![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hopsakeetje. En ook echt goed! VIESPEUK!!! ![]() |
|
heheh verschrikkelijk. ![]() |
|
![]() niet van de funk, dus ? VIESPEUK!!! ![]() |
|
Inderdaad heel goed gedaan. Maar...... na 2 minuten is het leuk geweest. lampje ![]() |
|
wim; nope. jij wel dan? ![]() |
|
En dit? ![]() ![]() |
|
Nee, dat is haast al popmuziek. Echte hardcore lalala muziek, zoals op radio nl, wat ik helaas hier op het werk in een bepaalde ruimte moet aanhoren. Playlistje van vanmiddag: 16-02-2016 13:10 ALLAN HOEKMAN MORGEN KAN HET ANDERS ZIJN 16-02-2016 13:14 JELLE B SIMPEL 16-02-2016 13:18 ROY RAYMONDS IK HEB EEN KNALROOIE RUBBERBOOT 16-02-2016 13:21 SUNSTREAMS DIE GOEIE OUWE TIJD 16-02-2016 13:26 DIRK MEELDIJK IK HOU VAN JOU 16-02-2016 13:37 PETER BEENSE IK HOU VAN JOU 16-02-2016 13:41 KLAZINA TOEVAL BESTAAT NIET 16-02-2016 13:44 PASCAL SCHIPPER IK HEB AAN JE FIETS GELIKT 16-02-2016 13:47 LAWINEBOYS BERTUS 16-02-2016 13:50 MARTIN KEIZER GEHEIME LIEFDE 16-02-2016 13:54 MIEKE ALS IK JOU NIET HAD Vooral die ik heb aan je fiets gelikt. Te erg. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
O dat is wel heel erg ![]() Tot hoe laat moet je nog? ![]() |
|
Tot 17:00 2036. Iig. Pfff... VIESPEUK!!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Die ga ik nu opzoeken. ![]() |
|
Nou, veel plezier! ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Oeioeioei. Ik heb het nummer niet uit kunnen luisteren, maar komt er nog iets op het einde in de tekst dat hij is opgepakt voor raar stalkgedrag? ![]() |
|
![]() ![]() Maar het zou wel terecht zijn, ja. IK zei net tegen m'n eega, wat zou zijn volgende singel zijn. Ik heb in je sla gespuugd oid. Sjeezzz. VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote:Ik heb je op het stationsplein betast en je portemonnee en telefoon gejat, sjalalala. ![]() |
|
![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
kinda Vul je eigen gat. ![]() |
|
Tof gedaan! Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Vul je eigen gat. ![]() |
|
ik ga los Vul je eigen gat. ![]() |
|
Dat is echt te vet ![]() I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |