|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
die bootleg heeft een goed geluid mutilator!Tis wel echt een laarsbeen denk ik.. ergens tussen de nummers door hoor ik trouwens kyuss [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-08-2004 13:26] Suck my piss |
|
Ik vind Angel corpse ritmische, zeer bevlogen klinkende in de stijl van Morbid Angel. Waarbij ik wel een kantekening moet plaatsen dat hun eerste album een bak vol tering herrie was. [Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 14-08-2004 19:31] |
|
Uholy shit, dit had ik niet verwacht dat er zo negatief over gesproken wordt. Ik vind persoonlijk Angel corpse werkelijk briliant, met vooral als hoogtepunt hun cd 'The Inexorable'. Men moet niet vergeten dat hier de enige echte Tony Laureano (nu Nile)een paar cd's heeft gedrumd, werkelijk geniaal hoe technisch, strak en bruut hij dat doet! luister naar het eerste nummer en vooral 'Begotten'die nummer zitten steengoed in elkaar, perfecte opbouw, en inderdaad die stem van Pete Helmkamp is geniaal. Ik denk dat dit typisch een band is die je gewoon vaker moet horen om het goed te leren kennen en waarderen, dat was bij ook het geval. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen het slecht vinden. maargoed, smaken blijven altijd verschillen, enige advies dus, luister die laatste cd gewoon nog een paar keer af en toe. 'Vo |
|
quote: Smaken verschillen nu eenmaal. Maar ik denk hetzelfde als jou, ook ik vindt dat angelcorpse met inexorable het hoogtepunt had bereikt. [Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 14-08-2004 20:09] |
|
Aan ieder die Angelcorpse goed vindt en meer wil: als de sodemieter naar Impiety luisteren!! Dat gaat zo mogelijk NOG verder waar Angelcorpse bleef; NOG strakker, NOG bruter en toch zeker zonder te vervallen tot "herrie"! http://listen.to/impiety Overigens is het Angelcorpse en niet Angel Corpse. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 14-08-2004 20:07] |
|
Pete Helkamp is reforming Angel Corpse and they will be touring in 2005. However it sounds like Tony Laureano is busy with Dimmu Borgir and Nile (?) so i think that the drummer on the next Angelcorpse tour may be from J. Reed, of Conqueror and Revenge, a side project of Petes. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
hmm, dat is prima nieuws. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
fucking heersend!! en waarom gaat reed niet gewoon meetouren met revnege gvd?? aargh en dan tevens conqueror nummers spelen uiteraard WAR! CULT! SUPREMACY! |
|
wtf lama kome....heel snel 'Vo |
|
Goed News! Heeft iemand Pete's boek ook gelezen? zo ja, ging het ergens over? Suck my piss |
|
quote: Niet gelezen, weet nu wel genoeg.. Suck my piss |
|
quote:Hoe komt men bij deze wijsheid??? |
|
Angel corpse met Alex van Krisiun op vox http://g0re.net/uploaded/AngelCorpse-StormgodsUnbound.mpg [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-05-2005 0:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
!! gaaf! Suck my piss |
|
quote: Gave beelden!!! Helaas dat Pete Helmkamp met die tour af moest haken, had hem liever gezien op de beelden. Weet iemand misschien wat Gene Palubicki tegenwoordig uitspookt?? |
|
euhm, volgens mij blijft deze band dood. Of zijn er toch nog plannen? Suck my piss |
|
Van Blabbermouth... quote: bub |
|
Als Pete er weer zin in heeft, want hij zou stoppen met alles toen hij een paar jaar geleden trouwde. Zou het leuker zijn als hij Order from Chaos weer opricht, cult, en nog nooit in Europa geweest. |
|
Nou, hij zit weer in de band, dus ik mag aannemen dat hij er wel weer zin in heeft. En ze stopten er destijds mee (Een paar weken voor een Europese tour) wegens gebrek aan erkenning aldus Pete destijds. Zijn huwelijk en ongetwijfeld andere zaken zullen wel meegespeeld hebben maar dat was niet de hoofdreden. Persoonlijk denk ik dat wanneer ze die Europese tour wel hadden gedaan die erkenning er wel was gekomen en ze hadden kunnen doorstromen naar een wat groter publiek. Aan hun cd The Inexorable had het niet gelegen. Dat is een topper! [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 23-08-2006 11:30] bub |
|
Offizielles Statment von Pete Helmkamp: "In light of recent Internet activity I am writing to let the world know about the status of ANGELCORPSE. The post made on Blabbermouth.net on August 20th was only partially correct. ANGELCORPSE is reforming, however, the band is currently comprised of myself and Gene Palubicki. We are auditioning drummers as well as second guitarists. Parties interested in either position should contact Pete at kommand666@yahoo.com." Van Vampster.com |
|
quote: Mooi. Die twee kerels waren/zijn toch de absolute kern van de band. Palubicki voor de riffs en Helmkamp voor de superstrot. Beetje goede "backing band" erbij en laat maar komen die nieuwe plaat. |
|
zo ! dit gaat ergens over.(hopenlijk) Suck my piss |
|
quote: John Longstreth mag wel weer terug |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |