![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm 2 minuten meer. Had erger gekund denk ik. Nu maar hopen dat er minder treinen vertraging hebben / uitvallen Zenial ![]() |
|
NS.nl doet het niet. Maar volgens mij heb ik dezelfde heenreis tijden. Dus Meppel - Groningen x:42 en x:05. De terugweg was bij mijn weten nu een minuut of tien eerder. I.p.v. x:38 wordt het nu x:27. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Niets dan lovende woorden over de nieuwe dienstregeling. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
's Ochtends vijf minuten later vertrekken en 's avonds 10 minuten eerder weg. Kijken hoe lang ik dat van mijn baas mag blijven doen. ![]() ![]() |
|
Op de heenweg 9 minuten korter. Terugweg 30 minuten langer, 46 minuten wachten op een klein station ![]() ![]() |
|
quote: Van waar naar waar reis je dan en waar moet je zo lang wachten? ![]() |
|
Ik vind em geweldig Ik reis dan ook zelden met de trein (PAUPERS) maar vind het gekeuvel omtrend de dienstregeling geweldig ![]() |
|
quote: Emmen - Enschede en vice versa. Van Enschede naar Emmen duurt zo een 2,5 uur, Op Marienberg moet ik dan 46 minuten wachten. Als je om 15:50 gaat heb je geloof ik wel een aansluiting, dan doe je er 1 uur 35 over. ![]() |
|
quote: Omdat het basissysteem uit 1970 is en niet meer aansluit bij de realiteit nu ![]() quote: Het GVB in Amsterdam heeft haar tijden aangepast. Ik kan me voorstellen dat meer bedrijven dat doen / gedaan hebben. Aan de andere kant, op een station als Utrecht kan ik me dan ook weer voorstellen dat het geen zin heeft (daar komt elke minuut wel een trein aan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-12-2006 17:04] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Dat is maar goed ook want anders zouden er nog meer vertragingen zijn door doorgezakte rails, perrons en treinstellen ![]() ![]() |
|
quote:Jep, zoveel echte vent kan de NS niet aan ... ![]() |
|
Heb weinig met NS te maken, meer met Syntus (ov in de achterhoek), die hebben de dienstregeling ook aangepast. Op de heenweg heb ik geen voordelen of nadelen. Echter op de terugweg heb ik wel enorm pech. Normaal gesproken kon ik 2 bussen nemen, een om 5 over heel en een om 10 voor half. De 2e is echter komen te vervallen, en de 1e vertrekt 4 minuten eerder. Dit heeft echter tot gevolg dat ik vaak een uur moet wachten, omdat ik het gewoon net niet red ![]() ![]() |
|
Ik moet dagelijks naar Ede Wageningen en er veranderd weinig voor mij zie ik zojuist. Trein die eerst :33 ging gaat nu 37 en die van :03 gaat nu @ 07 en :50 is nu :53 ![]() ![]() |
|
Stomme NS, stomme connexion die zich gaat aanpassen op de NS. Stomme mensen! ![]() ![]() |
|
...stomme wereld, ga je nu zelfmoord plegen dramaqueen? ![]() ![]() |
|
quote: En ook voor de terugweg i.p.v. x:58 wordt het x:02. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Oh mijn god, de bussen gaan zich aanpassen aan de nieuwe treintijden? Waar moet dat heen met deze wereld??? ![]() Maar alle gekheid op een stokje, wat is daar nu in hemelsnaam niet positief aan? Wil je alle aansluitende bussen gaan missen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik denk dat ze meer bedoeld dat de bus niet uitsluitend gebruikt wordt om van en naar het station te gaan. ![]() *huhuhuhuhu ik denk, huhuhuhu ik ben een gelovige nu, huhuhuhuh* ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2006 16:20] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Hmm, okee, ik dacht meer dat het een klaagzang was in de lijn van 'NS klooit maar wat aan en de rest volgt als mak slachtvee in het zog der treintyconen'. Maar waarom zouden bussen die niet naar het station gaan worden aangepast? Gaan uberhaupt niet alle bussen naar het station? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Oh nou ja. Om eerlijk te zijn zit ik nooit in de bus. Maar vind het eigenlijk ook niet meer dan logisch dat de bustijden wordt aangepast. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Die van mij gaat nu een half uur vroeger...dat sluit echt niet aan om de trein en erger ik moet ook nog eens eerder opstaan. Gelukkig heb ik een auto [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 12-12-2006 18:09] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
zondags naar huis, moet ik een uur eerder weg om een halfuurtje eerder thuis te zijn dan normaal. En anders word het te laat. Hierbij moet ik iets van 20 minuten wachten op station breda. en ook nog eens 15 minuten in nijmegen. Terugweg van school moet ik ook al een kwartier doelloos op het station staan wachten, om vervolgens als een kudde schapen in een veel te klein treintje gepropt te worden. Ik heb nergens een verbetering, eerder een verslechtering. Ben er dus niet blij mee ![]() ![]() |
|
quote: Nee. Waarom zouden ze? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Vandaag "getest". Heb ontzettend genoten van het extra uurtje slaap. ![]() ![]() Vrijdag ben ik ook weer eerder in Duitsland. Geniaal, deze dienstregeling! ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |