|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij is ook niet slecht. Maar als een andere, onbekende band ditzelfde album had uitgebracht dan had niemand er aandacht aan besteed. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hmm zou kunnen, maar met zekerheid kan je dat nooit vaststellen. Als een onbekende band dit zou uitbrengen en iedereen zou het fantastisch vinden is het vanzelfsprekend niet waar. Feit blijft dat smaken verschillen, dat is het enige waar ik probeer op te wijzen. OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Zijn er ergens samples te beluisteren? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ben je gek geworden? Ik doe alleen maar leuke dingen natuurlijk. K'bedoel, k'ga natuurlijk niet naar kutmuziek luisteren. Suck my piss |
|
Vandaag de schijf binnen gekregen. Na de eerste luisterbeurt valt die mij toch wat tegen. Zang staat te zacht. Vind dat Helmkamp nogal een gave en unieke/herkenbare strot heeft, valt nu grotendeels weg. Zelfde voor de drums. Nu hoeft de produktie ook niet perfect te zijn, maar meer balans had gemogen. Muzikaal gaat die ook wat meer terug naar de eerste (meer Morbid Angel invloeden). Nog maar een paar keer vaker luisteren voor een definitief oordeel. |
|
quote: quote: Goh, verbazing alom. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ghe he. Zat er altijd al in, maar ligt er deze keer wel weer dikker op. "Exterminate" blijft toch de vetste. |
|
Ik kan wel zonder de nieuwe denk ik. Inexorable blijft een persoonlijke nummer een. Suck my piss |
|
echt???? signature |
|
jazeker. Suck my piss |
|
true! signature |
|
En weer is de band uit elkaar: "Due to musical differences amongst its members, it has been decided with much consideration to end ANGELCORPSE." When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
In vond hun laatste echt tof, maar toch zou't mij aan m'n kont oxideren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je bent wel op dreef, he. Groepstherapie al overwogen? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: En over een jaar hopenlijk weer bij elkaar. bub |
|
Godver, schiet lekker op zo. |
|
quote: hehe Against God and Government |
|
quote:Huilehuile. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |