|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Die 50cent verzie is fukking master! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-05-2008 20:14] Suck my piss |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Franz ferdinand vs beasty boys. Vet gedaan, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vet! |
|
Idd! |
|
Hahaha, wat slecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oef... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Lady Gaga vs Behemoth - Ov Fire And Bad Romance Meshuggah - Bleed Vs. Papparazzi Best kut, maar goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dit is dan weer een stuk beter gedaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: die is best goed "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Deze ook, imo. En deze is ronduit vet! En deze heerscht gewoon de pannen van het dak, beatles vs oasis! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wow Verdomd goed dit! Doet er mij aan denken dat ik die cd van Katy Perry moet binnenhalen, en nog wat melodieuze metal. Iemand tips voor dat laatste? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Empire Shall Fall voor dat laatste? http://www.myspace.com/theempireshallfall Of zoek je meer iets van melodeath? |
|
Hm, neen, eerder maniakaal homofiele power metal of iets dergelijks Instrumentaal zo ongeveer als in de mash-up. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik zag het net ja signature |
|
|
signature |
|
|
|
signature |
|
LOL [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-09-2010 15:00] signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |