|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
signature |
|
dit vind ik wel een leuke evolutie signature |
|
Emperor vs The Beastie Boys signature |
|
die van Emperor kende ik al, deze nog niet :-) inclusief valse noten [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-09-2010 13:35] signature |
|
Deze blijft goed, Prodigy vs. Faithless; Funky Insomnia Black seeds of bunny! |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:ik vind hem wel gaaf |
|
quote: Kan er niks aan doen maar ik vind dit echt super. Kunnen die niet een keer echt samen optreden??? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-03-2011 14:58] |
|
Kon niet uitblijven zoiets Best gaaf gedaan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Waar zijn de metal/rock mash-ups. Dit is allemaal met pop. Behalve die van de tegenpartij. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 23-03-2011 23:44] |
|
Deze is voor BenKnuckles. Hele album neerladen via http://www.wugazi.com/ [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-09-2011 2:14] |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind hem briljant. |
|
deze blijft gaaf ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Goed gedaan, alleen dat lady gaga. Ik trek het niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Goed verhaal. En zowaar best hilarisch, voor die tijd. Ik zat al te youtubenz op die flying saucer, maar het stukje is ook te beluisteren op die site, hallo wim. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hahahaah been there done that. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |