|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vet, eindelijk weer! Of eh, 1 april? :') quote: Gelukkig wel ja, wat een zielige vertoning was dat toen in Arnhem zeg, om te janken.. |
|
quote: In Rotterdam was het niet veel beter. En over Blacklodge..die show toen in Arnhem vond ik niet supervet, maar het optreden van Aborym daarna...GENIAAL! |
|
Dan moet jij SolarKult nog maar eens horen, knul, want die is tig keer beter dan Login:Satan. Nee, met dat nieuwe spul komt het wel goed met een liveshow. |
|
quote: O, knul. Maar dat geloof ik wel ja, dat nieuwe album schijnt veel beter te zijn. Ik heb hem alleen nog niet gehoord. Edit: ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe Aborym nu klinkt met Prime Evil in plaats van Csihar. Prime Evil is een briljant zanger, maar ik vraag me af hoe het bij Aborym klinkt. Ook hier geldt dat ik die nieuwe, Generator, nog amper gehoord heb. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 05-01-2007 17:48] |
|
Kampfar Elite Zemial Kawir Salacious Gods Walpurgisnacht Lineup blijft hierbij. Entree: 13,- Zaal open: 16.30 Eerste band: 17.00 Einde: 00.00 |
|
You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Is dit ook de speelvolgorde? Anders al een tijdschema bekend? |
|
quote: speelvolgorde deze week! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Die dag komt vrouwlief na een herniaoperatie uit het ziekenhuis. Moet dit dus helaas laten schieten. spelfout weggehaald... |
|
Tijdschema: 22.30 - 23.30 Kampfar 21.10 - 22.10 Zemial 20.05 - 20.50 Elite 19.00 - 19.45 Kawir 18.00 - 18.40 Salacious Gods 17.00 - 17.40 Walpurgisnacht Entree: 13,- Aanvang: 16.30 Reserveren kan op: reservering@poppodiumromein.nl |
|
De volgende distro's zijn aanwezig, er volgen er waarschijnlijk nog meer: Sadolust Rec. Heidens Hart |
|
Zaterdag alweder... |
|
Wat voor munten had Romein ook alweer? Heb nog wat liggen, maar weet niet of die van Romein waren... |
|
Van die roze zeshoekjes dacht ik She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Stond er Romein op? Of een of ander verhuur bedrijf ofzo??? |
|
Had ook nog wat munten liggen, dus eens gekeken. Die van mij zijn oranje, wel zeshoekig. Van één of ander bedrijf. |
|
Aanwezig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
me too |
|
Mooi op tijd allemaal, moet lukken met de laatste trein naar Groningen terug te komen(als ze rijden met die sneeuw...) Is de Romein ver van 't station?? PS : Erwin, gaan jij en Roelf beide?? Ik heb iets voor jullie |
|
Sorry R'Geer, ik was 't... Ik had niet door dat MrUgly nog ingelogd stond hehehe. Maargoed, het komt uit Thailand en is geen of hehehe. Bla |
|
quote:Ach wat is ver. Het is makkelijk te belopen iig. (kwartiertje?) Baal er wel van dat het pas 23:30 afgelopen is. Dan gaat precies de laatste trein richting Heerenveen/Zwolle. Dan maar met de auto wil Kampfar niet missen natuurlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Helaas afwezig, maar goed Kampfar toch al tijdje geleden gezien. En Sal. Gods ook, rest vd bands ken ik niet. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Elite heerscht. Daar ben dan ook erg benieuwd naar Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Romein is niet verder dan 10 minuten vanaf het station, als je met je rug naar station staat moet je constant rechtdoor lopen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |