|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Maakt verder geen reet uit, het is uitgezonden en jij had het mis. Verder: Je bent abnormaal paranoïde. Zoek hulp. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Iron Maiden kwam nog wel eens langs op Veronica radio, een paar jaar geleden nog wel eens gehoord iig. Wel altijd hetzelfde nummer: Can I play with madness. en op 3FM ook nog wel eens in de arbeidsvitaminen. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 20-10-2011 22:52] |
|
quote: Blijkbaar: verder: doet niets af aan het punt: andere voorbeelden zat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Lees de topic, paranoïde droeftoeter. quote:Ochja, natuurlijk, jou op je eigen woorden wijzen is je wat in de schoenen schuiven. Alles goed verder? quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Met metal vind ik het tegenwoordig sowieso wel meevallen. Heb zelfs het idee dat het 'mainstream' steeds serieuzer genomen wordt en absoluut als volwaardig genre wordt beschouwd. Die ontevredenheid over onderbelichting vind je in alle genres buiten de top 40 pop. Op Nu.nl bijvoorbeeld is tegenwoordig behoorlijk wat aandacht voor zwaardere muziek. Bands als Dimmu Borgir, Opeth, Dream Theater en Porcupine Tree krijgen allemaal een recensie + interview. Toch één van de grootste sites van ons land. Hulde hiervoor www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Je houdt niet van succesvolle metalbands? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |