|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Travis Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bertus Steigerpijp Against God and Government |
|
al langer ontdekt, maar tegenwoordig zowel binnenshuis als in de auto : SLOUGH FEG & HAMMERS OF MISFORTUNE & BROCAS HELM Originaliteit en genialiteit hand in hand zonder te vervallen in complexiteit ! Superbands |
|
signature |
|
Slough feg is echt gaaf ja I am the 1%. |
|
Hammers of Misfortune is 'n band met 2 leden van Slough feg, indien nog niet bekend : checken !! |
|
signature |
|
Wolfmother |
|
quote: Nee, Bertus Staigerpaip! |
|
quote:Als je dat allebei tof vindt probeer dan Lifelover. Een perfecte combinatie van deze twee bands. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: das een tip signature |
|
Watain Ragnarok Arkhon Infaustus Faustian Spirit of the Earth |
|
hehe heb kittie herontdekt echt jaren niet geluisterd, maar het zit echt veel beter in elkaar als ik dacht. gave drums en die stem zo meeslepend ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Serieus, wat is er bijzonder aan deze band? Of gaaf? |
|
quote: Voor mensen met een slechte smaak kan een middelmatige band al een ontdekking zijn. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ragnarok is toch best een vette black metal band. Hun laatste plaat Blackdoor Miracle gaat er bij mij prima in, hoe onorigineel het ook is! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, maar het mist alles dat bijvoorbeeld Tsjuder wel heeft. Bah. Live is het ook gay, trouwens. |
|
hm ik vond het live nog best te pruimen. Maar ja, er zijn maar weinig gelijksoortige bm bands die live goed uit de verf komen. Tsjuder steekt er idd nog een stukje bovenuit Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Een stukje? EEN STUKJE? Hehe. |
|
Ach ja, vind het best te pruimen vandaag: Destruction Elexorien Eluveitie Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: en nog es : Tering, instant klassieker. Ik vind het echt GENIAAL. Krijg dr zowaar een brok van in mn keel. |
|
Hmmm... snel maar eens checken dan! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ïon ... www.ion.equilibriummusic.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |