|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Sharteel Suzanne I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Sharteel Suzanne Iron Maiden Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ik ook...maar wel xl girly Sharteel Suzanne Iron Maiden G (xl) [Dit bericht is gemodereerd door linknl op 22-01-2002 16:28] |
|
quote:Ik pas ook alleen in een wat grotere girly...Ik probeer wel voor twee maten te zorgen, ok? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Sharteel Suzanne Iron Maiden G (xl) SilentSinner " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Sharteel Suzanne Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 22-01-2002 17:55] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
gvd iets is er miss lol [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 22-01-2002 17:56] |
|
mmh ging iets fout |
|
Sharteel Suzanne Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder |
|
mmm, komen spieren daar goed in uit? |
|
Sharteel Suzanne Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder Wickedkimmie (btw, wat kosten ze??? Das wel handig om te weten....) Oh ja, darkscar....ik ga lekker niet op je opmerking in! We weten wat je wil horen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Sharteel Suzanne Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder Wickedkimmie Vampire_girl the only pleasure is pain |
|
Ik herhaal mijn vraag nog een keer en haal daarmee het topic weer een beetje naar boven=onder de aandacht.....Wat kost een girly waarschijnlijk??? En ik wil ook wel de grootste maat gezien mijn borstomvang (E) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: he, bijna net zo groot als die van mij laat maar ik ben vervelend |
|
Wie gaat me nou vertellen wat het kost???????????????????? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Dat ligt helemaal aan het aantal shirts wat we moeten laten drukken. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dat ben ik nog aan het uitzoeken .... |
|
dat zal wel Ongeeer 40 Euro worden ?? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-01-2002 22:38] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ok, maar wat denk je ongeveer?? geeltje (oh nee, uhmm....eurootje of 15???)? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Same here [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 23-01-2002 0:39] bla...bla...bla... |
|
Sharteel Suzanne Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder Wickedkimmie Vampire_girl Lady Rose bla...bla...bla... |
|
quote: OFF TOPIC: Lady Rose, ..,. bla bla EDIT: niet meer nodig.. /EDIT [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-01-2002 0:44] |
|
? bla...bla...bla... |
|
quote: Ik moest even iets weten over een topic, maar ik had hem alweer gevonden. |
|
quote: ah ik weet denk ik al wekle je bedoelt... Sorry off topic ik weet het.....stom stom stom bla...bla...bla... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |