|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote: Ik heb er 2 cd's van: * Otbleski slavi i vozrozhdenie bilogo velichiya * Ydeli biloy veri (lang leve copy-pasten... ) Als je van melodieuze black metal met een folk-randje houdt, dan zijn ze wel aan te raden. Bij Displeased hebben ze ze op voorraad by the way: http://www.dis-order.com/search/pagan-reign/ Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hahaha, Daar zitten veel gave cds tussen! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Yep, weer veel gave bands leren kennen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
triosphere...die gaan groot worden want ze heerschen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Green Carnation! Dat krijg je als je jaren lang alleen black en death luistert. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Dat gaat vast en zeker Lifelover zijn. Met dank aan heerschap Burzum, natürlich. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 07-05-2007 13:46] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Lothlorien YOB Society 1 Ik kreeg vandaag prompt deze platen in de handen gedrukt. Nog nooit van deze bands gehoord. Ik ben nu Lothlorien aan het luisteren en ondanks de wat gaye naam en de KANKERlelijke hoes (nee, werkelijk... ) is deze melodeath niet verkeerd. Staan deze 3 bands bij het algemeen ZM-volk wat hoog aangeschreven? |
|
YOB is ultieme heersch, wel goed op je in laten werken |
|
Hehe, had al een reactie van je verwacht hier sinds ik hem opzette, Jenje Inderdaad geen verkeerd spul, hoewel het doomgenre me meestal niet (lang) kan boeien. |
|
Demiurg Huldrefolk Beide debuut-cd's orgineel aangeschaft [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-05-2007 21:11] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Krohm Faustian Spirit of the Earth |
|
Old man's child |
|
quote: Die heb ik al lang uit m'n "leuke ontdekkingen" geschrapt matige band vind ik het maar nieuwe ontdekkingen: Nordafrost Lunar Aurora Lutomysl Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: haha iedereen heeft bijna wel een OMC periode gehad.. hoe dan ook, lunar aurora, erg gaaf. K heb er helaas geen cd's van, maar ze waren live erg gaaf in de ghv een paar maanden geleden! |
|
Red Sparrows! vanaf de laatste cd.. mega vet! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Slidhr Faustian Spirit of the Earth |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Lekker ja. |
|
Met Pagan Reign (de Russische), Butterfly Temple en Diskreet heb ik de afgelopen tijd zeer aangenaam kennis gemaakt. Iemand bekend mee? come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Butterfly Temple is goed ja, die heten nu trouwens toch Nevid?! Die laatste CD van Nevid is ook erg gaaf, getiteld "Yarga". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |