|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Goed bezig daar [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-12-2006 12:49] |
|
Klaag klaag klaag ... ga dan met de fiets of auto |
|
Onzin. Een dienstregeling die gemaakt is met het ook op zo efficient mogelijk inzetten van materieel (treinen zo vol mogelijk) stuit altijd op problemen. En dan zijn de kleinere lijnen de dupe. |
|
En dus heeft het geen zin om te klagen. |
|
quote: Ghehehe, ja, inderdaad. Daar verbaaste ik me laatst ook over. En ook nog een HS, loopt dat nog een beetje door dan? edit: laat maar, was al beantwoord quote: Ik kan moeilijk kaartjes vinden eigenlijk. Van die mooie dingen die bij tram/bus-haltes hangen staan niet in die vorm online. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-12-2006 13:13] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Natuurlijk heeft dat zin. Of men er wat mee doet is dan weer wat anders. Privatisering voor Satan |
|
Ja, jij wil alles in staatshanden houden, dat weten we Kolchoz for victory! |
|
quote:Er wordt toch aan gewerkt? Wat is nou het probleem? Ik zie de afgelopen week in elke trein waarin ik stap netjes mensen van de NS zitten tellen. Volgens mij pakken ze het gewoon goed aan. Informatie verzamelen --> maatregelen nemen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En sinds gisteren is er weer een nieuwe dienstregeling. Belangrijkste wijziging voor mij: uitbreiding van het Nachtnet van donderdag t/m zondag Verder is er meer veranderd zo lees ik in een ander topic: quote: quote:Nog meer mensen ervaringen met de nieuwe dienstregeling? |
|
Nergens last van vanochtend. |
|
Nou, niet alleen de NS loopt te fucken, Connexxion kan er ook wat van. M'n bus gaat nu 2 keer per uur, in plaats van 3 keer. Hoe het allemaal precies is nu weet ik nog niet, maar het is er niet op vooruit gegaan. Een voordeel is overigens wel dat er nu een directe busverbinding naar Schiphol is. Ofwel: op 40 meter van m'n huis kan ik op bussen naar Leiden, Haarlem, Den Haag en Schiphol stappen, dat dan weer wel. |
|
Ze mogen ook wel eens wat doen aan die chauffeurs, als zichzelf graag zien als een kamikaze piloot prima, maar er zitten ook nog mensen in dat kreng die wel levend de bestemming willen bereiken. Against God and Government |
|
Meest briljante actie in de nieuwe dienstregeling: De laatste trein van Dordrecht naar Gorinchem gaat 3 (!) uur eerder dan voorheen. |
|
Holy shit, da's wel heel erg ja. |
|
Verbeteringen: - Vanaf 10 december gaan intercity's ook stoppen in Hilversum. - Te Den Haag Laan van NOI gaan er meer treinen stoppen. - Er komen extra spits treinen te rijden tussen Utrecht en Schiphol. Deze stoppen ook te Amsterdam Bijlmer en Amsterdam Zuid. Daardoor hoeven de treinen Nijmegen - Den Helder in de spits niet meer te stoppen op Bijlmer. - Station Purmerend Weidevenne wordt geopend - Dagelijks nachttreinen naar Wenen, Zürich, Milaan, Moskou, Kopenhagen, Praag en Warschau. - Meer treinen naar Hilversum Noord, Diemen, Amsterdam Muiderpoort en Bussum Zuid. Nadelen: - Op vooral regionale trajecten kan de laatste of eerste trein op sommige dagen gewijzigd zijn. - Tussen Roosendaal en Brussel gaat de eerste trein veel later rijden. - Reizigers Baarn, Naarden-Bussum - Amsterdam krijgen een langere reistijd. - Op sommige plaatsen kunnen overstappen wijzigen. Bijvoorbeeld tussen Haarlem en Utrecht. Bron: http://www.nsdienstregeling.nl |
|
Zo ontzettend blij dat ik hier geen ruk mee te maken heb hè. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Hebben ze wel een trein in Grunn dan? |
|
quote: De dienstregeling van de paard en wagen service is blijkbaar ook veranderd :') |
|
quote:En wegens blaadjes op de sluisdeuren heeft zelfs de trekschuit vertraging opgelopen |
|
vorige week van deur tot bureau: 50 minuten nu: 05:55 van huis 06:03 bus (volgende gaat pas 20 minuten later) 06:08 op station 06:27 gaat sneltrein pas 07:15 achter bureau totale reistijd nu: 1 uur en 20 minuten intercity naar duivendrecht gaat pas om 07:06 rijden deze intercity die tussendoor alleen op almere centrum stopt doet er 32 minuten over de stoptrein daarentegen die tussendoor op parkwijk, centrum, muziekwijk, weesp, diemen-zuid stopt doet er (je raadt het al) óók 32 minuten over! deze trein vertrekt 7 minuten later dan de intercity er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Nadelen voor mij: - Laatste trein vanaf Utrecht (richting Den Haag, met aansluiting op de stoptrein richting Rotterdam op Gouda) op maandag-donderdag gaat een half uur eerder. - De laatste trein van Gouda naar Capelle Schollevaar gaat bijna een half uur later, waardoor je (als je niet pas vanaf Gouda reist) sowieso een half uur op die trein staat te wachten. De laatste trein ging eerst om 00.46 en nu om 01.14. Geen idee waarom ze dat zo hebben gepland, want er zijn geen treinen die aansluiting geven op die van 01.14. - Op maandag/dinsdag gaat de laatste trein vanaf Gouda vanaf spoor 5, op woensdag/donderdag vanaf spoor 11 en op vrijdag/zaterdag/zondag vanaf spoor 8. Logisch! - De laatste stoptrein van Amsterdam naar Rotterdam (via Breukelen-Woerden-Gouda) staat 20 minuten stil op Gouda. Mede daardoor doe je over Amsterdam-Rotterdam met de laatste trein 28 minuten langer dan normaal. Lang leve de nieuwe dienstregeling! |
|
quote:Rot voor jullie; mocht er ooit weer een hongerwinter komen, dan alvast sorry. Ditmaal kunnen we jullie niet helpen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: O.t. Alles is kut qua vervoer, bus / trein / auto... als ik zou kunnen dan zou ik fietsen... maar met zo'n 300 km per dag is dat niet echt te doen. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Het lijkt idd allemaal slechter te worden ja Eurlings, doe er eens wat aan met je gladde praatjes! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |