verbaast het me niet dat de muziekindustrie kapot schijnt te gaan aan downloaden. Maar goed, talentenjachten: BEHEMOTH Frontman Will Not Return As Judge On 'The Voice Of Poland' - Oct. 18, 2011 According to TheNews.pl, Poland's public TV broadcaster TVP has announced that BEHEMOTH frontman Adam "Nergal" Darski will not return as a judge on the second season of the hit singing competition "The Voice Of Poland" after another alleged incident of insulting religious sentiment in Poland. "Adam Darski will not be given his own program on TVP, nor will he be a juror in a second series of 'The Voice Of Poland', even if the network decides to commission one [a second series]," said spokesperson for TVP, Joanna Stempien-Rogalinska. Earlier this month, footage emerged of Nergal pretending to be a priest and performing a mock miracle during an October 1 concert at a Warsaw club by the Polish rock band TIMES NEW ROMAN. Footage published across the Polish media showed members of TIMES NEW ROMAN on stage in wheelchairs. The musicians were attended by nurses and dressed in pajamas. Following an announcement that the men could not play, Darski appeared dressed as a priest. After blessing the musicians, the men rose from their wheelchairs and proceeded with the concert. The footage prompted a swift response from the chairman of TVP. In a statement, Chairman Juliusz Braun described the incident as "provocative behavior, showing a lack of respect not only for religious beliefs, but also for illnesses and the disabled." Braun has also asked Darski and the producer of "The Voice Of Poland" to explain themselves The last episode of the current season of "The Voice Of Poland" will air in the first week of December. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lordi was een terechte winnaar van het Eurovisie Songfestival en de mobiele telefoon maakt de metalscene kapot! |
|
quote: quote: Lijkt er anders sterk op http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Yeah Mutti is weer "sterk" bezig met z'n alu hoedje. :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Maar het feit blijft dat Megadeth op Woodstock 99 dus WEL is uitgezonden zoals Kvelgeest al eerder stelde. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Eindelijk erkenning! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik weet het nl. zeker aangezien ik voor Veronica (of RTL) destijds ondertiteling hebben moeten verzorgen bij dat Megadeth gedeelte. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Goed, de actieve boycot uit rancune (metal is stom!!!) lijkt wel redelijk uitgesloten, maar misschien snijdt dit nog hout? quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Was dat niet de show waarbij ome Dave iemand uit het publiek voor maagd uitschold nadat deze hem met een laserlampje in z'n gezicht had geschenen? [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 20-10-2011 10:07] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Jup. De oppermaagd. :') Maar verder is deze show NIET op de Nederlandse-tv uitgezonden. COMPLOTTTT!!!!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
@ Marcel H. tussen welke bands is Megadeth dan wel uitgezonden? Megadeth was headliner van een ander podium en speelde qua tijd vóór de hoofdact op het andere podium: de RHCP. Voor de RHCP zijn ze niet uitgezonden. quote: Dat schuift men inderdaad maar wat graag in de schoenen. Wie heeft het over een collectieve afspraak? Dat zijn gewoon handelingen naar de kijk van de mainstream media erop. Headbangers Ball wegstoppen op zondagnacht. Ik herinner me ook TMF interviews met Lemur voice en Bridget Maasland die Headbangers heaven bezocht. Dat kwam niet florisant uit de hoek ook omdat de interviewer niet eens de moeite had genomen zich eerst even te verdiepen. Een Altar interview na een optreden dat zo gemonteerd was dat Edwin Kelder dom uit de hoek kwam. Een interview met Jan Chris de Koeyer die bij het uitleggen van zijn False-teksten niet op een woord kwam en men hem extra liet spartelen voordat ze reageerden. Iron Maiden die wel hits in Engeland scoorde maar nooit airplay kreeg. Die houding spreekt boekdelen. Maar goed, blijkbaar mag je hier geen afwijkende mening hebben, want dan vinden sommigen het nodig om hysterisch op een persoon te gaan aanvallen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-10-2011 22:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Gast echt, lees je wel? Kwellie heeft het op tape for fucks sake. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |