|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
dat vergeet ik steeds! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Welke band was dit? don't mistake lack of talent for genius |
|
Beste bands waren voor mij Elite en Salacious gods, bij kampfar had ik na 1 nummer al genoeg van het poser gedrag van de zanger, verder een tof festivalletje. |
|
Prachtige shit, dat Metalshots. Kijk die gast rechtsvoor eens, in z'n Kampfar shirt. "Ik ben nu bij een black metal concert, ik moet boos kijken." |
|
Hehehe, jammer dat niemand dat daar ziet dan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Die heeft trouwens een verbod, komt er in Romein niet meer in. |
|
You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
fucking jawel.. gavfe zaal, relaxte bierprijzen en gave bands.. Kawir was verrassend vet, de rest ok.. vette avond Deathwish! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hier nog wat plaatjes van mij: Salacious Gods: Kawir: Elite: Zemial: Kampfar: |
|
Nou Regeer ik kan nu wel begrijpen dat jij en Roelf brak waren zondag na de fotos van jullie op metalshots te hebben gezien! see you at occultfest! |
|
haha die Foto van Regeer en Til is zo leuk... Had niet verwacht dat ie scherp zou worden... Was een geweldige avond! Bla |
|
Euh...nouja...hihihi |
|
Regeer die foto heerscht echt enorm! see you at occultfest! |
|
quote: Damn, die gast lijkt best veel op mij als ik mijn baard laat staan [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-02-2007 21:13] |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: NIET DOEN, geloof me! Bla |
|
quote: |
|
Nou niet gaan stressroken! Ik bedoel dat je vast veeeel knapper bent zonder baard. Bla |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |