|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die Longstreth had wel een groovy inslag die ik bij Laureano miste maar hij kon vroeger (en zeker live) de snelle stukken amper bijhouden. Van mij mag 'ie, als hij maar beter is geworden. |
|
quote: Ehm... ooit de eerste twee platen van Origin gehoord? Nieuwe Dim Mak? Nee? Jammer.... |
|
Zeg, drink eens een glas melk en chill een beetje ja? Nee ik heb die idd niet gehoord maar zo uit je zinnetje valt op te maken dat hij daarin speelt en nu dus veel beter is geworden. Merci voor de info. |
|
quote: Check vooral de tweede Origin plaat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Was niet verkeerd bedoeld hoor. Maar anyway: Die meneer Longstreth is ondertussen serieus één der beste deathmetal drummers geworden. Enorm creatief en "vrij" spel, wat hem soms ook wel kritiek opleverd. Sommigen zijn van mening dat hij de boel "overdrumt". Technisch gezien een méér dan perfecte drummer, die snelheden behaalt die zowat ongelooflijk zijn. Heeft op de bedoelde platen van Origin en Dim Mak (en ook de vorige Skinless trouwens) de tegenwoordig populaire "gravity blast" erg succesvol toegepast. Dat is een drumtrucje afkomstig uit de jazz (voor zover ik weet) waarbij de drummer de rand van de snaardrum gebruikt als een soort hefboom om zo op dubbele snelheid met één hand de snare te bedienen. Luister eens "Knives of Ice" van Dim Mak, die bevat duidelijk z'n beste en meest diverse drumwerk. Z'n werk bij Origin was toch meer super-snel-en-super-technisch, bij Dim Mak gooit hij er ook regelmatig verpulverende grooves doorheen en klinkt het allemaal wat organischer. Ik denk eigenlijk dat zijn huidige stijl niet echt bij de muziek van Angel Corpse zou passen. Dat jazzy gebeuren lijkt me niks voor de muziek van die band. Huur iemand als Roddy in en blazen met die hap. |
|
'OF LUCIFER AND LIGHTNING' - 2007 John Longstreth has reunited with Gene Palubicki and Pete Helmkamp to complete the original ANGELCORPSE lineup. The new ANGELCORPSE record "OF LUCIFER AND LIGHTNING" to be released tentatively in Spring 07'. Hell yeah!!! Mijn jaar kan niet meer stuk!!!! http://www.myspace.com/angelcorpse666 [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 06-01-2007 15:25] |
|
Suck my piss |
|
HOLY SHIT!!!! Wat heerschend! (al is het oud nieuws zie ik net maar desondanks gaaf want ik wist dit niet) [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 06-01-2007 16:50] |
|
Helmkamp here. Everything is going great for the "Of Lucifer and Lightning" recording. John Longstreth has created some hammering drums for us to work with, and Gene and I are hard at work tracking guitars, bass and vocals for the album. We promise that "Of Lucifer and Lightning" will be the most extreme ANGELCORPSE album to date. Of course this sounds cliche and what every band might say after 're-forming' after several years, but we say fuck off to all of that: ANGELCORPSE has never been like those other bands and this album will certainly show that to be true. Beware: Antichrist Vanguards advance! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Gaaaaaaaf!!! Donders benieuw naar het materiaal!!! |
|
Waarschijnlijk komen ze in oktober 2 weken touren in Europa!!! Volgens de myspace van John Longstreth |
|
As most of you know now, ANGELCORPSE has completed the recording of our fourth full length album "Of Lucifer and Lightning" (see track listing below). Osmose Productions will handle the release of the CD (and limited edition LP) in Europe and The End will handle things in North America. We are embarking on a short US East Coast tour in May, with WATAIN and NACHTMYSTIUM in support, as well as numerous other harsh underground acts. I urge anyone interested in the extreme side of metal to attend: outings such as this will prove to be far and few between... "Of Lucifer and Lightning" Credo Decimatus Antichrist Vanguard Machinery of the Cleansing Hexensabbat Extermination Sworn Saints of Blasphemy Thrall Shining One (Rex Luciferi) Lustmord |
|
Vet. Hebben! Alleen die webstore van Osmose doet moeilijk. http://boutik.osmoseproductions.com/ Ik wil naast de cd ook de elpee versie hebben. Maar even een mailtje sturen naar Osmose... Edit : Online store doet het nu dus wel, maar nog geen nieuwe Angelcorpse te bestellen. Geduld is een schone zaak. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 21-03-2007 10:58] bub |
|
Dit wordt zo kicke OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
IK MOT HET NOG ZIEN1 Suck my piss |
|
quote: Het artwork ZIET er goed uit, of het aan te horen is is ten tweede. Maar eerlijk gezegd twijfel ik daar ook niet aan hehe OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: Ik wel want pete heeft wel meer projecten. En die zijn niet altijd even je van het. Dat nieuwe ding is al uit blijkbaar? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 13-04-2007 19:44] Suck my piss |
|
quote:29 Maart kwam ik vandaag achter, gelijk maar eens besteld. Heb er weinig twijfels bij, zal ongetwijfeld wel weer netzo rossen als de vorigen. |
|
Hm, ik heb wel eens wat beluisterd van de heren, maar dan zet ik liever ouwe morbid angel op. Live rost(e) het wel de pannen van het dak. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Heb het dan ook niet over Pete maar over Angelcorpse... Anyway heb een 'evaluatiecopie' reeds mogen ontvangen en hij klinkt wel erg lekker! Gauw bestellen dus. OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Dat snapte ik. En aan je reactie te zien hebben ze zichzelf niet overtroffen. Binnenkort ga ik het eens luisteren. Suck my piss |
|
Ik vind hem niet zo heel geweldig. Wel een aardige pot death metal maar niet meer dan dat. Ik had meer verwacht van het legendarische Angelcorpse. Qua muziek doet het me erg denken aan een kruising tussen Morbid angel en Krisiun (incl. het slechte drumgeluid). Nee, als ik een sterke death metal cd wil horen die echt rost dan zet ik de nieuwe Nox wel op. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Ben ik wel een beetje met je eens ja. De nieuwe plaat klinkt wel een beetje té Morbid Angel af en toe en is dus niks nieuws onder de death metal zon. Maar toch is het weer een heerlijke plaat om naar te luisteren! Ook de typische doffige productie heeft op zich wel wat. En die Nox moet ik nog eens checken! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nox heerscht. Suck my piss |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |