|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Handig zo'n obscuur popfestival (Haldern Pop, http://www.haldern-pop.de/). Aantal nieuwe ontdekkingen erbij: - The Drones: vuige, dampende, erg lawaaierige noise/rock (?) uit Australië.... en wàt een liveset, één van de meest intense die ik gezien heb - The Brakes, nog meer vuige rock, wat punky: een riff, een zanglijn en gaaaaan - Polarkreis 18, dramatische pop/postrock/synth-pop met groot bereik (i.e. van gevoelig tot ERG lawaaierig) - Johnossi, twee gasten (drummer/zanger + gitarist/zanger) die een soort indie-rock maken met enkele smerige uithalen Te gek Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
diablo swing orchestra.... meesterlijk geflipte zooi! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik ben de laatste tijd helemaal weg van Urfaust. Ik heb al sinds een paar weken een bestelling staan van hun laatste album. |
|
Angantyr Faustian Spirit of the Earth |
|
Skare Tactic, king Of clubz, Recon, Straight to your Face Fuck the world and fuck you |
|
Raate Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: bump, iemand nog gechecked? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Mystery Gorefest Evidence One Municipal Waste |
|
Devin Townsend. Kende het helemaal niet, maar Ziltoid heeft mij helemaal overtuigd! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ligt hier. Nog niet laten bezinken en ik weet, dus, ook nog niet wat ik ervan vind. Idee is gaaf, toffe elementen; Maar ook dingen die mij minder aanspraken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Diabolicum Draconian Falkenbach Midnattsol Ahab Faustian Spirit of the Earth |
|
Control Denied |
|
quote: ja vet is dat he!!! Heersch band. Alleen doen ze jammer genoeg al jaren over een nieuwe plaat omdat ze te pietluttig zijn Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Down, eindelijk goed "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hey Cadaveria, check dit eens. Volgens mij ga jij dit helemaal te gek vinden: www.myspace.com/ladivisionmentale I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hey cool.. ja idd. gaaf zeg! Tijdje terug had ik een blackmetal bandje ontdekt. IJzig koud met hier en daar het mysticum gevoel erin. MKVD. Ik had het even geluisterd op myspace maar ik had niet zo veel tijd dus ik dacht, ik luister morgen wel ff beter. Maar ik kan het dus nu echt helemaal niet meer terug vinden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Bedoel je niet toevallig Thee Maldoror Kollective? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:nee. Het enige wat ik nog weet is dat de hoes van hun demo (of cd) 4 leiders op de voorkant heeft, hiltler en volgens mij 3 van die oostblok lui. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Goh, Mao, Stalin en Lenin toevallig? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:'t zou zo maar eens kunnen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat maakt het niet veel makkelijker vrees ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Weet je wel waar de band vandaan komt? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:nope, zo ver was ik nog niet gekomen 't was meer van oh nog ff snel myspace checken.. gave muziek, kut ik moet nu echt weg.. nou ja, als ik ze weer vind laat ik het wel weten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik dacht even aan Kreuzweg Ost: Maar zie daar geen Hitler, Stalin of wie dan ook op staan, plus het is meer neoclassic/darkwave/industrial dan Mysticum achtige black... Dus laat maar Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |