|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Thnx! Bla |
|
Ikke jullie ook! Tot zaterdag! Meer blabla wat offtopic is op je myspace... Bla |
|
Schema aangepast, set van Zemial is tien minuten langer op verzoek van de band: 22.40 - 23.50 Kampfar 21.10 - 22.20 Zemial 20.05 - 20.50 Elite 19.00 - 19.45 Kawir 18.00 - 18.40 Salacious Gods 17.00 - 17.40 Walpurgisnacht |
|
En Kampfar heeft dus ook meer tijd volgens dit nieuwe schema... |
|
Ja, leek me wel redelijk dat die evenveel kreeg. Anders beetje rare verhouding. |
|
is reserveren noodzakelijk? Lijkt me niet of wel? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Reserveren is niet noodzakelijk, we verwachten geen totale uitverkoop. Was 't maar waar! |
|
Veel te lange reis om daar te komen....maar wel meer dan de moeite waard. Gave toko, lekker bier, goede sfeer en goede bands Sta er wel van te kijken dat die ene malloot het elke keer weer presteerd om of eruit geflikkerd te worden of door de politie opgehaald te worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het was dus geslaagd? Wie werd eruit geflikkerd? spelfout weggehaald... |
|
Dat ventje die zich overal altijd te pletter zuipt, irritant word en mensen gaat lastig vallen. Negen van de 10 keer word hij er hardhandig uitgeflikkerd En ja, zeer geslaagd festivalletje [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-02-2007 11:20] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Och, ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt ja hehe. Jammer dat ik verdomme niet kon komen gisteren, maar ja, de verpleging van vrouwlief gaat nu effe voor. spelfout weggehaald... |
|
Zo, optredens van Elite en Kampfar waren inderdaad de rit vanuit het diepe zuiden waard, ondanks de hindernissen onderweg (sneeuw voorbij Zwolle en een slapende - zwaar ronkende - bijrijder op de weg terug. De eerste bands hebben we helaas moeten missen ivm auto/garage en de afstand.. Gaaf zaaltje, nog nooit geweest, maar het bier was goed en goedkoop (Jupiler 1,50) en dus echt wel de rit heen en weer waard. Inderdaad triest van zo'n gast; zou het een methode zijn een goedkope slaapplek te krijgen (politie-cel)? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Voor alles is een eerste x maar we zullen proberen in de toekomst die rit vaker zinvol te laten zijn! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Het was inderdaad zeer gaaf. Vooral Elite en Kampfar waren zeer aangenaam. Ik vond Kawir trouwens ook behoorlijk rossen, had dat op basis van mp3's niet verwacht. Alleen een beetje vage podiumpresentatie. Na het concert nog veel te lang in Mukkes rond gehangen en bier gezopen. Een beetje tegen Regeer lopen ouwehoeren...en bij de bar liggen slapen hahaha |
|
quote: He, u was er ook? |
|
Yep, dit uniek concertje wilde ik toch echt niet missen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah heb je niet gezien, jammer hadden we even biertjen kunnen drinken. Volgend keer maar dan! |
|
Het was inderdaad een geweldige avondje! |
|
quote:Volgende keer inderdaad.....ben nu 2 keer in Leeuwarden geweest en beide keren was het erg gaaf dus het lange reizen is het meer dan waard. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
quote: Gheghe, gaaf.. Marcel, ik zie bekenden :p Onder andere jij met Chris-Rudi toen hij met zijn bas de zaal inging... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Yep, heb ze net gezien hehe. Zitten gave fotoos bij. Zie jou nog posen met Chris (vette foto hoor ) Eigenlijk zonde dat ik zo zat was op een gegeven moment, zitten toch wel wat zwarte gaten in mijn geheugen nu Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Verveelt dat nou nooit, zoveel zuipen ? Fuck the world and fuck you |
|
Eigenlijk wel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |